Όταν συνάντησα τον Γιώργο Κοινούση, στο σπίτι του στο Λαγονήσι. "Να από που εμπνέομαι..." μου είπε, δείχνοντάς μου τη θάλασσα.
Πριν δέκα χρόνια, περίπου, αποφάσισα να πάω να βρω τον Γιώργο Κοινούση, στο σπίτι του στο Λαγονήσι. Μου έδειξε πρώτα τη θάλασσα, μετά μια εκκλησία που είχε χτίσει στο κτήμα του και τελευταία μια σπηλιά, όπου έμπαινε-όπως μου είπε- καθημερινά για να προσευχηθεί στο σκοτάδι.
Πριν δέκα χρόνια, περίπου, αποφάσισα να πάω να βρω τον Γιώργο Κοινούση, στο σπίτι του στο Λαγονήσι. Μου έδειξε πρώτα τη θάλασσα, μετά μια εκκλησία που είχε χτίσει στο κτήμα του και τελευταία μια σπηλιά, όπου έμπαινε-όπως μου είπε- καθημερινά για να προσευχηθεί στο σκοτάδι.
