Αριστερά : Σκίτσο, φιλοτεχνημένο στο ιστορικό κλαμπ, και χαρισμένο στον Σίμο Τσαπνίδη (Νοέμβριος 1956). ΑΡΧΕΙΟ Μ.Νταλούκα.
Νοέμβριος του 1956, στο ADEBAR της
Βιέννης:
Τέχνη, Επανάσταση και Ροκ εν
Ρολ.
Θα άξιζε να γραφτεί ένα βιβλίο
για τα γεγονότα που συνέβησαν, στο περίφημο αυτό κλαμπ, εκείνο τον πύρινο μήνα.
Και αν γυριζόταν
ταινία, θα είχαμε...
