Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Ασυνείδητος οδηγός λεωφορείου εναντίον τυφλής- να τον χαίρεται ο ΟΑΣΑ και οι «συνδικαλιστές» που έσπευσαν να τον υπερασπίσουν

Απίστευτο περιστατικό  χθες, στο Χαλάνδρι.

Οδηγός λεωφορείου, ενοχλήθηκε βλέποντας την Ιωάννα – Μαρία Γκέρτσου, να επιβιβάζεται, με την σκυλίτσα της, την Μέη 
(Η Ιωάννα έχει σοβαρό πρόβλημα όρασης, και έχει τη Μέη, για  οδηγό της στο δρόμο).

Ο απαράδεκτος υπάλληλος του ΟΑΣΑ, φώναζε πως τα σκυλιά απαγορεύεται να ταξιδεύουν με λεωφορείο, και πως αν μία τυφλή, θέλει να έχει  σκύλο, πρέπει να πηγαίνει με τα πόδια! Μιλάμε για τόσο καρούμπαλο...
Η Ιωάννα, αρνήθηκε να κατέβει, και αυτός, κάλεσε την αστυνομία.
Αλλά η Ιωάννα,  στους αστυνομικούς, επικαλέσθηκε τη νομοθεσία, καταγγέλλοντας ταυτόχρονα τον οδηγό, για ρατσισμό. Έτσι, η συνέχεια για τον οδηγό δεν ήταν καθόλου ευχάριστη...

Διαβάστε τι έγινε, όπως τα έγραψε η ίδια η Ιωάννα Μαρία, στην προσωπική της σελίδα στο fb ...


"...Επειδη λοιπόν, ο οδηγός λεωφορείου καλεσε την αστυνομία (κι οχι εγώ οπως επρεπε), εξαιτίας της Μέη και βρέθηκα ξαφνικά, υπαίτια λες και διέπραξα κανένα έγκλημα σε 4-5 αστυνομικούς που μπλόκαραν το λεωφορείο στη σταση, αποφάσισα για πρώτη φορά να κινηθώ νομικά: εναντίον του οδηγού του λεωφορείου που δε σέβεται τιποτα και του υπευθύνου φορέα, δηλαδή του #οασά …

Πάμε λοιπόν στο τμήμα. Αφού δέχτηκα τηλεφωνα από συνδικαλιστές του ΟΑΣΑ, ο οποίοι κλαίγονταν πως ο οδηγός εχει παιδιά, αρχισε το τροπάρι η αξιωματικός υπηρεσίας πως ο οδηγός δεν άσκησε ρατσιστική επίθεση διοτι αναφέρθηκε στη Μέη κι οχι σε εμενα, λες κι εγω τον σκυλο – οδηγό τον εχω για πλάκα.

Μετά, προσπαθούσε να μου επιχειρηματολογήσει, πως και η ίδια δέχεται ρατσισμό, λόγω επαγγέλματος. Της εξήγησα λοιπον πως το επάγγελμα της, ειναι επιλογή της. Η αναπηρία δεν ειναι επιλογή κανενός. Δεν δέχομαι ρατσισμό από αποψη γαμω το κερατό μου. Πως αν ηταν αλλος ανθρωπος με απωλεια ορασης θα ειχε βαλει τα κλάματα και θα ειχε φυγει κακείν κακώς από το λεωφορείο για να συνεχίσει με τα ποδια. Κι εγώ, ωφειλω να υπερασπίζομαι το δίκαιο για αυτούς που δεν μπορούν.

Μετά, ανέλαβε ο δοιηκητής ο οποιος μου είπε πως ο οδηγός, εμφάνισε μεταμέλεια και πρεπει να δινουμε βάση στο ανθρώπινο μέρος κλπ κλπ. Του απαντησα λοιπόν πως ο ανθρωπισμός θέλει αρχιδια κι οχι οταν φτάνουμε στην αστυνομία (που είχε ο ιδιος καλεσει) κι αποδυκνειται πως ο οδηγός εχει άδικο να μου το παίζει ανθρωπιστής.

Εν ολίγοις, επιβλήθηκε στον οδηγό, δοιηκητικό πρόστιμο κι επεται συνέχεια διοτι η μυνηση για ρατσιστική συμπεριφορά, αφορά ποινικό αδίκημα αλλά για καποιο λογο δε συνδέεται με την άρνηση εισόδου σε εναν σκυλο – οδηγο-τυφλών…"

1 σχόλιο: