Pages

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Κλεψιμαίικα Παυλίδη...

Φωτο: Αριστερά ο Στέλιος Σαλβαδόρ, Δεξιά ο Παύλος Παυλίδης

Σύμφωνα με μαρτυρία του Στέλιου Σαλβαδόρ, ο Παύλος Παυλίδης, του έκλεψε μουσικές και στίχους, και τα παρουσίασε σαν δικά του τραγούδια, στον δίσκο που έκανε, με τα Ξύλινα Σπαθιά.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα τέσσερα τραγούδια:




1. Το Αδρεναλίνη του Παυλίδη, έχει κλεμμένη τη μουσική από το Αδρεναλίνη του Σαλβαδόρ

2. Το Ξεσσαλονίκη του Παυλίδη, έχει κλεμμένους στίχους από το Σαλονίκη του Σαλβαδόρ

3. Το Ερώτηση Κλειδί του Παυλίδη, έχει κλεμμένη τη μουσική από το Σαλονίκη του Σαλβαδόρ

4. Το Καβαλάρης του Δρόμου του Παυλίδη, έχει κλεμμένη τη μουσική από το Γυναίκα του Σαλβαδόρ.

Η Μαρτυρία του Σαλβαδόρ, στο απόσπασμα τηλεφωνικής συνομιλίας του, με τον Μανώλη Νταλούκα...



Αν ισχύουν τα όσα λέει ο Σαλβαδόρ, τότε βεβαίως και ο Παυλίδης, έκλεψε τα τραγούδια.
Φαίνεται πάντως, πως έκανε καλή δουλειά.
Πολλοί, για παράδειγμα, προτιμούν την «κλεμμένη» Αδρεναλίνη από την ορίτζιναλ. Άλλοι πάλι, επιμένουν στην αξία του πρωτότυπου τραγουδιού.
Συγκρίνετε μόνοι σας, και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα...


16 σχόλια:

  1. Μιλάτε για πράγματα που έγιναν πριν ένα τέταρτο του αιώνα. Και όπως ξέρουμε όσοι μπήκαμε στα -ήντα (γιατί δεν ήμασταν όλοι τυχεροί...) back then δεν ήμασταν ακριβώς "εμείς" τότε, μα κάποιοι "άλλοι" που μας έμοιαζαν και με τον καιρό διαμορφώθηκαν σ' αυτό που είμαστε τώρα. Πόση ματαιότητα πρέπει να εξαντληθεί, πριν να συναντηθούμε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δικο μου και δικο σου.ψωναρα σαλβαδορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρε ψωνάρα; Δεν έχει δίκο ο άνθρωπος;; Μην τρελλαθούμε κιόλας

      Διαγραφή
    2. δεν εχει να κανει με ψωναρες και ντιβες, ο παυλιδης στην αντιστοιχη περιπτωση ειναι η ντιβαρα που εκμεταλλευτηκε το οτι ο σαλβαδορ ηταν μεσα και χρησιμοποιησε τα κομματια χωρις να πει τιποτα. οταν ο σαλβαδορ ηθελε να κυκλοφορισει τα κομματια δεν μπορουσε γιατι υπηρχαν ηδη και δηλωμενα στο ονομα του παυλιδη

      Διαγραφή
  3. Μετά από τόσα χρόνια δεν ξέρω σημασία πόση σημασία έχουν αυτά.

    Όπως είπε και ο πρίγκιπας "Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι ένα έργο, όταν φεύγει από τα χέρια του δημιουργού του, αποκτά δική του προσωπικότητα, δική του ταυτότητα, σύμφωνα με τα οποία χαράσσεται η πορεία του κι είναι αναφαίρετο δικαίωμα του έργου να ακολουθεί αυτόνομη καριέρα την οποία, εν ονόματι οποιασδήποτε πατρότητος, δεν έχετε δικαίωμα να σταματήσετε, ειδάλλως το ίδιο δικαίωμα έχει και το κράτος εν είδει λογοκρισίας. Άντε να φεύγω τώρα, είναι η ώρα, και ίσως σας ξαναδώ. Αντίο..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Του Παυλίδη είναι μακράν ανώτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπαμπεσιά απτη μια του Παυλίδη, που δεν δήλωσε το όνομα του Στέλιου για τα κομμάτια, αλλά και των δημοσιογράφων και συλλήβδην ολων που προσπαθούν να παραταχθούν στα "παυλίδικα" και στα "σαλβαδόρικα" στρατόπεδα! Παιδιά, εφόσον τον Στέλιο δεν ενδιαφέρει ιδιαίτερα το εν λόγω θέμα, γιατι να δικαιολογούμε την θεση του ενός ή του άλλου; Ας απολαύσουμε καλύτερα την μουσική και των δύο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιλάμε τώρα για κάτι εξαιρετικά φευγαλέο... πατρότητα και αυθεντία δεν υπάρχουν στην μουσική, είναι αδύνατο να μην πατήσης πάνω σε παιγμένα ή ήδη ακουσμένα paths... Όταν κάποτε έγραφα μουσική, είδα μετά ότι κομμάτια που τα σχημάτισα μόνος μου, υπήρχαν σχεδόν πανομοιότυπα σε άλλα σχήματα ακόμα και γνωστά της ευρείας διεθνούς ροκ σκηνής. Η αδρεναλίνη του Παύλου είναι τελείως άλλο κομμάτι απο του Στέλιου, άλλη προσέγγιση, άλλος λόγος, ΑΛΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ! Και εφόσον είχαν συνυπάρξει μουσικά, είναι τουλάχιστον γελοίο να ψάχνουμε «δικό του» ή «μή δικό του». Ας ωριμάσουμε επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ελα μωρε τωρα μαλακιες
    μουσικη ειναι
    και ο σαλβαδορ γνωστος ειναι και ο παυλιδης γνωστος ειναι
    ο κοσμος δεν ειναι χαζος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παντού η τέχνη είναι μικρόκοσμος της κοινωνίας.
    Δυστυχώς (ή ευτυχώς) βρίσκουμε λάθη και παραλείψεις μπροστά
    μας, άσχετα αν μπορούμε να τα υπερβούμε κάποιες φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πριν απο 30 χρονια και.........ειμουν και εγω μαζι με τα μωρα στην φωτια και ο Στελιος αλλα και ο Παυλος εγραφαν στοιχους τωρα το πιως εκλεψε πιον τη να πω να ειναι καλα η μικρη παρεα που ειχαμε τοτε Στελιος Παυλος Γιωργος Κατερινα ινδιανος καβαλιωτης απο το τσαγκαραδικο της βυκτωρος ουγκο γιωργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στην τελική μπορεί να ήταν και των 2 και η μουσική και η στίχοι, δλδ να ήταν συνδυασμένες ιδέες και διαμορφώσεις. Εξάλλου ο Παυλίδης πρότεινε να μπουν τα ονόματα του Σαλβαδόρ κτλ στο δίσκο αλλά δεν τον άφησαν

      Διαγραφή
  10. νομιζω οι δημοσιογραφοι ενοχλουνται περισσοτερο παρα ο Σαλβαδορ . Και οι δυο ειναι καλοι και Στελιος και Παυλος ο καθενας με το δικο του τροπο Ρε αφηστε τους ησυχου
    Μωρααα και τα δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φαινεται τους δημοσιογραφους να "ενοχλησαν" ολα αυτα περισσοτερο παρα το σαλδβαδορ χχαχα. Ρε αφηστε τους ανθρωπους ησυχους και οι δυο ειναι οκ ο καθενας με το δικο του τροπο . Μωραααα και τα δυο Και Στελιος και Παυλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μια χαρα ειναι και οι δυο ...Και Στελιος και Παυλος Κολαση Μωρααα
    εχω μια παραπανω προτιμηση στο Στελιο αλλα γουστα ειναι αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή