Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΔΙΟΤΙ ΕΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΕΙ

Δημοσίευμα σε εφημερίδες, στην Εποχή της Δικτατορίας (30 Μαίου 1967)

Μερικοί, λένε, πως δεν μπορούν να καταλάβουν, την διαφορά των δημοκρατικών κομμάτων από τον φασισμό. Η απορία τους, στηρίζεται σε έναν συμψηφισμό: Αν η Χρυσή Αυγή, είναι φασιστικό κόμμα, τα άλλα κόμματα, που μας έφεραν το Μνημόνιο, δεν είναι;
Για παράδειγμα, ο Δημήτρης Καζάκης, με άρθρο στο μπλογκ του, αναρωτιέται ...

 «Απλά θέλω να καταλάβω γιατί η ΧΑ είναι μια φασιστική οργάνωση, ενώ τα κυβερνώντα κόμματα και όσοι συνέβαλαν στη σημερινή κατάσταση γενοκτονίας του ελληνικού λαού ανήκουν στο δημοκρατικό λεγόμενο τόξο. Γιατί; ...»

Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Χρήστος Παππάς επιδεικνύει. σε συγκέντρωση ακροδεξιών. και νοσταλγών της χούντας, τη σημαία με το έμβλημα της 21ης Απριλίου.

Η διαφορά, αγαπητέ κύριε Καζάκη, είναι ότι τα δημοκρατικά κόμματα, σου επιτρέπουν να γράφεις ελεύθερα, να τα κρίνεις, ακόμα και να τα διαολοστέλνεις. Διαφωνείς με όσα κάνουν; Μαύρισέ τα, με την ψήφο σου, στο χέρι σου είναι. Τα φασιστικά κόμματα, όμως, μόλις πάρουν την εξουσία, δημιουργούν ένα "λειτουργικό περιβάλλον" που σου απαγορεύει κάθε διαμαρτυρία, κάθε κίνηση και κάθε πολιτική συζήτηση. Αυτή, είναι η διαφορά, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβει κανείς;

Δημοσίευμα σε εφημερίδες, στην Εποχή της Δικτατορίας (20 Μαίου 1967)

Εξηγούμαι δια να μην παρεξηγούμαι: Δεν έχω σκοπό να αγιογραφήσω τα «κυβερνώντα κόμματα». Κι εγώ κάνω κριτική και στον Σαμαρά και στον Βενιζέλο, και σε όλα τα  κόμματα του λεγόμενου «δημοκρατικού τόξου». Αλλά ΜΠΟΡΩ και την κάνω. Ο ελληνικός λαός, μπορεί  να κρίνει, και με την ψήφο του, ανάλογα να μαυρίζει. Στο σύστημα, που ονειρεύεται η Χ.Α, αντίθετα, κανένας δεν θα μπορεί να μιλήσει. Διότι, εκεί, η «πολιτικολογία», απαγορεύεται αυστηρώς και δια ροπάλου. 

Δημοσίευμα σε εφημερίδες, στην Εποχή της Δικτατορίας (14 Μαίου 1967)

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΔΙΟΤΙ ΕΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΕΙ. Αυτό διαβάζαμε καθημερινά στις εφημερίδες, στην περίοδο της Χούντας των Συνταγματαρχών. Απλοί άνθρωποι που τολμούσαν να πουν μια κουβέντα για το στρατιωτικό καθεστώς, κατέληγαν κατηγορούμενοι  στα  Στρατοδικεία. Το ξεχάσαμε αυτό; Τα αποκόμματα των εφημερίδων που παρουσιάζω, μας θυμίζουν, μερικά μόνο από τα χιλιάδες περιστατικά: άλλα είδαν το φως της δημοσιότητας (προς παραδειγματισμό) και άλλα έγιναν στα μουλωχτά, με κρυφές «δίκες» ή ξύλο.

