Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Στην Αθήνα ο Ερντογάν – Πρωτοφανές "ντιμπέητ" στην υποδοχή του στο Προεδρικό Μέγαρο!

Στις 11:30 στο Μνημείο του Άγνωστου και κάτω από ηλιόλουστο ουρανό, οι Αλέξης Τσίπρας και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στάθηκαν για την ανάκρουση των Εθνικών Ύμνων.

Ο Τούρκος Πρόεδρος κατέθεσε στεφάνι και λίγο αργότερα, στο Προεδρικό Μέγαρο, δεν αρκέστηκε σε απλά και τυπικά λόγια. Η υποδοχή εξελίχθηκε σαν πολιτική αντιπαράθεση και  ντιμπέητ μεταξύ δύο προέδρων κρατών! 


Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, καλοσώρισε τον Τούρκο Πρόεδρο, τονίζοντας πως

1-Η συνθήκη της Λωζάνης είναι αδιαπραγμάτευτη
2-Η μειονότητα στην Δ Θράκη είναι μουσουλμανική και απολαμβάνει όλες τις ελευθερίες

Ο Ερντογάν ανταπάντησε πως

1-Η Συνθήκη της Λωζάνης πρέπει να αναθεωρηθεί
2- Η μειονότητα στην Δ Θράκη πρέπει να λέγεται τουρκική και όχι μουσουλμανική, και δεν απολαμβάνει όλες τις ελευθερίες,



Ο Προκόπης Παυλόπουλος, μετά το τέλος της τοποθέτησηςτου Ταγίπ Ερντογάν είπε τα εξής: «Σας θυμίζω ότι δεν είμαι εκτελεστικός πρόεδρος όπως εσείς, έχω απάντηση για όσα είπατε, αλλά θα τα πείτε με την κυβέρνηση. Εκείνο που πρέπει να κάνουμε είναι να στηρίξουμε μία ειλικρινή φιλία. Εχω μία μόνο παρατήρηση για την επικαιροποίηση της Συνθήκης της Λωζάνης που αναφέρατε. Οι συνθήκες δεν χρειάζονται αναθεώρηση, οι μέθοδοι ερμηνείας του δικαίου είναι εκείνες που προσαρμόζουν τη Συνθήκη στα εκάστοτε δεδομένα. Αυτό λέγεται ερμηνεία. Ας αποφεύγαμε ορισμένους όρους που δεν ταιριάζουν νομικά, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Συγχωρέστε μου την παρέμβαση».

Το ντιμπέιτ συνεχίστηκε καθώς ο Ερντογάν θέλησε να έχει τον τελευταίο λόγο: «Εγώ δεν είμαι καθηγητής αλλά ξέρω πολύ καλά το Δίκαιο. Στο Δίκαιο της πολιτικής υπάρχει όρος για επικαιροποίηση των Συνθηκών, αρκεί να υπάρχει συμφωνία των χωρών. Υπάρχουν τέτοια παραδείγματα από τον κόσμο. Εγώ αναφέρθηκα σε αυτά τα θέματα επειδή τα θέσατε εσείς. Αν δεν κάνατε αναφορά εγώ αυτά θα τα συζητούσα με Τσίπρα, όπως και να συμβαίνει τα συζητήσαμε».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου