Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

Άννα Κορακάκη : Ευχαριστώ αποκλειστικά,όσους με στήριξαν ΠΡΙΝ, και που θα συνεχίσουν να με στηρίζουν ΜΕΤΑ

Η Άννα Κορακάκη, η πρώτη Ελληνίδα αθλήτρια, που κατακτά δύο μετάλλια, στην ίδια διοργάνωση Ολυμπιακών Αγώνων, δήλωσε στους δημοσιογράφους, που την περίμεναν στο αεροδρόμιο:


«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη.Νομίζω, θα μου πάρει λίγο καιρό. Με βοηθάτε εσείς να το συνειδητοποιήσω ...
Τα μετάλλια αυτά, σημαίνουν τα πάντα για μένα. Ήταν όνειρο ζωής...από παιδί, πριν ακόμα γίνω αθλήτρια, θαύμαζα τους Ολυμπιονίκες, και γενικά τους αθλητές...
Κατέβαλα την μεγαλύτερη προσπάθεια που μπορούσα, δούλεψα πάρα πολύ σκληρά, και ήρθαν αυτά τα δύο μετάλλια...δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχισμένη... εκπληρώθηκε το όνειρό μου εις διπλούν....Η αλήθεια είναι ότι ονειρευόμουν ένα μετάλλιο, στο αγώνισμα που έχω μέχρι τώρα τις μεγαλύτερες διακρίσεις, στο αεροβόλο πιστόλι...ωστόσο εκεί πήρα το χάλκινο, και ήρθε ένα δεύτερο χρυσό, στο σπορ πιστόλι... Είμαι πολύ περήφανη που είμαι η πρώτη ελληνίδα αθλήτρια που πετυχαίνει δύο μετάλλια, στην ίδια διοργάνωση Ολυμπιακών Αγώνων, ελπίζω όμως, να μην είμαι η τελευταία.
Αυτά τα μετάλλια, δεν αναιρούν πράξεις από τρίτους, που μου δημιούργησαν δυσκολίες...., και να μην υπήρχαν τα μετάλλια, εγώ θα τα ανέφερα όλα λεπτομερώς, το ίδιο θα κάνω και τώρα...Θέλω να δώσω κίνητρο στα νέα παιδιά να ασχοληθούν με τον αθλητισμό,
Όνειρό μου ήταν να γίνει γνωστή η σκοποβολή στην Ελλάδα, και να ασχοληθούν πολλά άτομα, γιατί με μεγάλη μου λύπη, τα τελευταία χρόνια, ο αριθμός των αθλητών, μόνο μειώνεται...

Θέλω να ευχαριστήσω, αποκλειστικά την οικογένειά μου, τους φίλους μου, και όλους όσοι με στήριξαν πριν γίνει όλο αυτό, και θα συνεχίσουν να με στηρίζουν αφού τελειώσει όλο αυτό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου