tag:blogger.com,1999:blog-1604876737134731531.post4863270697007621278..comments2024-03-25T17:39:54.807+02:00Comments on ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ: ΠΕΡΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣPolis 2023http://www.blogger.com/profile/14314912469134784951noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-1604876737134731531.post-79537819551506765402014-04-16T14:33:36.787+03:002014-04-16T14:33:36.787+03:00-...και να γινόντουσαν μόνο επί χούντας, πάλι &quo...-...και να γινόντουσαν μόνο επί χούντας, πάλι "καλά" ΄ φαίνεται όμως πως και στα πιο πρόσφατα, πιο τωρινά χρόνια (ολυμπιακοί αγώνες, ποδοσφαιροκούπες επί Πορτογαλικού εδάφους και βάλε...), το ελλαδικό πόπολο ΨΟΦΑΕΙ για ταρατατζούμ και φωταγωγημένες αρματοπαρλάτες.<br /> Σχετικώς, ας θυμηθούμε κάποια λόγια του κ.Ηλία Κανέλλη:<br /> "Στο φινάλε αυτού του θεάματος, καθοριστική ήταν η συμβολή του Διονύση Σαββόπουλου. Ο άλλοτε μοντέρνος, ο σκαπανέας, ο αναζητητής, ο πρωτοπόρος, ο επαναστάτης που εξέφρασε τις "μειοψηφίες, τάγματα ξυπόλητα", μοιάζει το βράδυ της τελετής λήξης να εισέρχεται οριστικά στον κόσμο της γκλαμουριάς. Σ' αυτό τον κόσμο όπου όλα πάνε με όλα: ο Σαββόπουλος με την Καλομοίρα, ο Χρόνης Αηδονίδης με τον Ρουβά, η Αλεξίου με τον Ρέμο. Όλα με όλα, με μια προϋπόθεση: ότι όλα θα συμβάλλουν στην εδραίωση της κυρίαρχης εικόνας για τη σύγχρονη ελληνική ταυτότητα. Όπου Ελλάδα του σήμερα, ένα κράμα της αριστερόστροφης ρωμιοσύνης με την (απαλλαγμένη από τα σύνδρομα του χωροφύλακα) μετεμφυλιακή εθνικοφροσύνη: κατ' αντιστοιχία με την εθνική ιδεολογία, η εθνική κουλτούρα. Γι' αυτό ο Ζορμπάς και ο μελό Χατζιδάκις, η Μελίνα και η Βουγιουκλάκη, η Μαρινέλλα και ο Πάριος, νοσταλγία και άπονη ζωή αλλά και ουίσκια και γαρίφαλα, γι'αυτό το μπουζούκι πάει άψογα με τα συνθεσάιζερ, γι'αυτό και τα Ντάτσουν πλάι στις Μερσεντές΄ άλλωστε, πολλοί από όσους οδηγούν Μερσεντές, αν υπήρχε τάξη του λόγου σ'αυτή τη χώρα, θα έπρεπε να είναι ευτυχισμένοι αν μπορούσαν να οδηγήσουν Ντάτσουν...<br /> Πολλοί δυσαρεστημένοι προσπάθησαν να περιγράψουν την τελετή λήξης σαν σκυλάδικο. Κάνουν λάθος. Το σκυλάδικο είναι αυστηρός κώδικας, που ήδη εκλείπει. Το σκυλάδικο είναι λούμπεν, αλλά βρίσκεται μακριά από το προσκήνιο. Κανείς δεν το συμπαθεί, κανείς δεν το αποθεώνει. Το σκυλάδικο είναι μπουζούκια, ξόδεμα στο ξενύχτι, ανθρώπινες σχέσεις διαλυμένες, κλειστοί ορίζοντες, μια κλειστή κοινωνία που διασκεδάζει για να μη ρετάρει.<br /> Αυτό που είδαμε δεν είναι σκυλάδικο. Είναι σκυλέ. Με τον τρόπο του σκυλάδικου. Από τους τρόπους του σκυλάδικου, το σκυλέ υιοθετεί τα φερσίματα. Τα μπουζούκια, τη νύχτα, το λίκνισμα. Αλλά το σκυλέ έχει και σήμερα και αύριο, άρα δεν χρειάζεται να έχει κανόνες. Έχει και πολύ λούμπεν, αλλά ξέρουν να το κρύβουν, πίσω από λαμέ, σινιέ, πόζες και επίδειξη. Είναι το λούμπεν του νεοπλουτισμού. Το λούμπεν που ξέρει να καταβροχθίζει ακόμα και ανθρώπους που κατά βάθος δεν είναι λούμπεν, αλλά κουράστηκαν να μην παίζουν στο προσκήνιο.<br /> Δυστυχώς, πριν ο Δημήτρης Παπαϊωάννου και ο Σαββόπουλος αναδείξουν το λούμπεν του νεοπλουτισμού, στη διάρκεια των Αγώνων είχε ήδη αναδειχθεί το λούμπεν του εθνοχουλιγκανισμού.".<br />(Σελίδες 82 & 83 από το πόνημα του κ. Ηλία Κανέλλη "ΕΘΝΟΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ 2004 ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ", ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΟΞΥ).Χρήστοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1604876737134731531.post-81560563384706123942014-04-14T05:55:32.384+03:002014-04-14T05:55:32.384+03:00xaxaxa σιγα σιγα ... θα κανεις και .....xaxaxa σιγα σιγα ... θα κανεις και ....'κονεισμα του πουλικακου με την.... 'ευκαιρια' του αμπελοαρβανιφτη-αρθου... ασε που το "δυσκορυχιον" . ...μια μουφα ειναι....<br /><br />υγ, κανενας λαος δεν εχει αντισταθει στο λαιφσταιλαδικο... αυτουνου εδω του τοπου ...παρα μονο μερικες χιλιαδες ...λιγοι πολλοι ...λιγοι..... που παντα ηταν περιθωριο.... και εμειναν.... και εκει γιατι εκει ειναι καλητερα.... απο την .'κοινωνια' του λαου ετουτου εδω περα... που μονο για καληνυχτα ειναι..... <br /><br /><br /> Καλη νυχτα σας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1604876737134731531.post-30804321057278654172014-04-12T21:46:47.887+03:002014-04-12T21:46:47.887+03:00το ρητό "μ' όποιον δάσκαλο κάτσεις, τέτοι...το ρητό "μ' όποιον δάσκαλο κάτσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις' συνόδεψε για πολύ καιρό τη γενιά εκείνη και τη μετέπειτα, ιδίως όσον αφορά τους οπαδούς, γιατί ο καλλιτέχνης, δικαιούται να αλλάξει και στυλ, και ο οπαδός φυσικά αλλά αν πάρουμε την κατεύθυνση της μάζας ήταν απλά μια αντίσταση στο κυρίαρχο λάιφστάιλ που μέσα στο μιμητισμό έβλεπε τη μπαλάντα να διολισθαίνει στο τσιφτετέλι του σκυλάδικου σε κράμα απο δημοτικά. Αδικία για ένα λαό που είχε αντισταθεί τόσο στην υποτέλεια Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1604876737134731531.post-60675768343411811082014-04-12T19:50:39.272+03:002014-04-12T19:50:39.272+03:00Ναι είχε "θάψει" ΚΑΙ τον Παύλο Σιδηρόπου...Ναι είχε "θάψει" ΚΑΙ τον Παύλο Σιδηρόπουλο. Polis 2023https://www.blogger.com/profile/14314912469134784951noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1604876737134731531.post-45076326369364912352014-04-12T19:10:37.252+03:002014-04-12T19:10:37.252+03:00ο αρβανιτης ειναι αυτος που ειχε '''θα...ο αρβανιτης ειναι αυτος που ειχε '''θαψει'' καποτε τον σιδηροπουλο???Anonymousnoreply@blogger.com