Δημοσίευμα σε εφημερίδες, στην Εποχή της Δικτατορίας (8 Ιουνίου1967)

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΔΙΟΤΙ ΕΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΕΙ. Λοιπόν, αυτό, το εφιαλτικό, δεν θέλουμε να το ζήσουμε πάλι. Και αν ο Καζάκης, και όποιος άλλος Καζάκης, υπονοεί «Τι Σαμαράς, τι Μιχαλολιάκος», έχει μεγάλο λάθος. Ο Σαμαράς, του επιτρέπει και το γράφει αυτό, αλλά ο Μιχαλολιάκος, αν έρθει ποτέ στην εξουσία, θα του απαγορεύσει να γράφει. Αυτή είναι η διαφορά. Και αυτή δεν είναι μια μικρή λεπτομέρεια, είναι αυτό ακριβώς που σε κάνει ή όχι, φασίστα. 

Το δημοσίευμα, στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (24 Ιαν. 1968) δείχνει ακριβώς τη νοοτροπία, και το κρυφό Όνειρο, όλων των "Νοσταλγών": Ο Φασισμός, πληροφορεί "με βαθείαν ικανοποίησιν" την κοινή γνώμη, πως οι φοιτητές δεν "πολιτικολογούν" πια, όπως γινόταν στα "ελεεινόν παρελθόν". Τα στόματα έχουν ραφτεί και όλα βαίνουν "ομαλώς"...

Ζούμε ένα Θέατρο Παραλόγου. Σε λίγο, θα δούμε και την φαλακρή τραγουδίστρια. Έχουμε φθάσει στο σημείο να πιστεύουμε πως πρέπει να υπερασπιστούμε ακόμη και τον φασισμό, εν ονόματι της ...Δημοκρατίας! Δημοκράτες είμαστε, ΜΑΛΑΚΕΣ δεν είμαστε. Διότι θα πρέπει να είσαι πολύ μαλάκας για να δέχεσαι στο σπίτι σου, αυτόν που σου δηλώνει, πως θα σε δέσει χειροπόδαρα, αν σε πιάσει στον ύπνο.
Και για όσους ρωτούν «Αλήθεια, τι κάνει εκείνη η φαλακρή τραγουδίστρια;», ενημερώνω (θα έπρεπε να το ξέρουν) πως ζει, καιροφυλαχτεί και πως φοράει ακόμα την ίδια περούκα.

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ: Μην μπερδεύουμε τον Ναύτη με τον Καντηλαναφτη. Κριτική και αγώνας ΝΑΙ. Να φύγει το Μνημόνιο ΝΑΙ. Να ανασάνει επιτέλους ο Ελληνικός Λαός με τους Αγώνες και την Ψήφο του, ΝΑΙ. Αλλά ΟΧΙ να εξομοιώνουμε και τους πάντες. 



2 σχόλια:

  1. Φυσικά γνωρίζουν άριστα την διαφορά μεταξύ των δύο καταστάσεων οι διάφοροι γραφικοί τσαρλατάνοι (ας μου επιτραπεί ο χαρακτηρισμός) Καζάκηδες αλλά επιλέγουν την υποκρισία, γεγονός που τους καθιστά ακόμα πιό επικίνδυνους. Μακριά από υστερικούς "σωτήρες" που εκ του πονηρού εξομοιώνουν τον φασισμό (την απόλυτη ακύρωση του Άλλου) με τον κοινοβουλευτισμό (έστω τον λειψό, μίζερο, διαπλεκόμενο ελληνικό), μπορεί να τον απεχθανόμαστε αλλά οι εναλλακτική είναι ο μαχαιροβγάλτικος ολοκληρωτισμός των Μιχαλολιάκων. Παρακαλώ να μην εκληφθεί το παρόν ως απολογία των καταστρεπτικών μνημονιακών πολιτικών, οι αλλαγές θα έρθουν με την ψήφο και δημοκρατικά όπως σωστά λέει ο αρθογράφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα συμφωνήσω με τον Καζάκη. Αλλά ούτε και με την άποψη ότι ο κοινοβολευτισμός (δεν παρέλειψα το "υ") έχει κάποια οποιαδήποτε σχέση με τη δημοκρατία. Η άποψή μου είναι εδώ:

    Ο «ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΜΟΣ» ΤΩΝ ΟΨΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΔΑΤΩΝ (γιατί δεν είμαι «αντιφασίστας»)
    http://hypnovatis.blogspot.gr/2013/09/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή