Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016

Όλγα Μαυρομμάτη – Ανθρώπινες μορφές, σε κρίσεις πανικού, αίσθημα μοναξιάς, και καθεστώς τρόμου



Η Όλγα Μαυρομμάτη, επιδεικνύει ένα έργο, από το σύνολο της πτυχιακής της εργασίας, που παρουσίασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, 23-25 Ιουνίου 2016 (Φωτογραφία: Μ.Νταλούκας).

Σον πίνακα, μία απροσδιόριστης ηλικίας γυναίκα, μας κοιτάζει κατάματα, έχοντας στάση που θυμίζει την στάση της γυμνής κοπέλας, στον πίνακα του Μανέ, Πρόγευμα στο Γρασίδι.
Η γυναίκα φορά λευκό φόρεμα, έχει έντονα βαμμένα με κόκκινο χρώμα τα χείλη, και κρατά μεγάλο κολονάτο ποτήρι. Φαίνεται πως πίνει κρασί. Στο άλλο της χέρι, σφίγγει κάτι που μοιάζει με κουδουνίστρα. Ο φωτισμός, τα κρεμασμένα βαριά ρούχα, η απουσία άλλης ανθρώπινης μορφής, και ιδιαίτερα το βλέμμα, παραπέμπουν σε ένα Πρόγευμα σε Δωμάτιο Τρέλας.

Η εικόνα, έρχεται σε οξεία αντίθεση, με το πανέμορφο παρουσιαστικό της καλλιτέχνιδας, που επίσης μας κοιτάζει κατάματα, ενώ επιδεικνύει το έργο.
Η εκπληκτική αυτή αντίθεση, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, επαναφέρει το θέμα του τραγουδιού των Rolling Stones: The singer not the song (εν προκειμένω The painter not the painting), δηλαδή ότι, πολλές φορές, ακολουθεί άλλη ζωή, το καλλιτεχνικό δημιούργημα, από τον καλλιτέχνη.



Δύο ακόμη έργα 
της Όλγας Μαυρομμάτη.
Αριστερά, αντρική μορφή, 
σε κατάσταση άγχους, 
και κάτω, γυναίκα ημίγυμνη, 
που βιώνει τρόμο.

Εξαιρετικά όλα τα έργα, 
που παρουσίασε η Όλγα, 
στην πτυχιακή της εργασία.

Ευχόμαστε,  όλο και περισσότερο δημιουργική, να είναι η πορεία της,
από εδώ και πέρα.

Όλες οι φωτογραφίες, Μ.Νταλούκας, 2016.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου