Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Τριάντα χρόνια από την πρώτη κασέτα των Lost Bodies, ο Θάνος μαγειρεύει ...σωλήνες!

Οι δύο όμορφες ατθίδες, Ξένια και Κωνσταντίνα, παρακολουθούν τον Θάνο Κόη, ενώ σερβίρει μακαρόνια σωλήνες. Η φωτογραφία (του Μανώλη Νταλούκα) από Δείπνο, που παρέθεσε ο Κόης, στο σπίτι του, στις7 Ιουνίου 2018. Φέτος, κλείνουν τριάντα χρόνια από την κυκλοφορία της πρώτης κασέτας Δο Ντίεση, που περιείχε και το εκπληκτικό  τραγούδι Σωλήνες.




Φτου, ρε πούστη μου δουλειά! Είναι μερικές μέρες που έχω τελειώσει από το εργοστάσιο και κάθομαι και σκέφτομαι ακόμα, λέω: μα τί καθόμασταν εκεί μέσα και βγάζαμε; είχαμε τρελαθεί στο σωλήνα, κάθε μέρα χιλιάδες σωλήνες , σωλήνες δηλαδή να μπούμε όλοι μέσα στους σωλήνες... Τι σκατά τους κάνουνε τόσους σωλήνες; τι στο διάολο τους θέλουνε τόσους σωλήνες; και τη θάλασσα θα κουβαλήσουμε με τόσους σωλήνες; Πάω στο φαρμακοποιό, του λέω: "Θέλω ένα φάρμακο" Μου λέει: "Σε σωληνάριο το θέλεις;" Του λέω: κοίταξε ρε φίλε μήπως νομίζεις ότι μου κάνεις πλάκα... Τι σκατά θα τους κάνουνε τόσους σωλήνες; τι θα βάλουνε μέσα σε τόσους σωλήνες; έχει πήξει ο τόπος στους σωλήνες. Μου λέει ένας φίλος: "Δεν πας να ξεκουραστείς λίγο, Κάνα ψαρεματάκι;" Πάω στην παραλία... μου λέει: "Τι θέλεις για δόλωμα, μήπως θέλεις σκουλήκι ή σωλήνα;" Κοίταξε να δεις του λέω, αν νομίζετε όλοι σας ότι πάτε να με τρελάνετε... Τι σκατά θα τους κάνουνε τόσους σωλήνες; τι θα βάλουνε μέσα σε τόσους σωλήνες; Έχει πήξει ο τόπος στο σωλήνα, κάθε μέρα σωλήνες!! Ξέρετε πως μυρίζουν οι σωλήνες; Έχουμε παλαβώσει, έχουμε τρελαθεί απ' τους σωλήνες!! Φτου, ρε πούστη μου δουλειά!! Φτου, ρε πούστη μου δουλειά!!


Η Δο Ντίεση (φωτο), πρώτη κασέτα των Lost Bodies, κυκλοφόρησε το 1988, ως ένα DIY προϊόν, των δύο κολλητών, Θάνου Κόη και Αντώνη Παπασπύρου. Στο τέλος της ίδιας χρονιάς, το ντανταϊστικού ήθους δίδυμο, παρουσιάζει και δεύτερη κασέτα, με τίτλο Αναρόφηση Τροφής.
Οι Lost Bodies, προκαλούν μεγάλη εντύπωση στον underground χώρο, και αμέσως στηρίζονται από τα fanzine της εποχής. Όλοι οι εναλλακτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί σε όλη την Ελλάδα, παίζουν τα τραγούδια τους, και περισσότερο τους Σωλήνες. 
Το 2002, οι Lost Bodies, παρουσιάζουν το κομμάτι Μετάνοια (aka Σωλήνες 2), όπου, χρόνια μετά τους σωλήνες, υπάρχει λωρίδα παραγωγής ...Εσταυρωμένων.





Μπορεί να είναι και εκείνα τα φάρμακα που έπαιρνα τότε. Μπορεί να είναι και η κυρία Τζένη που έβλεπα μια φορά την εβδομάδα εκείνη την εποχή και σίγουρα με βοήθησαν και οι φίλοι μου. "Χαλάρωσε ρε μάγκα μην είσαι συνέχεια στην τσίτα" μου λέγανε, "Κάνα γάρο καμιά γκομενίτσα" Τελικά είχανε δίκιο, τα περισσότερα πράγματα είναι στο μυαλό μας, εξ' άλλου έχει περάσει και καιρός από τότε. Τα πράγματα έχουν αλλάξει, οι εποχές έχουν αλλάξει, δεν ζούμε και σε καμιά ζούγκλα... ξέρω και 'γώ; Ναι θα το πω τελικά: και οι σωλήνες... ναι, και οι σωλήνες χρειάζονται !!! Τι να κάνουμε δεν ζούμε και σε καμία σπηλιά ρε παιδιά. Πολιτισμός είναι αυτός!! Θα πιείς λίγο νεράκι, θα πλύνεις τα ρούχα σου... κούλ, κούλ. Εντάξει έχω χαλαρώσει γενικά, και να δοξάσω και το θεό ξαναβρήκα δουλίτσα. Λωρίδα παραγωγής βέβαια... λωρίδα παραγωγής, τι να κάνουμε; Λωρίδα παραγωγής εσταυρωμένων. Έχω ένα πριτσιναδόρο και κάθε μέρα 7-8 ώρες... σταυρώνω περισσότερους από όσους είχε σταυρώσει ολόκληρη η Ρωμαική Αυτοκρατορία... μιλάμε για εκατομμύρια εσταυρωμένους. Τον σταυρό τους μέσα!!!!!!!!!!!!!!!!



1 σχόλιο: