Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΕΛΤΕΚΑΣ - (Ποιοι έλεγαν πως ήταν νεκρός!) Συνέντευξη

Τότε και τώρα. Αριστερά, η ασπρόμαυρη φωτογραφία του Γιάννη Μπελτέκα από το εξώφυλλο του πρώτου του δίσκου (1981) και δίπλα, η έγχρωμη φωτογραφία που του έβγαλα χθες (15 Ιουνίου 2013).

Η συνέντευξη που μου παραχώρησε ο Γιάννης Μπελτέκας, δεν αποδεικνύει μόνο ότι είναι ζωντανός (αυτό όμως ήταν προφανές σε κάθε νοήμονα), αλλά και το ότι, ένας άνθρωπος, χρειάζεται, καμιά φορά, να κάνει αγώνα, για να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. 




Απόσπασμα από τη χθεσινή συζήτηση που είχα με τον Γιάννη Μπελτέκα, σχετικά με τα όσα γράφονταν για τον ...θάνατό του 

Η υπόθεση είχε καταντήσει κωμωδία.
Αν και ο ίδιος, με δημόσια δήλωσή του, πληροφορούσε κάθε «ενδιαφερόμενο», πως έχαιρε άκρας υγείας, υπήρχαν και εκείνοι που δεν πείθονταν με τίποτα. 
Ένα παράδειγμα, ο Τάκης Πολυχρονόπουλος, ο παλαιός τραγουδιστής των Παρθενογένεσις. 
Μου έκανε λοιπόν, τρομερή εντύπωση, ότι ο Τάκης, δοκίμασε να τεστάρει αν ο εμφανιζόμενος ήταν πραγματικά ο Γιάννης Μπελτέκας. Και μέσω του μπλογκ, τον ρώτησε αν θυμόταν την συνάντηση που είχαν κάποτε στη Σαντορίνη. Ο Μπελτέκας, απάντησε και έδωσε λεπτομέρειες. Ο Τάκης δεν πείστηκε. 
Άλλοι, συνέχιζαν να κρύβονται στη σιωπή τους. 


Ο Μίμης (Δημήτρης Βασιλειάδης, της B-otherSide)  ο... «πληροφοριοδότης» του Φώντα Τρούσα, ο γνωστός ανεγκέφαλος που είχε γράψει πως ο Μπελτέκας πέθανε το 2007, και μάλιστα από od στη Σαλαμίνα (!), όλο αυτό το διάστημα, δεν βγήκε πουθενά για να αναιρέσει. Εκείνο που σήμαινε η σιωπή του ήταν ότι δεν μετάνιωνε για το λάθος του ή ότι δεν το θεωρούσε λάθος. 
Είχε επικαλεστεί δύο μαρτυρίες, του Βασίλη Παλαιοκώστα και του Γιώργου Κυβέλου. Δυστυχώς για τον Μίμη, και ο Κυβέλος και ο Παλαιοκώστας, αρνούνται τώρα, ότι είχαν επιβεβαιώσει τον θάνατο του Μπελτέκα. Άρα ή ο Μίμης έλεγε ψέματα ή τον είχαν παρασύρει και τώρα άντε να το αποδείξει. Και στις δυο περιπτώσεις, όφειλε να βγει δημόσια και να πει, συγνώμη παιδιά έκανα λάθος. Δεν το έκανε. Κρίμα. 
Ήρθε λοιπόν η ώρα να μιλήσει και ο Γιάννης Μπελτέκας. 
Στην συνέντευξη, που μου έδωσε, εκφράζει πρώτα την πικρία του, για όλους όσοι διέδιδαν τον "θάνατό" του. Μου είπε, ότι αν δεν ζητήσουν δημόσια συγγνώμη, θα κινηθεί νομικά. Του απάντησα, ότι με αυτό (το να κινηθεί δηλαδή νομικά) δεν συμφωνώ, και ότι ο καθένας αξιολογείται εκ των έργων και λόγων.
Πιστεύω όμως, ότι ναι, πρέπει να υπάρξει μια δημόσια συγγνώμη από την πλευρά μερικών. Και το θέμα να λήξει. 



Οι στίχοι του τραγουδιού Brainwash.
Ο ήρωας του τραγουδιού ξυπνά μετά από χειρουργική επέμβαση, και αφού του έγινε "Πλύση Εγκεφάλου". Οι πάντες του δίνουν συγχαρητήρια, αφού πια απαλλάχτηκε από τις ενοχλητικές σκέψεις του και έγινε καλός πολίτης, και υπάκουο όργανο της εξουσίας. Ένα αριστουργηματικό τραγούδι, που παραμένει επίκαιρο .

Το δεύτερο μέρος της συζήτησης, ήταν για το καλλιτεχνικό του έργο.
Εδώ, διευκρινίστηκε ότι οι TRASH τους οποίους σχημάτισε το 1978, έπαιζαν στις εμφανίσεις τους, όλα τα τραγούδια του πρώτου του δίσκου. Μου έφερε αποδείξεις γι αυτό, δηλαδή ηχογραφήσεις των TRASH. Κατόπιν τούτων, αλλάζει η ιστορία. Εφόσον οι TRASH, παρουσιάζουν δικό τους καλλιτεχνικό έργο από το 1978, προηγούνται των Παρθενογένεσις και συνεπώς είναι αυτοί οι οποίοι θα πρέπει να θεωρούνται ως απαρχή του πανκ και του New Wave στην Ελλάδα. 

Ένα δεύτερο απόσπασμα από τη συνέντευξη του Γιάννη Μπελτέκα με διευκρινήσεις για τους TRASH και αναφορά στο τραγούδι Brainwash...

Ένα άλλο σημείο που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι μια "λεπτομέρεια" για τον πρώτο του δίσκο. Ο πρώτος δίσκος του Μπελτέκα (1981), είχε ηχογραφηθεί σε δύο εκδοχές. Η πρώτη εκδοχή, απορρίφθηκε από τον παραγωγό και κρατήθηκε η δεύτερη. Όμως η πρώτη εκδοχή ήταν η καλύτερη! Ως απόδειξη, μου προσκόμισε την ηχογράφηση του She is so Fine, από την πρώτη εκδοχή. Πραγματικά, η εκτέλεση αυτή είναι σαφώς ανώτερη από εκείνη που υπάρχει στον δίσκο. 

Η πρώτη εκδοχή του τραγουδιού She is so Fine από το υλικό που τελικά απορρίφθηκε . Το ηχητικό αυτό ντοκουμέντο αποδεικνύει ότι η "πρώτη εκδοχή", είχε μία μοναδική λάμψη και δύναμη που δυστυχώς όμως, δεν εκτιμήθηκε από τον παραγωγό του δίσκου. Το γεγονός αυτό, προκάλεσε ισχυρή διαφωνία μεταξύ Μπελτέκα και Κυβέλου και έτσι, ο δεύτερος δίσκος, έγινε με παραγωγό τον ίδιο τον Μπελτέκα.


Αυτά είναι τα δύο μικρά αποσπάσματα από την μεγάλη και εφ' όλης της ύλης συζήτηση, που είχα με έναν εξαιρετικό καλλιτέχνη, τον Γιάννη Μπελτέκα. Τα υπόλοιπα, που ίσως είναι και πολύ σημαντικότερα, σε μελλοντικές αναρτήσεις. 

20 σχόλια:

  1. Επειδή ήμουν ο πρώτος που αντέδρασε με σχόλιο στο αρχικό ποστ του Μανώλη Νταλούκα περί του οτι ο Γιάννης Μπελτέκας ζει και είναι μια χαρά, αισθάνομαι την υποχρέωση να ζητήσω συγνώμη, πρώτα από τον ίδιο τον Γιάννη τον Μπελτέκα και μετά από τον Μανώλη.
    Επειδή το Against flesh regimes το έχω λιώσει στο παίξιμο, νιώθω ειλικρινά ευτυχής που ο δημιουργός του είναι ακόμα ανάμεσά μας.

    Και δυο πράγματα που νομίζω οτι οφείλω στους δικούς μου γνωστούς:
    1. Ο Μίμης, από το ελάχιστο που τον γνωρίζω, είναι ένας παθιασμένος άνθρωπος με τη μουσική του '80 (άλλωστε η εταιρεία του η b other side σε αυτόν τον τομέα δραστηριοποιείται κυρίως) και θα ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που θα χαιρόταν με το γεγονός οτι ο Μπελτέκας δεν ζει. Επαγγελματικά, θα τον συνέφερε όχι μόνο να ζει ο Μπελτέκας αλλά να βγάλει δίσκο στην εταιρεία του -άρα, δεν μπορώ, πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, να τον θεωρήσω συνωμότη που έφτιαξε τέτοιες φήμες.
    2. Αφού τα λέμε όλα και κάνουμε εξομολογήσεις, θα πω κι εγώ πώς επιβεβαίωσα οτι ο Γιάννης Μπελτέκας δεν ήταν πια μαζί μας. Είχα ακούσει φήμες σχετικά και σε κάποια στιγμή πριν δυο χρόνια ρώτησα κάποιο άτομο του χώρου μπας και γνώριζε κάτι πιο έγκυρο. Η απάντησή του ήταν: "Δεν ξέρω, αλλά ο Μανώλης ο Νταλούκας μου έχει πει οτι ο Μπελτέκας έχει πεθάνει". Δεν θα το ανέφερα -άλλωστε οι περισσότεροι ήμασταν μπερδεμένοι σ΄αυτό το θέμα, αλλά το κάνω για δυο λόγους: α) για να δείξω οτι εδώ υπάρχει κάποια παρεξήγηση αλλά δεν υπάρχει κάποια συνωμοσία και β) για να απορήσω -ο Γιάννης Μπελτέκας λέει στη συνέντευξή του "Μανώλη, με ξέρεις 30 χρόνια" -να το θεωρήσω απλώς λεκτικό μπέρδεμα; θα το θεωρήσω σας διαβεβαιώ, απλώς το αναφέρω για να ενισχύσω την άποψή μου περί παρεξηγήσεων και όχι κάποιου οργανωμένου σχεδίου.
    Να είστε όλοι σας καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Θανάση Γιαννόπουλε, γράφεις πως «κάποιο άτομο του χώρου», σε είχε διαβεβαιώσει για τον θάνατο του Μπελτέκα, επικαλούμενος δική μου μαρτυρία. Μπορείς να αναφέρεις το όνομά του;
      Διότι αυτό που γράφεις, αγγίζει τα όρια της συκοφαντίας.

      Θέλω να σε διαβεβαιώσω, ότι ποτέ και σε κανέναν δεν είπα ότι ο Μπελτέκας είναι πεθαμένος. Το αντίθετο μάλιστα. Όλοι μου έλεγαν (ανάμεσα σε αυτούς και οι φίλοι σου) ότι πέθανε, και εγώ σε όλους έλεγα ότι δεν μπορούν να το λένε αυτό, αν δεν έχουν αποδείξεις.
      Αν λοιπόν, κάποιος σου είχε πει ότι εγώ είμαι αυτός που διέδιδα πως ο Μπελτέκας είναι νεκρός, γιατί το λες τώρα; Και γιατί δεν επικοινώνησες μαζί μου για να δεις αν αυτό είναι αλήθεια; Και γιατί, στην πρώτη σου ανάρτηση δεν μου έγραψες «Τι λες ρε Μανώλη, εσύ δεν έλεγες ότι ο Μπελτέκας, πέθανε;».

      Εγώ για τον Γιάννη Μπελτέκα, έχω γράψει και στην πρώτη έκδοση του βιβλίου μου ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ, που εκδόθηκε το 2005, και στην αναθεωρημένη μορφή το 2012, και κατά καιρούς στο Ιντερνετ έχω κάνει διάφορες αναρτήσεις.
      Τα γραπτά λοιπόν μένουν. Και σε αυτά τα γραπτά, ΠΟΥΘΕΝΑ δεν λέω ότι πέθανε. Που το είδες αυτό;

      Εσύ κάνεις τώρα κάτι το απαράδεκτο. Λες ότι σου είπε «κάποιος»... Αυτός ο «κάποιος» έχει λοιπόν όνομα; Για να τον ρωτήσουμε αυτόν τον «κάποιον»... και τι θα πεις ρε Θανάση αν τώρα ο «κάποιος» σου πει, «Θανάση δεν κατάλαβες καλά, εγώ δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο»;

      Διαγραφή
  2. Aγαπητέ Μανώλη καλησπέρα.
    Με έκπληξη πληροφορήθηκα μόλις πριν λίγο απο έναν φίλο, ότι ο Μπελτέκας ζει και με παρέπεμψε στο blog σου για περισσότερα στοιχεία.Εδώ με ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη σε διαβάζω να έχεις βγάλει το "γιαταγάνι" σου και να με έχεις χαρακτηρίσει με οτιδήποτε πέρναγε εκείνη την ώρα απο το μυαλό σου, χωρίς καν να έχει περάσει απο τον νού σου οτι για να ζητήσω συγγνώμη απο τον Γιάννη Μπελτέκα, θα έπρεπε πρώτα να το γνώριζα ,αφου το να κάνεις δύο δουλειές και να μεγαλώνεις μόνος σου ένα μωρό δεν μου αφήνει την πολυτέλεια του ιντερνετικού ψαξίματος.Επειδή λόγω της δεδομένης εμπάθειας που υπάρχει και απο τις δύο πλευρές (εσένα και το Δισκορυχείο εννοώ) πρόλαβες να με κατατάξεις σε λίστα συνομωτών που ήθελαν το κακό του Γιάννη Μπελτέκα, ενός ανθρώπου και μουσικού που θαυμάζω απεριόριστα για το έργο του, θα πάρω τα πράγματα απο την αρχή και ελπίζω να γίνουν κατανοητά όλα όσα θα γράψω.
    1)Αρχικά μια μεγάλη συγγνώμη στον Γιάννη Μπελτέκα για την ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ της φήμης του θανάτου του.
    2)Το γεγονός ότι το αναφέρω στο συγκεκριμένο blog ως διευκρίνηση σε σχόλιο για την κριτική του δίσκου των Παρθενογένεσις έγινε απλά γιατί είχα ήδη ενδιαφερθεί να ψάξω για την τύχη του Γ.Μ. καθότι με ενδιέφερε πολύ ως μουσικός.Όπως σωστά παρατήρησες, δίνω και τα δύο ονόματα των πηγών μου, που μέσα σε έναν μήνα διαδοχικά μου επιβεβαίωσαν τον θάνατό του, και μάλιστα με πλήρεις λεπτομέρειες για τον τόπο και τον τρόπο.Τώρα εαν κάποιοι δεν φοράνε παντελόνια ή μέσα σε αυτά δεν υπάρχει τίποτε, τότε το πρόβλημα είναι απόλυτα δικό τους και θα πρέπει να αναλάβουν και την ευθύνη των λόγων τους.Επίσης αφού θέλεις ΟΛΟΙ να λογοδοτήσουν, τότε θα πρέπει όντως να επικοινωνήσεις και με τον Λούη των Stress που έφτιαξε το επίμαχο βιντεάκι πολλά χρόνια πριν ασχοληθούμε με αυτό το θέμα και να ζητήσεις εξηγήσεις,ΟΛΟΙ είναι υπεύθυνοι για αυτό και η άρνησή σου είναι τουλάχιστον περίεργη.
    3)Επειδή το μόνο κίνητρο για να ασχολείσαι με έκδοση ξεχασμένων ηχογραφήσεων της ελληνικής σκηνής σε βινύλιο ,είναι η τρέλα και η αγάπη για αυτήν την μουσική, να προσθέσω ότι τόσο τον Θανάση Γιαννόπουλο όσο και τον Φώντα Τρούσα, δεν τους έχω συναντήσει ΠΟΤΕ κατ'ιδίαν ούτε και έχουμε βρεθεί κάπου έστω για έναν καφέ, θέλοντας να διαφυλάξω αυτήν την προσωπική μου τρέλα με την μουσική, απο κάθε είδους P.R. και δημόσιες σχέσεις.Απεναντίας με εσένα έχουμε βρεθεί 3 φορές απο κοντά, σου έχω φέρει υλικό που μου είχες ζητήσει, μου έχεις δώσει υλικό που σου είχα ζητήσει για τον δίσκο των Παρθενογένεσις και γι'αυτο σε ευχαρίστησα δημόσια μέσα στο ένθετο του δίσκου που σου έφερα.Εσύ απο πλευράς σου έγραψες ότι υπάρχει...διαπλοκή της εταιρίας μου με το περιοδικό και το blog του Τρούσα χωρίς να ντραπείς καθόλου για αυτήν την λάσπη και χωρίς επίσης να μου ζητήσεις συγγνώμη απο την στιγμή που παραδέχτηκες το σφάλμα σου στο blog.Στο πλαίσιο αυτής της εμπάθειάς σου με το συγκεκριμένο blog,αναρωτιέμαι αφού και το mail μου έχεις, και το κινητό μου και το σταθερό μου τηλέφωνο,ακόμα και την ταχυδρομική μου διεύθυνση, τόσο δύσκολο σου ήταν να με ενημερώσεις προσωπικά για το θέμα και να τελείωνε εκεί με αμοιβαίες εξηγήσεις?Ειλικρινά νιώθω προσβεβλημένος απο την εως τώρα στάση σου, η οποία εαν όντως το ήξερες τόσο καιρό, δείχνει απο απλή αμέλεια εως μεγάλο δόλο.Δεν σκοπεύω να συνεχίσω με μακροσκελείς εξηγήσεις στο μέλλον γιατί για να σου απαντήσω σήμερα, μόλις μείωσα τον ύπνο μου στις 5 ώρες, εκτός και εαν σκοπεύεις να μου κρατάς το μωρό για να σου απαντάω γραπτώς.Χαίρομαι ειλικρινά για τα βιβλία σου και τα θεωρώ πολύτιμα απο κάθε άποψη, αλλά ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεσαι κάποιες καταστάσεις, ειλικρινά πλέον με έχει κάνει να θέλω να αποστασιοποιθώ απο κάθε μελλοντική μας επαφή.
    4)Αγαπητέ Γιάννη Μπελτέκα, εαν διάβασες και όλα τα παραπάνω, τότε να σου ξαναπώ οτι ειλικρινά η χαρά μου που ζεις είναι μεγάλη και εύχομαι κάποια στίγμη να σε συναντήσω για να τα πούμε σε πιο ήρεμες συνθήκες.Καλή και δημιουργική συνέχεια!
    Mimis G (aka B-otherSide records)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μίμη, τι σύμπτωση! Μόλις εμφανίστηκε ο Μπελτέκας και έδωσε συνέντευξη, εμφανίστηκες κι εσύ. Ένα μήνα τώρα που γίνεται συζήτηση και μερικοί μυαλοφυγόδικοι έφτασαν να με κατηγορήσουν ότι εγώ είχα στήσει τα ψεύτικα προφίλ του Μπελτέκα, εσύ που ήσουν; Α, ξέχασα, κράταγες το μωρό.
    Λοιπόν, δεν είπα ποτέ ότι επίτηδες έγραψες για θάνατο Μπελτέκα. Δεν μίλησα για συνωμοσία, μίλησα για βλακεία σου. Αυτό έχει τεράστια διαφορά. Αν ακούσεις τη συνέντευξη (το Α μέρος), δηλώνω καθαρά, ότι κατά την δική μου γνώμη, όλοι όσοι μιλούσαν για θάνατο Μπελτέκα, δεν είχαν υστεροβουλία (αν και για μερικούς το ξανασκέφτομαι τώρα), αλλά ηλίθια πίστη σε ένα Ράδιο-Αρβύλα. Δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά κράξιμο έφαγες και όχι κατηγορία. Το κράξιμο το έφαγες δικαιολογημένα, διότι βασίστηκες σε μαρτυρίες ανθρώπων που οι ίδιοι μετά, έλεγαν πως δεν σου είπαν ποτέ τίποτα.
    Το κράξιμο το έφαγες επίσης, γιατί θα μπορούσες πολύ απλά, να γκουγκλάρεις το όνομα, να βρεις τα προφίλ και να επικοινωνήσεις με τον ίδιο τον Μπελτέκα.
    Για τον ίδιο λόγο, έφαγε το κράξιμο και ο Τρούσας. Αυτός βέβαια ήθελε κράξιμο περισσότερο, διότι παριστάνει τον δημοσιογράφο -Σαΐνη, ενώ είναι σούπερ -ντούπερ άσχετος. Ο Τρούσας, που κατά καιρούς τολμά και παραδίδει μαθήματα δεοντολογίας, αφού την πάτησε και συμπεριέλαβε στο άρθρο του, βίντεο που παρουσίαζε σαν νεκρό τον Μπελτέκα, στην συνέχεια έκανε τον Κινέζο...
    Δεν έχω εμμονή να κράζω ειδικά τον Τρούσα. Αλλά έχω υποχρέωση, να κράζω όλους τους άσχετους που παρεπιδημούν στον χώρο. Εδώ, μας γράφει ο Τρούσας, πως ένα από τα τραγούδια του Χατζιδάκι, ήταν «ο σκιώδης ύμνος της χούντας». Να μην τον κράξω; Εδώ μας παρουσιάζει την Τζέσικα με μαγιό να τραγουδά το Πάτα μου μια τσιμπιά στον κώλο/Έλα τώρα που δεν θες, και γράφει πως είναι από τα ωραιότερα ροκ τραγούδια. ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΑΞΩ;
    Εγώ δεν σε είδα ποτέ να τον κράζεις. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; Να σου πω γιατί. Γιατί κάνεις δημόσιες σχέσεις.
    Εγώ δεν κάνω δημόσιες σχέσεις. Ρε δεν πα να είναι ο άλλος ο Φον-Πάπας, αν καβαλήσει καλάμι και λέει μαλακίες, θα κράζω.
    Λοιπόν, έκανες μεγάλη βλακεία που ανακοίνωσες θάνατο Μπελτέκα. Τώρα μην θέλεις να βγεις και από πάνω. Και ούτε πιστεύω ότι σήμερα έμαθες ότι εδώ, σε αυτό το μπλογκ, γράφεται πως ζει ο Μπελτέκας. Αυτό το έμαθες αμέσως με την πρώτη ανάρτηση, πριν από ένα μήνα. Είδα ότι τον ρώτησαν κάτι παλικάρια τον Τρούσα στο μπλογκ του. Του έγραψαν ρε Τρούσα, τι χαμπέρια, εδώ μαθαίνουμε πως ζει ο Μπελτέκας... Εσύ αυτόν τον μήνα, έχεις μπει συχνά στο μπλογκ του Τρούσα... Δεν είδες την ερώτηση; Αλλά και να μην την είδες, θα στο είπε ο Τρούσας.
    Λοιπόν άσε τα σάπια. Καλό το στόρυ, ότι δεν έχεις χρόνο να σερφάρεις γιατί κρατάς το ...μωρό, αλλά δεν τσιμπάμε.
    Επίσης δεν τσιμπάμε, ότι αποφάσισες να κάνεις έρευνα για το αν ζει ο Μπελτέκας, μόνο και μόνο γιατί αγαπάς την μουσική. Από πότε έγινες και ερευνητής; (Μου θυμίζεις τον μίστερ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ που έκανε έρευνες για διάφορα συγκροτήματα, λέγοντας πώς ήθελε να τους γράψει βιβλίο-Τελικά, μούσι, η υπόθεση ήταν να βάλει στο χέρι τα τραγούδια). Η «έρευνα» που έκανες, ήταν σίγουρα «έρευνα αγοράς». Ήθελες μάλλον να δεις τι γίνεται για να βγάλεις δίσκο με τραγούδια Μπελτέκα. Τώρα, αν κάποιος σε πλησίασε πριν και σου πάσαρε τραγούδια ή άλλες Μπελτέκιες ηχογραφήσεις, φιλάρα έχασες. Διότι, Ό,τι έχει γραφτεί με τους TRASH, ανήκει και μόνον στον Γιάννη Μπελτέκα. Αν (λέω, αν) παρουσιάζεται κανένας σαν «συνδημιουργός» των τραγουδιών, και σου έδωσε τίποτα ηχογραφήσεις, μην κάνεις κανένα αστείο να τις κυκλοφορήσεις. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΛΠΙΖΩ.
    Κλείνω με μία ερώτηση.
    Όταν ήρθες στο σπίτι μου και μου ζήτησες υλικό για να κυκλοφορήσεις τον δίσκο των Παρθενογένεσις, σου είπα ότι θα σου δώσω, αρκεί να έγραφα εγώ το ιστορικό του συγκροτήματος.
    Δέχτηκες. Με κορόιδεψες όμως, αφού το ιστορικό που σου έδωσα, το πέταξες. Με το δεδομένο ότι εκείνο το δικό μου ιστορικό, παρουσίαζε ως μοναδικό συνθέτη των τραγουδιών, τον Γιώργο Μακρίδη, μήπως ήταν αυτός ο λόγος που δεν σου έκανε;
    Γιατί, αν ήταν αυτός ο λόγος, το θέμα αλλάζει και μπορώ να σκεφτώ, σε αυτή την περίπτωση, την υστεροβουλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. “Η λάσπη είναι το τελευταίο καταφύγιο του φασίστα.
      Μην ακολουθείς το παράδειγμα του Ντρεν.
      Όταν ασκείς κριτική, να είσαι δίκαιος.
      Αν θέλεις να μου ασκήσεις κριτική, έχεις το ελεύθερο, αλλά με στοιχεία και αποδείξεις”

      Mανώλη Νταλούκα καλησπέρα και πάλι. Είσαι ο άνθρωπος που έγραψε την παραπάνω φράση και φρόντισε να μην την τηρήσει στο ακέραιο, μην έχοντας να παρουσιάσεις ούτε μια απόδειξη για όλα όσα μου καταλογίζεις, ενώ αντί απαντήσεως στα δικά μου ερωτήματα στις παραγράφους 2 + 3, φρόντισες να γράψεις ότι σου κατέβαινε στο κεφάλι.
      Αναλυτικά:
      1)Σε εγκαλώ γιατί είσαι εμπαθής με το Δισκορυχείο και αντί απαντήσεως μου γράφεις 2 παραγράφους που κράζεις τον Τρούσα και την…Τζέσικα, ήθελες να κρυφτείς και δεν σε άφηνε η χαρά σου. Στο αστείο σου επιχείρημα ότι κάνω P.R. και δημόσιες σχέσεις ΜΗΝ κράζοντας τον Τρούσα, να σου απαντήσω ότι επίσης δεν έκραξα ούτε το Sonic για τα λάθη του στην έκδοση για τα 50 χρόνια ελληνικό ροκ, όπως επίσης και τον Θανάση Γιαννόπουλο γιατί δεν με κάλεσε στην λήψη των Stress. Αυτό κατά την δική σου λογική σημαίνει πως κάνω P.R. για να πεί καλά λόγια για τον επερχόμενο δίσκο των Stress?Δεν νομίζω, P.R. γίνεται πίνοντας αμέτρητους καφέδες με αδιάφορους συντελεστές της ελληνικής δισκογραφίας μπας και σου σπρώξουν κανα τραγουδάκι, λαδώνοντας ραδιοφωνικούς παραγωγούς για να παίζουν τα τραγούδια σου, πηγαίνοντας σε κάθε αστεία και μη εκδήλωση μπας και σε αρπάξει κανα φλας. Τώρα που έμαθες αυτά τα πρωτόγνωρα πράγματα να σου εξηγήσω ότι η φασιστικού τύπου λογική που κουβαλάς και απαιτεί να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας είναι τόσο έωλη, που ξέχασες πως στην ανάρτηση για τους Beatnicks , εγώ ήμουν που ενυπόγραφα κατέθεσα την βιογραφία του γκρουπ εκ μέρους του Σπύρου Μεταξά, δίνοντάς σου δίκαιο , ενώ απέδειξες περίτρανα ότι ούτε και εσύ φοράς παντελόνια, αφού στο μεν άλλο blog ζήτησες δημόσια συγγνώμη για την ίδια κατηγορία που εξαπέλυσες , ενώ εδώ αναιρείς .Δυστυχώς για σένα τα γραπτά μένουν.
      2)Στον ειρωνικό και χλευαστικό σου τόνο για το εάν έγινα και εγώ μουσικός ερευνητής , είμαι στην ευχάριστη θέση να σου υπενθυμίσω πως κάποια από τα γραπτά μου έχουν ήδη παρουσιαστεί μέσα από την ενότητα Μικροί Ήρωες στο site μου , το οποίο είχες τσεκάρει μπροστά μου όταν είχα έρθει σπίτι σου και με είχες ρωτήσει για τους Moot Point ενώ για την περίπτωση Μπελτέκα είχα ρωτήσει τον Κύβελο το 2008, πριν ακόμη μου περάσει από τον νου να κάνω την δισκογραφική. Ως courier που εργάζομαι , του είχα παραδώσει έναν φάκελο στο σπίτι του στην περιοχή Εύξεινος Πόντος στον Άγιο Στέφανο (η ακριβής διεύθυνσή του είναι στην διάθεσή σου) και επειδή είχα μόλις αγοράσει το Against flesh regimes και όντας εντυπωσιασμένος τον ρώτησα για την τύχη του και πήρα την απάντηση που κακώς αναμετάδοσα. Από εκεί και μετά, το υπόλοιπο κείμενο με τις εικασίες σου για τυχόν ηχογραφήσεις στο επιστρέφω ως έχει, ενώ για την προσβολή των κεφαλαίων γραμμάτων , θα σου συνιστούσα πρώτα να ρωτήσεις ΟΛΕΣ τις μπάντες με τις οποίες έχω συνεργαστεί ως τώρα για τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι συμφωνίες μας , και μετά να τα ξαναπούμε. Κάνω πλέον βραδυνή δουλειά για να κρατάω το μωρό και ξεφορτώνω φορτηγά από τις 4 το απόγευμα εως τις 1 το βράδυ και η γυναίκα μου δουλεύει πωλήτρια για να μπορούμε να έχουμε την άνεση εν γνώσει μας να μπαίνουμε μέσα οικονομικά σε κάποιες δουλειές που πιστεύουμε πως αξίζει να βγούνε. Για αυτό τον λόγο δεν ανέχομαι κανένα να με προσβάλει από τον καναπέ του, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΛΠΙΖΩ?
      Μερος Α

      Διαγραφή
    2. Mερος Β
      3)Στις αστειότητες που γράφεις για τους Παρθενογένεσις ,να σου υπενθυμίσω ξανά πως ο όρος που μου έθεσες και τήρησα στο ακέραιο ήταν να γραφτεί μέσα στο ένθετο του δίσκου πως το υλικό προέρχεται από το επερχόμενο βιβλίο σου, δίκαιο αίτημα το οποίο ικανοποίησα. ΕΓΩ σου ζήτησα να μου δώσεις κάποιο φωτογραφικό υλικό και την υπάρχουσα βιογραφία για να τα χρησιμοποιήσω μέσα στο ένθετο, και όντως ένα μεγάλο μέρος από τις φώτο εντάχτηκε στον δίσκο, ενώ για το βιογραφικό υπήρξε πλήρης άρνηση της μπάντας να το αποδεχτεί, οπότε έγραψαν το δικό τους. Ξέχασες επίσης να αναφέρεις πως σε ενημέρωσα άμεσα για αυτήν την αλλαγή ερχόμενος σπίτι σου και μάλιστα σε παρακάλεσα να έρθεις σε επαφή με την μπάντα για να λυθεί αυτό το θέμα, οπότε μην μου κάνεις την αθώα κορασίδα περί εκπλήξεως. Για τα απίστευτα σενάρια δολοπλοκίας που αναφέρεις ξανά για τον Μακρίδη και εμένα, να σε ενημερώσω επίσημα πως ναι, είμαστε μαλωμένοι με τον μακαρίτη από το 1990 που τον γνώρισα και μου είχε χαρίσει τα βινύλιά του, όντας σε ηλικία 12 χρονών και του κρατάω κακία από τότε. Άσε μας ρε Νταλούκα.
      Είναι τουλάχιστον τραγικό ,μια ευχάριστη τελικά είδηση να διαμορφώνεται στα χέρια σου σε ρομφαία που θα κρίνει αθώους και ενόχους, γιατί είσαι τόσο εμπαθής που δεν θα βάλεις φρένο στην ατελείωτη λάσπη πουθενά. Άκουσα και κακώς αναμετάδοσα μια είδηση για την οποία όλος ο τότε κύκλος του Γιάννη Μπελτέκα είχε αυτήν την γνώμη, από τον Κύβελο, τον Παλαιοκώστα, μέχρι και τον έρμο τον Λούη που έφτιαξε το επίμαχο βίντεο, εις μνήμην του Γιάννη, μάλλον έχοντας και αυτός κακή πληροφόρηση από τους προηγούμενους. Από εκεί και μετά, παντελόνια έχω , ζήτησα δημόσια συγγνώμη στον άνθρωπο και ελπίζω κάποια στιγμή να το κάνουν και οι υπόλοιποι ενώ ακόμα έχω την απορία γιατί δεν με ενημέρωσες προσωπικά για το ατόπημά μου, αφού τα στοιχεία μου τα έχεις πλήρως, πράγμα που στην καλύτερη των περιπτώσεων σου προσάπτει δόλο και εμπάθεια.
      Τέλος , επειδή ξέρω πως κατά την πάγια τακτική σου δεν θα απαντήσεις σε τίποτα από τα παραπάνω ,όπως έκανες και με την προηγούμενή μου απάντηση , αλλά θα πετάξεις πάλι τίποτα λάσπες και δολοπλοκίες , σε προειδοποιώ να μην πιάσεις στην πένα σου εμένα( το Κορεάτης που με χαρακτήρισες γραπτώς να το εκλάβω ως προσβολή?), την οικογένειά μου (και ναι, έχω μια μπέμπα 9 μηνών την οποία κρατάω μόνος μου στην διάρκεια της μέρας και ΔΕΝ έχω την πολυτέλεια του ελεύθερου χρόνου)καθώς και την εταιρία μου γιατί η δικηγόρος μου έχει ήδη ειδοποιηθεί για την περίπτωση , οι υπάρχουσες σελίδες έχουν αποθηκευτεί, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΛΠΙΖΩ?
      Mimis G (aka B-otherSide records)

      Διαγραφή
  4. Μανώλη, γνωρίζεις πολύ καλά οτι δεν συνηθίζω να λέω ψέμματα. Δεν πρόκειται φυσικά να σου δώσω κανένα όνομα γιατί δεν συνηθίζω να πετάω ονόματα στον αέρα. Η ακριβής σου φράση ήταν: "που ζεις ρε τάδε; ο Μπελτέκας είναι πεθαμένος!" Αν τώρα κάτι κατάλαβα λάθος, είμαι πρόθυμος να ζητήσω συγνώμη.
    Με ρωτάς γιατί δεν το ανέφερα νωρίτερα -μα ποιος ο λόγος να το αναφέρω; Όλοι πιστεύαμε, βασισμένοι σε φήμες βέβαια, οτι ο Μπελτέκας δεν υπάρχει πια. Δεν θα ήταν παράλογο να έχεις ακούσει τις ίδιες φήμες κι εσύ, ούτε θα ήταν παράλογο να το πεις (όλοι το λέγαμε!). Έγραψες οτι έψαξες για να βρεις τον Μπελτέκα -το δέχομαι. Κάποτε τον βρήκες, απ΄ότι κατάλαβα (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) άρα υποστήριξες οτι ζει, μπράβο σου και συγχαρητήρια. Για ποιο πράγμα να επικοινωνήσω μαζί σου; Για να σε ρωτήσω γιατί κάποτε είπες οτι ο Μπελτέκας πέθανε (πράγμα που τόσος κόσμος πίστευε);
    Δεν έχω καμιά διάθεση να σε συκοφαντήσω (αμάν μ΄αυτές τις βαρύγδουπες εκφράσεις πια!) κι όσα έγραψα, τα έγραψα όπως προανέφερα για δυο λόγους:
    1. Για να υποστηρίξω οτι δεν υπήρξε κάποια συνωμοσία στο όλο θέμα. Είναι σύνηθες να κυκλοφορούν φήμες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα για άτομα του '80 (μια τέτοια αφορά και τον τρόπο με τον οποίο σκοτώθηκε ο Ποθουλάκης) επειδή η πληροφόρηση εκείνης της εποχής (και της επόμενης δεκαετίας) ήταν αποκλειστικά μέσω φημών που διαδίδονταν στόμα με στόμα -δεν υπήρχε ίντερνετ ή κάτι σχετικό.
    2. Επειδή μου έκανε εντύπωση αυτό που λέει ο Μπελτέκας οτι τον ξέρεις 30 χρόνια -το οποίο, είπα άλλωστε οτι, θα το θεωρήσω λεκτικό μπέρδεμα.

    Τέλος πάντων, θεωρώ οτι το σημαντικότερο στην όλη υπόθεση είναι πως ο Μπελτέκας ζει -ας μείνουμε εκεί κι ας μην ψάχνουμε για τέρατα. Οι αναφορές σε κρυφά συμφέροντα, συνωμοσίες, πλεκτάνες κλπ καλύτερα να λείπουν -και μιλάω τώρα σαν οπαδός μιας μουσικής σκηνής που απεχθάνεται αυτού του είδους τα ξεκατινιάσματα.
    Τη γνώμη μου για τον Τρούσσα την ξέρεις καθώς και το τι βρισίδι έχουμε ανταλλάξει -δεν με απασχολούν λοιπόν καθόλου τα όσα γράφεις γι΄αυτόν επειδή απλούστατα τον θεωρώ άτομο άνευ αξίας.
    Αλλά ο τρόπος με τον οποίο απευθύνεσαι στον Μίμη (τον οποίο έγραψα και παραπάνω οτι εκτιμώ) όπως και ο εξίσου προσβλητικός τρόπος με τον οποίο είχες απευθυνθεί κάποτε στον Δαλίδη (τον οποίο εκείνη την εποχή δεν γνώριζα καν σε προσωπικό επίπεδο) με ενοχλούν σαν άτομο.
    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θανάση Γιαννόπουλε, καλύτερα να ζητήσεις συγγνώμη.
    Αυτός ο κάποιος είναι ανύπαρκτος.
    Όταν διατυπώνουμε δημόσια μια κατηγορία, δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από τον ... «κάποιον».
    Αν πάει έτσι, κι εγώ τότε, θα πω, ότι ντύνεσαι τραβεστί και κάνεις πιάτσα στη Συγγρού.
    Ποιος μου το είπε;
    Κάποιος!
    Μην ρωτήσεις να σου πω ποιος είναι, γιατί δεν συνηθίζω να πετάω ονόματα στον αέρα. Αλλά, το ξέρεις, ότι δεν συνηθίζω να λέω ψέματα.
    Σ αρέσει αυτό;


    Η λάσπη είναι το τελευταίο καταφύγιο του φασίστα.
    Μην ακολουθείς το παράδειγμα του Ντρεν.
    Όταν ασκείς κριτική, να είσαι δίκαιος.
    Αν θέλεις να μου ασκήσεις κριτική, έχεις το ελεύθερο, αλλά με στοιχεία και αποδείξεις. Όχι όμως, με όσα άκουσες, από τον ανώνυμο «κάποιον».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί επιμένεις να θεωρείς κατηγορία το γεγονός οτι ΚΑΠΟΤΕ μοιραζόσουν την κοινή άποψη (εντύπωση) περί του ότι ο Μπελτέκας δεν ζούσε; Μέχρι τουλάχιστον να ψάξεις (σύμφωνα με δήλωσή σου) και να ανακαλύψεις οτι ο άνθρωπος ήταν ακόμα ζωντανός! Κι εγώ μέχρι να το γράψεις πίστευα αυτό που κυκλοφορούσε και μάλιστα ακόμα κι όταν το έγραψες σε αμφισβήτησα (πράγμα για το οποίο ζήτησα συγνώμη). Τι πάει να πει αυτό; Οτι συμμετείχα σε κάποια δολοπλοκία;
    Απλώς εξακολουθεί να με μπερδεύει αυτό το οτι γνωριζόσαστε 30 χρόνια με τον Μπελτέκα -κι ακόμα δεν μου έχεις απαντήσει αν πρόκειται για κάτι που ειπώθηκε εν τη ρύμη του λόγου.
    Ο κάποιος που λες δεν είναι ούτε ανύπαρκτος ούτε ανώνυμος και το ξέρεις καλά. Μάλιστα θα τον ενημερώσω περί του ότι τον θεωρείς ψεύτη και ανύπαρκτο και θα περιμένω ν΄ακούσω και τη δική του άποψη.
    Παραπέρα, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να πεις οτι είμαι τραβεστί και κάνω πιάτσα στη Συγγρού (δεν θα το θεωρούσα περισσότερο προσβλητικό από το να πεις οτι είμαι γάβρος και πάω συχνά στο Καραϊσκάκη), μόνο που όσοι με έχουν δει δεν θα σε πίστευαν επειδή για να βγω στη Συγγρού θα έπρεπε να ξοδέψω αμύθητα ποσά για αποτρίχωση!
    Ο Ντρενογιάννης τεκμηρίωσε επαρκώς, κατά τη γνώμη μου, όσα σου καταλογίζει -άρα δεν τα θεωρώ λάσπη.
    Κι αυτά τα περί φασισμού όχι σε μένα -νισάφι πια με τη δημοσιογραφική σου μεγαλοστομία ρε φίλε! Μάθε τη σημασία κάθε λέξης πριν τη χρησιμοποιήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από αυτό φαίνεται πόσο ευκολόπιστος είσαι : Γράφεις λοιπόν ότι ο Ντρενογιάννης «τεκμηρίωσε επαρκώς» όσα μου καταλογίζει.
    Ο Ντρενογιάννης είπε ότι εγώ δούλευα στη Γραμματεία Νέας Γενιάς.
    Καμία σχέση. Όχι μόνο δεν έχω δουλέψει ποτέ στην Γραμματεία, αλλά ούτε έχω ποτέ πάει εκεί, για τον οποιονδήποτε λόγο.
    Η Γραμματεία υπάρχει, μπορείς να πάρεις τηλέφωνο, να ρωτήσεις. Δεν θες στη Γραμματεία; Πάρε τον Ηλιόπουλο, τον φίλο του Σιδηρόπουλου, που δούλευε στη Γραμματεία. Λοιπόν πώς το «τεκμηρίωσε επαρκώς»;
    Για τεκμηρίωσέ το μου εσύ...
    Άρα; Σου λέει ένας μια μαλακία, κι εσύ την πιστεύεις επειδή αυτός που την λέει, τυχαίνει φίλος σου.
    Υιοθετείς αμέσως την λάσπη. Και γι αυτό, σε χρησιμοποιούν κάποιοι πονηροί, επειδή ξέρουν ότι είσαι ευκολόπιστος και τσιμπάς.
    Γιατί το είπε αυτό ο Ντρενογιάννης;
    Για να δημιουργήσει την εντύπωση ότι εγώ είμαι ύποπτο πρόσωπο. Για να με εκδικηθεί, επειδή δεν τον ανέφερα στο βιβλίο. Κι εσύ; Δεν ενδιαφέρεσαι να μάθεις την αλήθεια; Η αλήθεια δεν μετράει; Αξία έχει αυτό που θα πει ο φίλος σου ο Ντρενογιάννης; Κι αυτό που θα πω εγώ, δεν μετράει; Δηλαδή, η «αλήθεια» για σένα, εξαρτάται κάθε φορά, από ποιόν έχεις φίλο και με ποιον πίνεις μπύρες;
    Αυτή είναι η αλήθεια;

    Στην υπόθεση του Μπελτέκα, βεβαίως και είχα ακούσει τις φήμες θανάτου. Αλλά, αυτό δεν σημαίνει ότι τις «μοιραζόμουν», όπως γράφεις , αν στο «μοιραζόμουν», δώσουμε την έννοια της αποδοχής. Τις άκουγα βέβαια, στο πλαίσιο της έρευνας, αλλά δεν τις θεωρούσα και αληθινές. Δηλαδή, να σου εξηγήσω τι συνέβαινε. Όποιος μου έλεγε ότι ο Μπελτέκας πέθανε, τον ρωτούσα αν είχε πάει στην κηδεία. Όλοι μου έλεγαν όχι. Για το θέμα, είχα συζητήσει με όλους όσοι θα μπορούσαν κάτι να ξέρουν. Όλοι είχαν την εντύπωση, πως είχε πεθάνει. Το γεγονός, ότι τόσα πολλά πρόσωπα, τον θεωρούσαν νεκρό, ήταν μια ισχυρή ένδειξη, αλλά όχι απόδειξη, γιατί κανένα από αυτά τα πρόσωπα δεν μου κατέθετε, ότι είχε πάει στην κηδεία. Έτσι, σε όλους έλεγα, πως απόδειξη θανάτου δεν υπάρχει και συνεπώς δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι και να διατυπώνουμε δημόσια κάτι τέτοιο.
    Το ίδιο είπα και στον Δαλίδη, όταν μου είπε ότι είχε ακούσει πως οι Vyllies πέθαναν, και όλες από ηρωίνη. Του λέω «πήγες στην κηδεία;». «Όχι». «Τότε δεν είναι σίγουρο».
    Και να που αποδείχτηκε ότι οι κοπέλες είναι ζωντανές.
    Το ίδιο λέω και τώρα, για τον Άλβιν, τον οποίο μας τον παρουσιάζει ο Παλαιοκώστας, σαν νεκρό. Αφού δεν πήγε στην κηδεία ο Βασιλάκης, δεν μπορεί να βγαίνει και να το λέει αυτό. Και μέχρι να βρούμε κάποιον που να μας πει πως πήγε στην κηδεία, ή να μας προσκομίσει αποδείξεις άλλες, ο Άλβιν για μένα ζει.

    Όμως, άλλο να συζητάς για το τι απέγινε ο Μπελτέκας, και άλλο να βγαίνεις δημόσια και να λες ότι είναι πεθαμένος.
    Μεταξύ μας, μπορούμε να συζητάμε τις φήμες και να αναρωτιόμαστε. Αλλά, ο φίλος σου ο Μίμης, δεν ελέγχεται για κάτι τέτοιο. Ελέγχεται γιατί βγήκε δημόσια και μας είπε, ότι ξέρει για τον θάνατο του Μπελτέκα και μας προσκόμισε «αποδείξεις». Και μετά αποδείχτηκε, ότι αυτές οι αποδείξεις, ήταν μπαρούφες.

    Αυτό που σε μπερδεύει, είναι αυτό που είπε ο Μπελτέκας απευθυνόμενος σε μένα «Με ξέρεις τριάντα χρόνια».
    Το είπε εν τη ρύμη του λόγου. Γνωριζόμασταν παλιά και είχαμε κάποιες συζητήσεις. Τελευταία φορά όμως που τον είδα, ήταν νομίζω το 1987 (;) σε ένα κλαμπ, στον ΤΡΟΧΟ.
    Από τότε τον είχα χάσει.
    Άρχισα να τον αναζητώ πάλι, το 2000, όταν άρχισα να γράφω το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ. Δεν τον βρήκα. Μου έλεγαν διάφοροι, ότι ήταν νεκρός, αλλά εγώ δεν θεωρούσα τις μαρτυρίες τους αξιόπιστες, και έτσι δεν έγραψα στο βιβλίο ότι ήταν μακαρίτης. Το 2007, έκανα νέα έρευνα. Και πάλι μου έλεγαν ότι είναι νεκρός. Κάποτε, εντόπισα το μήνυμα που είχε στείλει ο ίδιος στη ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΙΒΩΤΟ.
    Αργότερα, εντόπισα τις σελίδες του στο ίντερνετ.
    Του έστειλα μήνυμα, απάντησε και βρεθήκαμε.
    Κάπως έτσι έγιναν όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία! Χαίρομαι που βγαίνει κάποια άκρη γιατί τη βαρέθηκα αυτή την κουβέντα. Λοιπόν, κατά πρώτον, ο Ντρεν σου καταλόγισε οτι δουλεύεις ΓΙΑ τη Γραμματεία Νέας Γενιάς κι όχι ΣΤΗ Γραμματεία Νέας Γενιάς. Αυτό ήταν μια έκφραση που χρησιμοποιούσαμε παλιά για να πούμε οτι ο τάδε μάς φαίνεται ΥΠΟΠΤΟΣ. Σου είπε λοιπόν οτι θεωρεί τον ρόλο σου ΥΠΟΠΤΟ γενικότερα και εξήγησε και το γιατί. Μην το πας σε τίποτα ψυχροπολεμικά, στυλ "με είπε ο Ντρεν χαφιέ της Ασφάλειας" και τέτοια -η τοποθέτησή του αφορούσε καθαρά τις απόψεις τις οποίες πλασάρεις και τις οποίες θεώρησε εκείνος υστερόβουλες -ύποπτες δηλαδή.
    Προσωπικά δεν θα με ένοιαζε να δούλευες και στη Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού -δεν το θεωρώ καλό ή κακό, οπότε δεν δίνω και κάποια ιδιαίτερη σημασία. Περί του πόσο ύποπτος είναι ο ρόλος σου έχω δική μου άποψη -το οτι κατανόησα την επιχειρηματολογία Ντρεν δεν σημαίνει ούτε οτι συμφωνώ, ούτε οτι διαφωνώ μαζί του.
    Δεν με απασχόλησαν ποτέ οι Βίλις, ούτε ξέρω για ποιον Άλβιν μιλάς -αλλά η λογική "είχες πάει στην κηδεία του" δεν μου πολυστέκει! Ούτε στην κηδεία του Φιλ είχε πάει κανένας τους -τι θα γίνει, θα πούμε οτι είναι ζωντανός;
    Κατά δεύτερον, χαίρομαι που πλέον δέχεσαι οτι οι φήμες θανάτου του Μπελτέκα ήταν ευρέως διαδεδομένες ΑΡΑ όποιος έλεγε κάτι τέτοιο δεν ήταν απαραίτητα μέσα σε κάποια συνωμοσία. Αυτό υποστήριζα κι εγώ από την αρχή.
    Κατά τρίτον, όπως ξέρεις, το δημόσιο και το ιδιωτικό έχουν γίνει σωβρακοφανέλα στις μέρες μας. Μπορεί δηλαδή εγώ να πω κάτι σε ένα σχόλιό μου στο φβ -αυτό τι είναι; Δημόσιο ή ιδιωτικό; Και σε τι διαφέρει από αυτά που λέω στις παρέες μου όταν πίνουμε μπύρες; Αφού έτσι κι αλλιώς οι ίδιοι με βλέπουν στο φβ! Επειδή είναι γραμμένο; Πιάσ' τ΄αυγό και κούρεφτο!
    Και του Μίμη του είχαν πει οτι πέθανε ο Μπελτέκας και το επανέλαβε στα σχόλια ενός μπλογκ κι εγώ το ίδιο έκανα εδώ πέρα όταν έγραψες οτι ο Μπελτέκας ζει! Κάναμε λάθος -συγνώμη, συμβαίνουν αυτά. Και χαιρόμαστε αφάνταστα που κάναμε λάθος γιατί το σημαντικό για μας είναι που ζει αυτό το άτομο κι όχι το να βγούμε μάγκες! Ας ζούσε κι ο Τιμ Μπάκλεϊ, για παράδειγμα, κι ας έβγαινε να με βρίσει όλη η υφήλιος που πιστεύω οτι έχει πεθάνει -έτσι το βλέπω εγώ!
    Αυτά τα "ο τάδε ελέγχεται, ο δείνα οφείλει να..." και τα σχετικά εγώ τα ακούω βερεσέ. Τι διάολο -σε εποχές ειδικών δικαστηρίων ζούμε;
    Μιλάμε για ένα θέμα που γουστάρουμε -δεν δίνουμε πανελλήνιες ρε φίλε!
    Εσύ από την άλλη έχεις βαλθεί να μας αποδείξεις οτι είσαι ο Φωτεινός Παντογνώστης και μάλιστα εμένα μου έκανες ερωτήσεις για να δεις πόσο καταρτισμένος είμαι περί του '80, είδα οτι έχεις κι ένα τεστ ροκοσύνης στο μπλογκ σου εδώ πέρα, όπου υποστηρίζεις οτι το "Εδώ δεν υπάρχει άσυλο" το είπε ο Αστυνομικός Διευθυντής Αττικής (Χοχτούλας το όνομα). Λοιπόν να σε πληροφορήσω οτι, όσο με αφορά, είμαι εντελώς άσχετος και πάω ψάχνοντας -αλλά το "Εδώ δεν υπάρχει Άσυλο" το λέει το ντοκυμαντέρ μας (και για την ακρίβεια εγώ). Ο Χοχτούλας είχε πει "Απαγορεύεται η πορεία αλλά και συγκέντρωση στο χώρο της πλατείας, η οποία εξάλλου δεν σας προσφέρει άσυλο". Αν είναι να το παίζουμε ακριβείς, ας είμαστε κιόλας!
    Και τέλος, ναι, τους φίλους μου τους πιστεύω γιατί -για να είναι φίλοι μου -θεωρώ οτι μου λένε την αλήθεια και δεν έχουν ΥΠΟΠΤΟΥΣ σκοπούς. Έτσι δεν κάνει όλος ο κόσμος με τους φίλους του;
    Λοιπόν, χάρηκα που ξεκαθαρίσαμε κάποια πράγματα μέσα από την κουβέντα μας -να είσαι καλά κι ας κλείσει εδώ το θέμα γιατί το πάνε για σήριαλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το ξεκαθάρισμα, ότι δηλαδή οι απόψεις μου, ευνοούν τη Γραμματεία, και όχι ότι πραγματικά δουλεύω εκεί, πρώτη φορά γίνεται. Συμφωνώ κι εγώ, ότι δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να δουλεύει κάποιος στη Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού ή Νέας Γενιάς, αρκεί όμως, να είναι τίμιος και όχι εγκάθετος για να εξυπηρετεί άλλους σκοπούς.
    Δεν κρίνω ποτέ από το που δουλεύει κανείς, αλλά από τι ακριβώς δουλειά κάνει και ποιες απόψεις εκφράζει.
    Και μακάρι να είχαμε, στη Γραμματεία, αρκετούς να δουλεύουν με όρεξη και μεράκι για τα προβλήματα και τις πραγματικές αναζητήσεις της Νέας Γενιάς.
    Όμως, γεννιέται μια απορία που είναι και παράπονο.
    Ρε συ Θανασάκο, εγώ τόσα χρόνια γράφω με μοναδικό γνώμονα την αλήθεια. Ή έστω, αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ σαν αλήθεια.
    Τόσα χρόνια, και βιβλία έχω γράψει και άρθρα στον Τύπο και στο Ίντερνετ. Που διάολο, σε ποιο σημείο δημιουργείται η εντύπωση, ότι είμαι «ύποπτος» ; Άλλο αν διαφωνείς σε σημεία. Αλλά, όταν διαφωνούμε με κάποιον σχετικά με τη φύση του ροκ ή του πανκ, δεν τον κατονομάζουμε σαν ύποπτο.
    Αυτό, ήταν μια από παλιά συνηθισμένη τακτική, όταν κάποιοι ήθελαν να φάνε πολιτικούς αντιπάλους ή και ενοχλητικούς συντρόφους. Όταν δεν εξυπηρετούσαν οι απόψεις, κατέφευγαν στη ρετσινιά του «ύποπτου».
    Δημοκρατία θέλουμε να έχουμε. Πες εσύ τις απόψεις σου κι εγώ, ελεύθερα τις δικές μου. Αλλά, μην μου λες, όταν διαφωνείς με τις απόψεις, πως αυτές είναι ύποπτες.
    Τέλος πάντων, χάρηκα που τα είπαμε. Καλή επιτυχία στο ντοκιμαντέρ που ετοιμάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ως τι αυτό το καλόπαιδο θέλει να συνδέσει το ονοματάκι του με το ροκ το ελληνικό 300 χρόνια μετά;;; O ένας (ο... "ύποπτος") κάνει τη δουλειά του και πληρώνεται γι αυτό. Ο άλλος, (το... "πανκιό") τι;;;

      Διαγραφή
  10. ΜΙΜΗΣ G-VAS...Αλλο ενα αγνο φρουτο της που "αγαπα" την μουσικη...δεν θα μιλησω για τις δηθεν ερευνες του για την ιστορια των γκρουπ 60ς-70ς κτλ με μοναδικο σκοπο τις ανεκδοτες ηχογραφησεις και την κονομα....δεν θα μιλησω για τις ΜΗ επιστροφες μπομπινων και 45αριων που πηρε απο μουσικους, δηθεν για να τα αντιγραψει....δεν θα μιλησω για τον αχταρμα να εκδιδει 60ς,70ς,80ς και γενικα οτι ΚΑΤΣΕΙ, γραφοντας την ιστορια οπως την του λεει ΕΝΑΣ και ποτε ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ! Μαθαμε απο του site B-OTHERSIDE οτι οι ROLLINGS ήταν το γκρουπ του ΚΩΣΤΑ ΜΟΝΟΓΙΟΥ (τριζουν τα κοκκαλα του θειου μου)!!!!
    Το ΑΚΡΩΝ ΑΩΤΟΝ της ασχετοσυνης και της παπατζας αυτου του ατομου ηταν η εκδοση του 7" FRATELLI - MAKEDONOMAXOI....
    Tελος παντων δεν θεωρω οτι ο Μιμης ειχε προθεση, απλα ειπαμε απο διασταυρωση χεσε μεσα...

    Μ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Μ.Χ, διάβασα τις παρατηρήσεις σου σχετικά με τον τρόπο της έρευνας που ακολουθεί ο ΜΙΜΗΣ G-VAS. Αν γνωρίζεις ότι ο συγκεκριμμένος, πήρε πράγματι μπομπίνες και 45αρια από μουσικούς χωρίς να τα επιστρέψει, θα ήθελα, να κατεθέσεις το ονοματεπώνυμό σου, διαφορετικά, οι παρατηρήσεις-κατηγορίες δεν έχουν υπόσταση και δεν υιοθετούνται.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Μ.Χ ποίος ακριβώς είστε??

      Διαγραφή
    3. “Η λάσπη είναι το τελευταίο καταφύγιο του φασίστα.
      Μην ακολουθείς το παράδειγμα του Ντρεν.
      Όταν ασκείς κριτική, να είσαι δίκαιος.
      Αν θέλεις να μου ασκήσεις κριτική, έχεις το ελεύθερο, αλλά με στοιχεία και αποδείξεις”
      Μανώλη Νταλούκα, εσύ ο ίδιος έχεις πει την παραπάνω σπουδαία φράση αλλά ειλικρινά πλέον δεν ξέρω εάν την πιστεύεις στο ελάχιστο ή την κότσαρες κατ’ επίφαση δημοκρατικότητας στο blog σου. Έχεις αναρτημένο από τις 23/6 το κατάπτυστο κείμενο του Μ.Χ και παρ’ όλο που δεν το έγραψες εσύ, είσαι το ίδιο υπεύθυνος για αυτό , από τη στιγμή που κάθε ανάρτηση προυποθέτει την δική σου έγκριση, συνεπώς υιοθετώντας την δημοσιοποίησή του, μόλις παρέβηκες τον ύψιστο δημοσιογραφικό κανόνα αφού δεν φρόντισες να επαληθεύσεις στο ελάχιστο τα γραφόμενά του. Με εγκαλείς στα προηγούμενα post (και καλά έκανες) που δεν φρόντισα να επαληθεύσω μια είδηση και την αναμετάδοσα, αλλά πράττεις τώρα ακριβώς το ίδιο με έναν ύμνο λασπολογίας και εμπάθειας από τον Μ.Χ. Επειδή προσωπικά θεωρώ πως τα αρχικά δεν αποτελούν υπογραφή του γράφοντος, θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε ( Μη Χέσω, Μανώλης Χάρος, Μετά Χριστόν) συνεπώς εάν θέλει να μείνει καλυμμένος πίσω από την ανωνυμία του, ας είχε τουλάχιστον τα αρχίδια να κατονομάσει έστω ΜΙΑ πομπίνα είτε ΕΝΑ 45άρι που πήρα από κάποιον μουσικό και το κράτησα. Εάν καταφέρει και βρει έστω και μια τέτοια περίπτωση , τότε θα φέρω ΕΣΕΝΑ δημόσια σε επαφή με αυτόν τον μουσικό (βλέπεις οι περισσότεροι είναι ηλικιωμένοι και δεν ξέρουν από ιντερνετ) ώστε να σου πει ο ίδιος τηλεφωνικά εάν ποτέ κράτησα κάτι, μάταια θα περιμένεις όμως, γιατί τέτοιες αλητείες δεν είναι του φυσικού μου. Από όλο το κείμενο- ξερατό, το μόνο που επιδέχεται συζήτηση είναι το γεγονός πως καταγράφω την εμπειρία και τα βιώματα των καλλιτεχνών , αφήνοντας τους ίδιους να γράψουν το κείμενο, αλλά ποτέ μου δεν είπα πως γράφω την επίτομη και αλάθητη ιστορία του ελληνικού ροκ, αφού υπάρχουν άλλοι που το κάνουν καλύτερα από εμένα ,συνεπώς εάν τα κείμενα μου έχουν ιστορική ή όχι αξία , δεν είναι κάτι που με απασχολεί.

      Διαγραφή
    4. Μέρος Δεύτερο
      Από κει και μετά, για τους Fratelli- Μακεδομάχους , η ίδια συζήτηση έλαβε χώρα με το ίδιο άτομο το οποίο δηλώνει και επίδοξος συγγραφέας των ελληνικών 60’ς + 70’ς, σε αντίστοιχη ομάδα του facebook, όπου του δόθηκε η ίδια απάντηση, ότι δηλαδή κανέναν τσουτσέκι δεν μπορεί να θεωρεί την γνώμη του ισχυρότερη της αλήθειας , η οποία είχε δοθεί από τον ίδιο τον Μίμη Αντωνόπουλο, σε συνέντευξή του στον Ντίνο Δηματάτη το 1992 (εφημερίδα Rock Fan, το απόσπασμα βρίσκεται στην διάθεση όποιου το ζητήσει ) και είναι κατά λέξη τα εξής : “Όταν γυρίζω από την Αγγλία, βρίσκω πάλι τον Γιάννη Καντζό, που προσπαθούσε τότε να γράψει μια δουλειά με βάση τους Μακεδονομάχους, τους καθαρόαιμους από την ιστορική πλευρά, και μ’ έβαλε και άκουσα τη δουλειά του, που μ’ άρεσε πολύ. Έτσι αποφασίσαμε να γράψουμε και μαζί κάποια τραγούδια, για ν’ αποδείξουμε πρώτα στους εαυτούς μας ότι, τελικά, μπορούσαμε να γράψουμε ελληνικό στίχο. Καθίσαμε λοιπόν και σε μια νύχτα ηχογραφήσαμε δύο κομμάτια..”
      Τώρα εάν δεν του κάθεται στο στομάχι γιατί έχει γράψει την δική του ιστορία, ας πρόσεχε, πάντως εάν ήθελα να κάνω παπάτζα, θα έβγαζα 1000 σινγκλάκια για να πιάσω την καλή, όχι 250 που βγήκαν τελικά. Στην αστειότητα ότι ασχολούμαι με όλα τα… είδη της ελληνικής μουσικής και εκδίδω δουλειές από όλες τις δεκαετίες, δεν έχω να απαντήσω κάτι γιατί η βλακεία του επιχειρήματος με ξεπερνάει, το ελληνικό ροκ για μένα είναι ένα και αδιαίρετο όσον αφορά τις χρονολογίες, τον μόνο διαχωρισμό που δέχομαι είναι σε καλό και κακοπαιγμένο. Και ναι, ο μπαρμπά-Μονογυιός έπαιζε και στους Rollings οπότε βάλε τα κόκκαλα του θείου σου να του αλλάξουν γνώμη.
      Κλείνω εδώ το κείμενο με ένα μικρό δωράκι, ένα mail που μου έστειλε ο λασπολόγος πριν 3 χρόνια, όταν είχε ζητήσει την βοήθειά μου για να του δώσω κάποιο υλικό από αυτό που είχα μαζέψει για το επερχόμενο βιβλίο του και μου έγραψε τα εξής (εννοείται πως το mail υπάρχει ολόκληρο και μάλιστα όλη η σειρά του διαλόγου, για όποιον ενδιαφέρεται ) :
      “Mporoume na kanoume kopies 45aria? Diladi...an exoume ena 45aria prototipo mporoume na ftiaxoume akrivos ena idio, me to tragoudi na paizei alla kai tin etiketa”
      Κοινώς , ο άνθρωπος που με κατηγορεί ότι κρατάω πομπίνες και δισκάκια, φροντίζει να κοροιδεύει τους ανθρώπους που του εμπιστεύονται το υλικό τους, φτιάχνοντας ρέπλικες των αυθεντικών σαρανταπενταριών για να κρατάει τα αυθεντικά. Δυστυχώς και αυτός ο χώρος έχει γεμίσει με όρνεα που απλά τραυματίζουν την ιστορία της ελληνικής δισκογραφίας για να κορέσουν την μανία τους για συλλεκτικά αντικείμενα, μη σεβομένοι τίποτα και κανέναν. Με τόση λάσπη που μου πέταξε και αφειδώς αποδέχτηκες Μανώλη Νταλούκα, θα μπορούσα να σηκώσω τριώροφο συνεπώς είτε πρόσθεσε μια σβάστικα δίπλα στο σήμα σου, είτε από την στιγμή που δεν σου φέρνει στοιχεία, απέσυρε το βδέλυγμα, γιατί ντροπιάζει και το blog σου.
      Mimis G (aka B-otherSide Records)

      Διαγραφή
    5. Μίμη, υπάρχει η «καταγγελία» του «Μ.Χ», υπάρχει η δική μου δήλωση ότι είναι ανυπόστατη και υπάρχει και η δική σου απάντηση.
      Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σβήσω τίποτα.
      Έτσι όπως είναι τα πράγματα, ο «Μ.Χ» εκτίθεται κι εσύ ευνοείσαι

      Διαγραφή
  11. Αγαπητέ Γιάννη το track 6, I know your game, από το πρώτο δισκάκι είναι εύκολα στο τοπ 20 από όση μουσική έχω ακούσει στη ζωή μου και είναι πολύ μουσική σε πολλά genre. Βγάζει φοβερή ελευθερία και πόνο. Κρίμα που η συνέντευξη περιορίστηκε στην αρχική παρεξήγηση, και σταμάτησε πάνω που κι ο Γιάννης είχε αρχίσει να χαλαρώνει και να μιλάει πιο άνετα. Να'στε καλά και οι δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή