Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013

Ο ΝΙΚΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΩΤΟΛΟΓΟΣ! Κατέληξε -εξετάζοντας ...αυτιά- ότι η σνέντευξη του Μπελτέκα, είναι απάτη.

Ο πάλαι ποτέ ροκάς, Νίκος Σπυρόπουλος, τώρα και Ωτολόγος.

Ο Νίκος Σπυρόπουλος, κιθαρίστας του συγκροτήματος ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, διεκδικεί με το σπαθί του, την πρώτη θέση στο βιβλίο ΓΚΙΝΕΣ βλακείας. Και εις ανώτερα.
Διότι, αφού αυτοχρίστηκε φυσιογνωμιστής, κατόρθωσε –εξετάζοντας... αυτιά – να «αποκαλύψει», ότι ο Μπελτέκας που παρουσίασα στην γνωστή συνέντευξη...δεν είναι ο Μπελτέκας. 

Αναμφίβολα κερδίζει έτσι το βραβείο, όχι όμως των ευήκοων ώτων, αλλά αυτό που πραγματικά του αξίζει: της ανοιχτής παλάμης.

Την σπουδαία του αυτή «ανακάλυψη», παρουσίασε στο κλειστό γκρουπ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, όπου έγραψε πως είναι σίγουρος, ότι εγώ, αντί του Μπελτέκα, εμφάνισα έναν απατεώνα που υποδύεται τον Μπελτέκα.

Πώς έφτασε σε αυτή την «ανακάλυψη»;



Αριστερά, η ανάρτηση του Νίκου Σπυρόπουλου, στο κλειστό γκρουπ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

Εξέτασε τις δύο φωτογραφίες, (αυτές που δημοσίευσα). Σύγκρινε λοιπόν τα ...αυτιά των προσώπων, και ιδού, αποφάσισε πως στη δεύτερη, δηλαδή την καινούργια, δεν είναι ο Μπελτέκας, και ότι όλη η συνέντευξη, είναι απάτη.

Συγκεκριμένα γράφει:

«Δεν θα επεκταθώ σε λεπτομερή ανάλυση των φωτογραφιών, θα αναφέρω μόνο ένα σημείο-Προσέξτε το κάτω μέρος των φωτογραφιών που φαίνονται καθαρά, Λοβίο, Τράγος και Μεσοτράγειος εντομή, είναι τελείως διαφορετικά, και αυτά
δεν αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου»
Νίκος Σπυρόπουλος 


Ώστε έτσι λοιπόν, αφού το λέει η επιστήμη, διότι επιστημονικώς ομιλεί, εμείς τι να πούμε... Αεί γαρ ισχύει, πως «εξ όνυχος» αντιλαμβανόμαστε τον λέοντα. Αλλά, τον Μπελτέκα από τα αυτιά; Δεν ξέρω...Νικολάκη Σπυρόπουλε, υποκλίνομαι, μέχρι τώρα νόμιζα ότι είσαι απλά περήφανος στ αυτιά, αλλά εδώ ρε παιδί μου αποδεικνύεται ότι είσαι και ειδικός ωτολόγος.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Νίκος Σπυρόπουλος, πέφτει «διάνα» στις εκτιμήσεις του. Το 1978,προσπάθησε με τον αδελφό του Βασίλη, να εκτιμήσει το αν άξιζε ο Παύλος Σιδηρόπουλος, να ενσωματωθεί στο συγκρότημα ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ. Ίσως και σ εκείνη την περίπτωση, ο Σπυρόπουλος να εξέτασε τα αυτιά του Παυλάκη, και κρίνοντας «Λοβίο, Τράγο και Μεσοτράγειο εντομή», να αποφάσισε πως δεν ήταν ο Παύλος, το πρόσωπο που τους κάνει. Ιδού μια άλλη «διάνα» λοιπόν. Απέρριψαν έτσι, έναν Παύλο Σιδηρόπουλο. Αν αυτή δεν είναι η πιο ΣΟΥΠΕΡ ΝΤΟΥΠΕΡ «επιτυχία», σε όλη την ιστορία των περήφανων ώτων του, τότε ποια άλλη, άραγε, είναι;

Μια άλλη «διάνα» του Νίκου Σπυρόπουλου, είναι και η απόφασή του να ασχοληθεί και με τα θέματα της ιστορίας της Τέχνης. Από κιθαρίστας, αυτίατρος και τελευταία και ιστορικός Τέχνης ! Πόσες ικανότητες έχει ακόμα; Άγνωστο. Ως Ιστορικός Τέχνης, λοιπόν, εντόπισε «προσβολή μνήμης νεκρού», στο ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ, όπου γράφεται η ερωτική ιστορία του Παύλου- Γιολάντας, και όπου αναφέρεται ότι η Γιολάντα επηρέασε τον Παυλάκη

Μπράβο Σπυρόπουλε! Ποιος τολμά και γράφει τέτοια πράγματα, ω μέγιστε, και μάλιστα χωρίς να σε ρωτήσει; Έμαθα μάλιστα ότι και κάποιος ποιητής, ονόματι Θωμάς Γκόρπας, έγραψε, λένε την ερωτική ιστορία του ποιητή Σερκέι Γιεσένιν με την "ξυπόλητη χορεύτρια" Ισιδώρα Ντάνκαν( ΙΣΙΔΩΡΑ –ΙΣΙΔΩΡΑ Εκδ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ). Ήταν και αυτός ασεβής στη μνήμη νεκρών, και τι μας νουθετείς μεγάλε αυτίατρε, να του το κάψουμε το βιβλίο; Ρωτώ γιατί και ο Γκόρπας, γράφει το πόσο επηρεάζεται ο Γιεσένιν από την Ισιδώρα και η Ισιδώρα από τον Γιεσένιν, λέγοντας πως τα μεγάλα και τραγικά της Τέχνης ζευγάρια, αλληλοεπηρρεάζονται χωρίς να «κλέβονται» μεταξύ τους.
Αν πάλι, για να βγάλεις πόρισμα, θέλεις το Λοβίο, τον Τράγο και την Μεσοτράγειο εντομή, του Θωμά Γκόρπα, μπορώ να σου στείλω φωτογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου