Κυριακή, 31 Ιουλίου 2016

«Εδώ Δεν Υπάρχει Άσυλο», σε σενάριο Θανάση Γιαννόπουλου

Μία σκηνή, από το φιλμ «Εδώ Δεν Υπάρχει Άσυλο». Δύο ζόρικες κοπελιές, μαλλιοτραβιούνται εντός καταστήματος δίσκων. 
Ο διάλογος έχει:

- Τι είπες μωρή κα@$όλα;
- Αυτό που άκουσες
- Ξαναπέστο άλλη μια να τ ακούσω
- Τον πούλο!
- Εγώ τον πούλο;
- Εσύ τον πούλο!
- Κάτσε ήσυχα μωρή...
- Μην μου πιάνεις την μούρη θα σου γ@$ήσω ότι έχεις και δεν έχεις

Με τέτοιες σκηνές, ο σεναριογράφος (Θανάσης Γιαννόπουλος), προσπαθεί, να αναπαραστήσει το κλίμα της δεκαετίας του 1980, ξεπέφτοντας δυστυχώς, χαμηλότερα, και από το επίπεδο των ταινιών, του Γιάννη Δαλιανίδη. 
Αν εξαιρέσουμε τις μαρτυρίες των συγκροτημάτων, το υπόλοιπο και μυθοπλαστικό υλικό, ρέπει προς την κακή κωμωδία.

Τα ενδιαφέροντα στοιχεία αυτού του ντοκιμαντέρ-φιλμ, είναι οι αναμνήσεις που αφηγούνται, κάποια μέλη, από τα γκρουπ, του ’80. Όμως και εδώ, υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα. Δεν υπάρχει ικανός αφηγηματικός λόγος, που να συνδέει τις Μαρτυρίες. Έτσι διασκορπισμένες, δεν εκφράζουν σαφή ιστορία.
Επιχειρείται βεβαίως, κάποια σύνδεση, μέσω των σκηνών μυθοπλασίας, και ο σκηνοθέτης (Μιχάλης Καφαντάρης) κάνει ότι μπορεί. Αλλά, το σενάριο, είναι κακό, και τελικά, οι σκηνές, πλησιάζουν το κιτς, και καλύτερα να μην υπήρχαν. 
Ένα άλλο μείον, είναι πως απουσιάζουν βασικοί μάρτυρες. Αν θελήσουμε να αναπαραστήσουμε εκείνη την πυρακτωμένη εποχή, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το συγκρότημα Γενιά του Χάους.

Σεναριογράφος και "ιστορικός" καταγραφέας, είναι ο Θανάσης Γιαννόπουλος.
Αυτός λοιπόν, ισχυρίζεται πως το ντοκιμαντέρ-φιλμ, «παρουσιάζει την ανεξάρτητη μουσική σκηνή της Αθήνας του ’80».
Ως ανεξάρτητη σκηνή, εννοεί, το πανκ-new wave.
Συνεπώς, για τον σεναριογράφο, το ροκ που υπήρχε ταυτόχρονα (Σιδηρόπουλος, Πουλικάκος, Πανούσης κλπ) ήταν εξαρτημένο, και ανάξιο λόγου.
Κατά τον σεναριογράφο, εξαρτημένος ήταν και ο Νικόλας ο Άσιμος, και η περί αυτόν, ομάδα του Κροκ.
Είναι γνωστό το μίσος του Θανάση Γιαννόπουλου, για πρόσωπα του ροκ χώρου. Έτσι όμως, δεν μπορεί να καταγράψει μια εποχή, αλλά μια ομάδα, ένα υποσύνολο.
Ο Γιαννόπουλος, άραγε, γνωρίζει τουλάχιστον, την δική του ομάδα;
Αμφιβάλλω.

Φωτο: Ο ειδικός ερευνητής Θανάσης Γιαννόπουλος, με το ψευδώνυμο Motorcycle Boy, μας εγκαλεί, διότι γράψαμε πως ο Μπελτέκας ζει, ενώ αυτός τον έχει κηρύξει...πεθαμένο! 


Παλαιότερα, διαμαρτυρόταν έντονα, καταγγέλλοντας για «εκμετάλλευση», όποιον τολμούσε να πει,  πως ο Γιάννης Μπελτέκας ζούσε!
Αυτός, ήταν σίγουρος, πως ήταν πεθαμένος.
Τόσο καλά λοιπόν γνωρίζει τον χώρο...και βέβαια, γι αυτό και απουσιάζει και ο Μπελτέκας, από την ταινία (ο πρώτος που αρχίζει το πανκ-new wave στην Ελλάδα).

Κατά τον Θανάση Γιαννόπουλο, η ιστορική διαδρομή της ανεξάρτητης σκηνής, ξεκινά με την συναυλία των Police στο Γήπεδο Σπόρτιγκ (1980). Γεγονότα που προηγούνται, για τον Γιαννόπουλο, δεν υπάρχουν.
Αγνοεί την γένεση του ελληνικού πανκ-new wave. Το ποιοι ήταν οι πρώτοι πυρήνες, το τι πίστευαν και ποιοι ήταν οι επηρεασμοί τους, γι αυτόν, είναι μια άγνωστη χώρα.
Έτσι, ως ιστορικός καταγραφέας, αποδεικνύεται ελάχιστος.

Το χειρότερο όμως, είναι ότι αποδεικνύεται και λασπολόγος.
Η γενιά της αντιδικτατορικής νεολαίας, η γενιά του Πολυτεχνείου, αλλά και οι χίπηδες, τα φρικιά, ξευτελίζονται μέσα από την δραματοποιημένη πλοκή. Η Όλυα Λαζαρίδου, στην ταινία, εκπροσωπεί αυτή τη γενιά, και παρουσιάζεται συμβιβασμένη, χωρίς ίχνος επανάστασης. Η κασέτα που αυτή μεταφέρει, είναι γεμάτη σκουλήκια. Απορώ, πώς η Λαζαρίδου, δέχτηκε να παίξει αυτόν τον ρόλο.

Ναι, η ταινία, είναι προπαγανδιστική.
Διαστρέφει τα μηνύματα και την ιστορία του ροκ.
Μεταφέρει, τις εμμονές ενός ανιστόρητου. 


26 σχόλια:

  1. Βρε έρμε Νταλούκα τόσο πολύ έχει πέσει η κίνηση στο μαγαζί σου που αποφάσισες να με ξαναπιάσεις "στο στόμα σου", να φας και σχετικό βρισίδι -μπας και μπει κάνας πελάτης;
    Λοιπόν -θα ήθελα να απαντήσω σε όσα γράφεις γιατί δεν αξίζει στην ταινία να υπάρχει τέτοιο σκουπιδαριό χωρίς απάντηση:
    1. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ. Γι' αυτό θεωρείς οτι η σκηνή που βρίζεται η Καμαράτου με την Παπαδημητρίου σχετίζεται με το ΄80 (τη σκηνή την έχεις δει από το τρέιλερ που κυκλοφορεί στο γιουτιούμπ). ΑΝ έβλεπες την ταινία θα ήξερες οτι η Καμαράτου είναι ένα κορίτσι του ΄90 και η Παπαδημητρίου ένα κορίτσι του '00 που συναντιούνται ΣΗΜΕΡΑ. Άρα, καμιά σχέση ο καυγάς τους με τον τρόπο έκφρασης του ΄80. Α ναι -να σου δώσω και μια πληροφορία! Τη σκηνή αυτή την έγραψε ο Καφαντάρης -ο σκηνοθέτης που προσπάθησε να σώσει το "ναυαγισμένο μου σενάριο"! Περιέργο ε;
    2. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ. Αν την είχες δει θα έβλεπες οτι κάθε σεκάνς προλογίζεται με αφήγηση και υπάρχουν αφηγηματικές γέφυρες (όπου παρουσιάζονται και κάποια ντοκουμέντα) για να δέσουν την ιστορική συνέχεια.
    3. Μέλος της Γενιάς του Χάους υπήρχε στην ταινία και μάλιστα η σκηνή που συμμετείχε ήταν κομβική για τη μυθοπλασία αλλά ζήτησε να αφαιρεθεί (η σκηνή) γιατί υποστήριξε οτι αντιστρέψαμε τα όσα έλεγε -πράγμα το οποίο σεβαστήκαμε σε βάρος της αρτιότητας της ταινίας.
    4. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Αν ήξερες, θα έβλεπες οτι η ταινία επιγράφεται παντού ως εξής: ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΛΟ, ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟΥ ΄80 (PUNK, POST PUNK, NEW WAVE). Οι Σιδηρόπουλος, Πουλικάκος, Ασίμος κλπ δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω. Ούτε δισκογράγησαν σε ανεξάρτητη εταιρεία, ούτε ανήκουν στα μουσικά είδη που πραγματεύεται η ταινία, ούτε αποτελούσαν σκηνή ΄80 (ήταν παλιότεροι -δεν ξεκίνησαν το ΄80). Αυτά όλα δεν αποτελούν απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς (μόνο κάποιος ηλίθιος θα μπορούσε να τα δει σαν τέτοια) -απλώς δεν ασχολήθηκα με αυτό το θέμα. Αν το γουστάρεις ασχολήσου εσύ. Αλλά το να ψέγεις κάποιον που κάνει ντοκυμαντέρ για λιοντάρια γιατί δεν έχει μέσα τίγρεις αφού κι αυτές ζουν στο δάσος, το μόνο που δείχνει είναι μικρόνοια.
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (συνέχεια)
    5. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Αν ήξερες, θα έβλεπες οτι η ταινία επιγράφεται παντού ως εξής: ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΛΟ, ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟΥ ΄80 (PUNK, POST PUNK, NEW WAVE). Αφού λοιπόν η ταινία ασχολείται με τη δεκαετία του '80 το να με κατηγορείς οτι δεν αναφέρομαι σε γεγονότα της δεκαετίας του ΄70 δείχνει μάλλον χαζομάρα. ΑΝ είχες σχέση με κάποια κοινωνική επιστήμη θα ήξερες οτι υπάρχει στατική και δυναμική έρευνα -στην στατική έρευνα, κόβεις ένα κομμάτι χρονικά και θεματικά προσδιορισμένο και το μελετάς. Αυτό προσπαθώ να κάνω στην ταινία. Αν μπορείς εσύ να το κάνεις καλύτερα, περιμένω να δω τη δική σου ταινία, γιατί για το βιβλίο σου ένα κάρο κόσμος σε κοροϊδεύει.
    6. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ. ΑΝ την είχες δει θα έβλεπες οτι η μεν Όλυα παρουσιάζεται σαν συνεχώς επαναστατημένη (λέει γι΄αυτή η κόρη της "όταν σταμάτησαν να κυνηγάνε το κόμμα πήγες μ΄αυτούς που αποφάσισαν να τσακίσουν στη συνέχεια -λες κι αν σταματούσαν να σε κυνηγούν θα σταματούσες να υπάρχεις). ΑΝ είχες δει την ταινία θα έβλεπες οτι η Όλυα πεθαίνει σε διαδήλωση σκοτωμένη από την αστυνομία. ΑΝ είχες δει την ταινία θα έβλεπες οτι από την πρώτη σκηνή η Όλυα βρίσκεται όπου φασαρία και ταραχή. Αν αυτό το λες "συμβιβασμένη και δίχς ίχνος επανάστασης" μάλλον πρέπει να ξαναδείς τα ελληνικά σου -γιατί κάποιο πρόβλημα με τη γλώσσα έχεις. Ή με το μυαλό σου, δεν σε ξέρω και δεν ξέρω... Α ναι -και πες μου (τι να μου πεις δηλαδή; αφού δεν έχεις δει την ταινία) που εξευτελίζονται οι προηγούμενες γενιές μέσα από την πλοκή; Άλλα αντί άλλων λες -ως συνήθως!

    Λοιπόν, αυτά τα ολίγα από έναν ανιστόρητο προβοκάτορα -μπας και δεις κι εσύ κάνα κλικ παραπάνω στο μαγαζάκι σου, δώρο κι έτσι! Θα σε λινκάρω κι εγώ για να σου φέρω κόσμο -τι κάνω για πάρτη σου ρε Μανώλη! Και δεν θα επανέλθω γιατί κάνω διακοπές. Αν τρέξει τίποτα σοβαρό, θέλεις ας πούμε καμιά ξαφνική αύξηση της επισκοψιμότητας, πάρε με τηλέφωνο -πάντα στη διάθεσή σου!

    Υ.Γ.: Την πληροφορία περί θανάτου του Μπελτέκα την είχα ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (μέχρι κι από άτομα του συγκροτήματός του). Τώρα αν έκαναν λάθος -τι να κάνουμε; Μακάρι να ζούσαν κι άλλοι, τόσο ταλαντούχοι, και να κάναμε το λάθος να τους θεωρούμε πεθαμένους. Τα περί εκμετάλλευσης στα οποία αναφέρεσαι έχουν να κάνουν με την απορία μου περί του γιατί βγήκες και τσίριζες οτι ζει ο Μπελτέκας και δεν άφηνες τον ίδιο να το κάνει ΕΦΟΣΟΝ ΗΘΕΛΕ. Αλλά με τον καιρό μού έφυγε κι αυτή η απορία. Περί του γιατί δεν συμμετέχει ο Μπελτέκας στην ταινία (πέραν του ότι "έδρασε" κυρίως στα τέλη του '70) αυτό έχει να κάνει με το οτι δισκογράφησε σε μεγάλη εταιρεία και όχι σε ανεξάρτητη. Αυτό είναι κακό; Μεμπτό; Κατακριτέο; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Αλλά προκειμένου να περιορίσουμε το αντικείμενο βάλαμε κάποιους περιορισμούς κι έτσι η ταινία δεν βγήκε 3 ώρες. Όποιος θέλει ας κάνει τα γκρουπ που ήταν σε μεγάλες εταιρείες του ΄80 -με χαρά να το απολαύσουμε στην οθόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με άνθρωπο, που θεωρεί σκουλήκια την γενιά του 70, δεν κάνω κουβέντα. Δεν έχεις ούτε το θάρρος, να παραδεχτείς τα όσα πέρασες ύπουλα. Παραθέτω, τα δικά σου λόγια, που επεξηγούν τον χαρακτήρα της Όλυας Λαζαρίδου, στην σύνοψη σεναρίου, που μοίρασες:

      «Όλυα Λαζαρίδου
      Εκπροσωπεί τη γενιά του ’70, τη λεγόμενη και «γενιά του Πολυτεχνείου». Έχει διαμορφωθεί μέσα από το κίνημα των χίπηδων, από τις νεοκυματικές μπαλάντες της Πλάκας, από τα έντεχνα ελαφρολαϊκά πολιτικοποιημένα τραγούδια, έχει ζήσει την εποχή της οργανωμένης αντίστασης ενάντια στο καθεστώς. Γι΄αυτό και οι κινήσεις της καθορίζονται από την αγάπη στον συνάνθρωπο, εκείνη την αγάπη που στραγγαλίζει με τη φορτικότητά της. Είναι από χρόνια πεθαμένη αφού δεν υπάρχουν πια εύκολοι εχθροί, δεν υπάρχουν θεσπισμένες χούντες για να τη διατηρήσουν ζωντανή και η καταστολή έχει αλλάξει επίπεδο, ακόμα και η μουσική που ακούει δεν έχει καμιά σχέση με οποιουδήποτε είδους περιθώριο ή επαναστατικότητα –η μουσική της είναι καταξιωμένη πλέον σε βαθμό υποχρεωτικής ακρόασης (αν δεν την ακούς –είσαι μαλάκας).
      Η κασέτα που προσπαθεί να περάσει στη γενιά του ’80 (τα παιδιά των συγκροτημάτων) είναι γεμάτη τραγούδια έρωτα, συναδέλφωσης, ειρήνης, αγώνων για ιδανικά –η κασέτα της περιέχει την αισιοδοξία (σε βαθμό ανοησίας ίσως) ότι ένας καλύτερος κόσμος είναι εφικτός. Η κασέτα της είναι η κληρονομιά που έχει γεμίσει σκουλήκια αλλά εκείνη δεν το βλέπει κι επιμένει να την προφυλάξει και να τη μεταδώσει.»

      Εσύ δεν τα έγραψες αυτά;
      Εσύ δεν βρίζεις συνέχεια τον Σιδηρόπουλο, και ότι έχει σχέση με το παραδοσιακό ροκ;
      Τώρα τι θες;
      Άσε μας ρε Γιαννόπουλε.
      Έκανες μια ταινία προπαγανδιστική, δέξου και την κριτική.



      Διαγραφή
    2. Βρε αστειε ποτε μοιρασα εγω κατο τετοιο; Μιλας για καποιο προσχεδιο σεναριου που εφτασε στα χερια σου χωρις την εγκριση μου και δεν εχει πλεον σχεση με την ταινια. Κανεις κριτικη σε ταινια που δεν εχεις δει ρε καζο! Για το Σιδηροπουλο ενταξει τον βαριομουν απο τα μεσα του 80, πιο παλια μου αρεσε. Εγραφε ωραιους στιχους αλλα οταν μιλαγε πεταηε βατραχια αυτη ειναι η γνωμη μου. Απαγορευεται να την εχω; Και ελεος μη με αναγκασεις να απαντησω παλι, βαριεμαι

      Διαγραφή
  3. Τι σχεση εχει η..."γενια του πολυτεχνειου" με την δεκαετια του 80' (ασχετως που τοτε ανθησε, πασοκικα) . Η ελληνικη "ροκ" σκηνη δεν νομιζω να εχει σχεση με την new wave.... Ο Πουλικακος και ο Σιδηροπουλος την δεκαετεια '70, 'αρχες'80 μεσουρανουσαν. Και ουτε εκπροσωπουν, οπως και οι Μουσικες ταξιαρχιες την σκηνη που μιλαμε. Ναι, λειπουν καποιες μπαντες που ηταν σημαντικες, αλλα οπως διαβασα καπου, τα συγκροτηματα που αναφερονται στη ταινια δεν ηταν σε μεγαλες δισκογραφικες εταιρειες. Οπως και να εχει, ας μην απαξιωνουμε ετσι ενα φιλμ που καταγραφει με τον οποιο τροπο μια δεκαετια.και που ειναι η λασπολογια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ταινία του Θανασάκη είναι καραμπάμ προπαγανδιστική. Άλλωστε, καιρό τώρα, αυτός και η παρεούλα του βρίζουν τους ροκάδες. Όμως, σκέφτηκε πονηρά, πως θα πρέπει να κοπούν και εισιτήρια, οπότε κάνει την τυούμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεμίσαμε ντοκιμαντερίστες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε Μανώλη, εδώ τους κατήγγειλε μέλος της Γενιάς του Χάους, πως του άλλαξαν όσα έλεγε,ο Γιανόπουλος το λέει και δεν ντρέπεται... τι ψάχνεις να βρεις τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΟΧΤΟΥΛΟΒΙΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ31 Ιουλίου 2016 - 8:04 μ.μ.

    Αφού το μαλλιοτράβηγμα γίνεται σήμερα, στο δισκάδικο Κοντογούρη, εσύ γιατί λες πως "Με τέτοιες σκηνές, ο σεναριογράφος (Θανάσης Γιαννόπουλος), προσπαθεί, να αναπαραστήσει το κλίμα της δεκαετίας του 1980..." ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Βάσω Καμαράτου, όπως ο Γιαννόπουλος γράφει «είναι παιδί γονιών της «γενιάς του Πολυτεχνείου» κι έχει ανατραφεί μέσα σε μια ύπουλη ψευδαίσθηση ελευθερίας που η «γενιά του Πολυτεχνείου» επέβαλλε όταν ήρθε στα πράγματα...».

    Η Όλγα Παπαδημητρίου, όπως πάλι ο Γιαννόπουλος γράφει «Είναι η σημερινή πιτσιρίκα –φαν των συγκροτημάτων του ’80».

    Ουσιαστικά λοιπόν, ο καυγάς, συμβολίζει τον καυγά των παιδιών της γενιάς του Πολυτεχνείου με τα παιδιά της γενιάς, των πανκ-new wave του 80.
    Αυτό το μαλλιοτράβηγμα, παραπέμπει στο μαλλιοτράβηγμα των γονέων, άρα δείχνει μέσα από μια κατάσταση σημερινή, το τι γινότανε τότε. Ο σεναριογράφος είναι τόσο κακός, που θέλει, ο καυγάς να συνεχίζεται. Αλλά η σκηνή είναι τόσο γελοία, που ξεπερνά τον Δαλιανίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να εξηγήσει ο γιανόπουλος γιατί μαλλιοτραβιούνται τα κορίτσια! Αγάπη ρε... και διαβάζετε Ειρήνη Χειρδάρη (69 Μαθήματα Σεξ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξήγησα στον Γιαννόπουλο, πως δεν θέλω να κάνω συζήτηση μαζί του, αφού χαρακτηρίζει σκουλήκια, την γενιά του Πολυτεχνείου. Δεν έχει σημασία, το πώς το «προσχέδιο» σεναρίου ήλθε στα χέρια μου (φυσικά χωρίς την έγκρισή του). Το ουσιαστικό είναι, πως σε αυτό το «προσχέδιο», εκφράζει την σκέψη του, που απαξιώνει αγώνες, ενώ ταυτίζει μια ολόκληρη γενιά, με κάποιους καρεκλοκένταυρους που εκμεταλλεύτηκαν τους αγώνες. Συνεπώς, ας μην στέλνει πια σχόλια. Απαξιώ να συζητήσω μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι Σιδηρόπουλος, Πουλικάκος και λοιποί ΔΕΝ δισκογράφησαν σε ανεξάρτητη εταιρεία, και γι αυτό ΔΕΝ ανήκουν στην Ανεξάρτητη Μουσική Σκηνή της Αθήνας 1980

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας σταματήσει αυτό το παραμύθι, περί «Ανεξάρτητων» δισκογραφικών εταιρειών.
    Επιχειρήσεις ήταν (και είναι) όλες.
    Την «ανεξάρτητη» Creep την είχε ένας μεσήλικας έμπορος, ονόματι Ροδόλφος Δαλίδης, και –όπως έχουν ομολογήσει αρκετοί- ΔΕΝ πλήρωνε πνευματικά δικαιώματα.
    Την «εξαρτημένη» MINOS την είχε ο Μάκης Μάτσας, κι αυτός έμπορος, αλλά πλήρωνε τους καλλιτέχνες.
    Λοιπόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νταλούκα αν δεν 'ησουν τόσο κόπανος, θ υποψιαζόσουν ότι είναι ο πατέρας του Μπάμπη Δαλίδη. Βγάλε κανα βιβλίο να γελάμε καιμη μας σκοτίζεις τον έρωτα με τις γελοιοτητές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί είπα εγώ πως δεν ήταν ο πατέρας του Μπάμπη;
      Εγώ –αν δεν το κατάλαβες- διευκρίνισα, πως ο ιδιοκτήτης της Creep, δεν ήταν ο Μπάμπης, όπως εσύ νόμιζες, ή ο φίλος σου Δισκορύχος, ή ακόμα και ο Θανάσης Γιαννόπουλος.
      Ιδιοκτήτης ήταν ο μπαμπάς. Και αυτός «καθάριζε» όταν ζητούσαν κάποιοι τα ποσοστά από τα πνευματικά δικαιώματα. Γκέγκε;
      Κι εσύ; Έχεις καμιά "ανεξάρτητη" δισκογραφική ή κάποιον φίλο που έχει;
      Για πες μας να γελάσουμε κι εμείς...

      Διαγραφή
    2. ΧΟΧΤΟΥΛΟΒΙΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ1 Αυγούστου 2016 - 11:10 π.μ.

      Ρε ο ... bwana! Γνωστός παραμυθατζής που περιδιαβαίνει τον ιστοχώρο, γράφοντας άρες μάρες κουκουνάρες. Λάτρης του τουρκομπαρόκ. Τσιράκι του Φον. Έχει άποψη για όλα. Αλλά και για την Creep;

      Διαγραφή
  14. Έχω και ανεξάρτητη δδισκογραφική! Πάμε μια βόλτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τελικά την ταινία την είδες Νταλούκα;Γιατί αν δεν την έχεις δει, τότε μάλον εκ του πονηρού θα πρέπει να εκλάβουμε την κριτική σου.Αν την είδες, τότε πάσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνω κριτική σε κάτι που δεν γνωρίζω. Όχι μόνο την έχω δει, αλλά ξέρω και ποιες σκηνές έχουν κοπεί, όπως και όλη την ιστορική της διαδρομή: Πώς ξεκίνησε η ιδέα, ποιοι και πού συγκεντρώθηκαν να τα πούνε, τι ειπώθηκε, και ποιο ήταν το σενάριο.
      Η κεντρική ιδέα του εγχειρήματος: Να στεφθεί ως «ανεξάρτητη» και συνεπώς ηρωική, μια ομάδα του ’80, και να απαξιωθεί κάθε άλλη, που υπήρξε στην δεκαετία.
      Η ομάδα στην οποία το φιλμ αναφέρεται, δεν εκπροσωπεί ούτε το σύνολο του πανκ-new wave. Πρόκειται για την παρέα των φίλων του σεναριογράφου. Με δυο λόγια, ο σεναριογράφος, το καβάλησε το καλάμι. Ουσιαστικά, μας λέει, πως ό,τι επαναστατικό και αυτόνομο, συνέβαινε τότε, μόνο στην δική του παρέα. Όλοι οι άλλοι, ήταν μούχλες; Είπαμε, καλά και τα συγκροτήματα που αναφέρονται στο φιλμ, αλλά όχι και να φάμε το παραμύθι της μοναδικής «ανεξάρτητης σκηνής». Ούτε να δεχτούμε πως η κασέτα της κληρονομιάς των προηγούμενων (ψυχεδελικών ή αντιδικτατορικών) είναι γεμάτη σκουλήκια. Αυτό λέγεται καπέλωμα μιας δεκαετίας.

      Ο Γιαννόπουλος, μη δεχόμενος κριτική, ισχυρίζεται πως δεν έχω δει την ταινία. Αστον να το λέει. Θα πρέπει να μάθει, πως όταν παραδίδουμε κάτι δημόσια, δεν περιμένουμε μόνον τα γλειψίματα του Τρούσα, αλλά και παρατηρήσεις από σοβαρούς ανθρώπους.


      Διαγραφή
    2. Η σκηνή με τον καυγά των κοριτσιών υπάρχει στο φιλμ;

      Διαγραφή
    3. Αντιλαμβάνομαι ότι η ερώτηση έρχεται από τον Θανάση Γιαννόπουλο. Κάνει τον κουτό;
      Όλες οι δημοσιοποιημένες σκηνές, συμπεριλαμβάνονται στην ιστορία που θέλει να μας πει. Τα πάντα συμπεριλαμβάνονται στην ταινία του Γιαννόπουλου, και ιδιαίτερα αυτά, που εννοεί με την σύνοψη σεναρίου, που μοίρασε στην παρέα του, κλείνοντας το μάτι με νόημα. Δεν είμαστε παιδάκια, να μην καταλαβαίνουμε. Συνεπώς, ας αφήσει το παραμύθι του. Όλες οι σκηνές υπάρχουν, γιατί αυτός θέλει να υπάρχουν.

      Διαγραφή
  16. Χοχτουλοβιε μοναχε μου ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν εισαι ενα ακομη ψευδωνυμο του νταλουκα γιατι θεωρω οτι ακομη και ο λυρ·μανωλης τα εχει τα ορια του... Συγχαρητηρια για τη χαφιεδοδουλεια σου αλλα, πληζ, αν καποτε σου φυτρωσει εστω ενας ορχις, πετα την κουκουλα του μοναχου και τσακισου ρωτα τα γκρουπ της creep με τα οποια μοιραζομασταν το προβαδικο του βυρωνα την εποχη που εσυ ησουν ακομη απορια στο μυαλο του μπαμπα σου, ασχετοπουλο. Οσο για το τουρκομπαροκ, δεν ηξερες οτι κι ο τρουσας το γουσταρει αρα κι εγω που τον ακολουθω πιστα; Και εν παση περιπτωσει γιατι δεν ρωτας και τον οικοδεσποτη του blog για το ποιον μου αλλα ξημεροβραδιαζεσαι στο ιντερνετι για να αραδιασεις τις μαλακιες σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ελα μωρέ με όλες τις μπούρδες για τα 80ς...μας πρήξατε .ολοι εξαφανισμένοι 30 χρόνια και τωρα εμφανιστήκατε και το παίζετε μούρες, επανεκδόσεις lp, ταινίες και παπαριές.Επαιζαν οι Stress punk το 80 και κλαιν μαιν. Εξαφανιστήκαν τόσα χρόνια και τώρα φωτογραφίζονται με περφεκτο λες και ειναι 17 χρονών...Οι πιτσιρικάδες τους θεωρούν αναρχο-πανκ, οι ιδιοι λεν οτι δεν ήταν ακριβώς έτσι άλλα στην ποριά γούσταραν κτλ κτλ...Τους καλούν σε αναρχο-πανκ live κτλ κτλ και τους αντιμετωπίζουν σαν ήρωες του κινήματος... Στο τέλος θα μας που οτι πηγαίναν και σε συνελεύσεις και τρώγαν σε συλλογικές κουζίνες το 1980...
    Δεν έχουν την τόλμη να πουν ''we are the punks'' και γαμιούνται ολοι οι άλλοι...
    Πάντως καιρού ολοι,οπου φυσάει ο άνεμος.
    Tzil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ δεκαπενταχρονο μου κανει ο τυπος.ξερω ότι σνομπαραν του παλιοροκαδες αλλαμετα από τοσα χρονια επρεπε να ειχαν κανει ανακωχή/\.Ξερω γκοτθαδες που αναγνωρισαν και εκθιαζουν παλιο ροκ όπως σιδηροπουλος κλπ που είναι οι πιο φανατισμενοικαι σταθεροι.Αυτοι ειχαν ξεχαστεί χρονια και τωρα μιλαν σαν πιτσιρικια?telospantvn.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανω απο ολα η μουσικη και τα μυνηματα που παιρνει ο καθενας μας.Ηρεμηστε και ριξτε καμμια βουτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή