Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

Ντοκουμέντα από την συναυλία του Πουλικάκου, Crazy Love στου Ζωγράφου (10 Ιουν 1979)

Φωτο: Ο Δημήτρης Πουλικάκος, σε πλήρη δράση επί σκηνής. Πίσω του, όρθιοι στην σειρά, τον βοηθούν στα φωνητικά, οι: (από αριστερά προς δεξιά) Άσπη Πολίτη, Σταύρος Λογαρίδης, Ευτυχία Αθανίτη και Παύλος Σιδηρόπουλος. Στα πλήκτρα, με πλάτη προς τον φακό, ο Δημήτρης Πολύτιμος, ενώ δίπλα του διακρίνεται το χέρι της Αριαδνης MacKinnon Andrew.

Δύο ηχητικά ντοκουμέντα -αποκλειστικά στο μπλογκ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ- από την περίφημη συναυλία της βροχής ή Crazy Love στου Ζωγράφου (10 Ιουνίου 1979).



Το πρώτο είναι η έναρξη της συναυλίας, όπου ο Δημήτρης Πουλικάκος, μας συστήνει τα μέλη του συγκροτήματος:

Πιετα - Φωνητικά
Παυλος (Σιδηροπουλος) - Φωνητικά
Ευτυχια (Αθανιτη aka Sigma Fay) - Φωνητικά
Σταυρος (Λογαριδης) - Φωνητικά
Ασπη (Πολίτη)  - Φωνητικά
Ραντη (Αριαδνη MacKinnon Andrew) - Πλήκτρα
Δημητρακης (Δημητρης Πολύτιμος) - Πλήκτρα
Θοδωρος (Παπαντινας) - Κιθάρα
Λουκας (Σιδερας) - Τύμπανα
Λεωνιδας (Αλαχαδαμης) - Τύμπανα
Βασιλης (Νταλας) - Μπάσο
Νικολακης (Νικος Πολιτης) - Κιθάρα, Μπασο
Δημης (Παπαχρηστου) - Κιθάρα
Λακης (Διακογιαννης) - Σαξόφωνο
Μακης (Παπαθεοδωρου) - Σαξόφωνο



Το δεύτερο είναι το τραγούδι «Στο Σούπερ Μάρκετ», όπου περίπου στο 4 λεπτό, ακούγονται κακαρίσματα, και η φασαρία από τις κότες που έχουν πετάξει ως ροκ performance.
Ο κόσμος αντιδρά με ενθουσιασμό, ενώ ακούγεται ο Πουλικάκος να λέει «Όποιος πιάσει κότα, δικιά του!».

Η ηχογράφηση, με φορητό κασετόφωνο, από τον Διονύση Γιατρά. 


16 σχόλια:

  1. σπανιο υλικο αυτο κυριε νταλουκα.υπαρχουν και αλλα ηχητικα απο αυτη την συναυλια? θα ηθελα να ρωτησω και κατι αλλο.προσπαθω να βρω στο blog σας αν υπαρχει κατι ειτε φωτογραφιες,ειτε ηχητικο ντοκουμεντο απο μια επεισοδιακη συναυλια του παυλου στον πειραια,στον ηλεκτρικο σταθμο. αν δεν με απατα η μνημη μου στο παρελθον κατι ειχατε ανεβασει αλλα δεν μπορω να το βρω.μηπως μπορειτε να με βοηθησετε να μου πειτε πού βρισκεται στο blog σας? αν θελετε γραψτε το εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το Crazy Love υπάρχει όλο το υλικό. Συναυλία Παύλου Σιδηρόπουλου, στον Πειραιά και στον ηλεκτρικό σταθμό, δεν γνωσρίζω.

      Διαγραφή
    2. βεβαιως και υπαρχει συναυλια του παυλου σιδηροπουλου στον πειραια. πραγματοποιηθηκε το 1987. η συναυλια διοργανωθηκε στον ηλεκτρικο του πειραια.ο παυλος ειναι στα καλυτερα του με μαλλι ολο πισω κατι σαν τζελ ειχε βαλει απο φωτο που εχω δει με μαυρο βελουδινο πανωφορι σαν δανδης και υπαρχουν δυο φωτο στο διαδικτυο που εχω δει σε ενα αλλο blog και θα προσπαθησω να τις βρω να σας τις στειλω.στην μια ειναι να τραγουδαει και στην αλλη υπογραφει αυτογραφο σε μια κοπελα.η συναυλια αυτη εγινε υπο αντιξοες συνθηκες και διακοπηκε καποια στιγμη.δεν ολοκληρωθηκε ποτε.εγιναν επεισοδια μεγαλα και η αστυνομια προχωρησε στην διακοπη της.μα αληθεια δεν εχετε ακουσει ποτε για την επεισοδιακη συναυλια του παυλου στον ηλεκτρικο σταθμο του πειραια? ηταν και αλλοι καλλιτεχνες μαζι τοτε.καποιοι ειπαν οτι ο παυλος τοτε ηταν σε κακη κατασταση ειδικα εκεινη την ημερα λογω των ουσιων.την μαρτυρια την εχω απο ατομο που παρακολουθησε την μαρτυρια.δεν ξερω για ποιο λογο μου το ειπε αυτο.οι φωτογραφιες τον διαψευδουν.ο παυλος κρινοντας απο τις δυο-τρεις φωτογραφιες που εχω δει μονο ειναι σε εξαιρετικη κατασταση χαμογελαστος και πανεμορφος μεσα απο το ιδιαιτερο outfit που φοραει και τον τροπο που εχει φτιαξει το μαλλι του.ηχητικο δεν εχω ακουσει ποτε απο αυτη την συναυλια.επειδη ομως μενω πειραια υπαρχουν καποιοι ανθρωποι ηλικιας γυρω στα 65 που μου περιεγραψαν τι ειχε γινει και πως ηταν ο παυλος γιατι ειχαν παει στη συναυλια.απο τοτε προσπαθησα να βρω κατι απο εκεινη την συναυλια.το μονο που καταφερα ηταν να βρω δυο ισως τρεις φωτογραφιες.οι φωτογραφιες ανεβηκαν στο διαδικτυο το 2014 απο μια κοπελα που εχει blog.θα προσπαθησω να τις ξαναβρω και θα σας τις στειλω εδω.αν κανετε ερευνα στο μελλον και βρειτε και ηχητικο θα ειναι κατι το απιστευτο δεδομενου και της διακοπης της συναυλιας επειτα απο τις φασαριες που εγιναν.τον λογο της φασαριας δεν τον γνωριζω.νομιζω οτι ειχαν εμπλακει κατι εργατικα συνδικατα και ειχε σχεση με απεργιες εκεινη την ημερα ομως.εκτοξευτηκαν διαφορα επι σκηνης για να σταματησει η συναυλια.ωστοσο προλαβε και εγινε κατα ενα 75 τοις εκατο η συναυλια και μετα σταματησε επειτα απο την παρουσια αστυνομικων δυναμεων. ο παυλος προλαβε και τραγουδησε κανονικα καποιοι αλλοι καλλιτεχνες δεν προλαβαν να ανεβουν καν στην σκηνη μετα την διακοπη της.αυτα τα ολιγα γνωριζω απο οτι μου περιεγραψε ο κυριος που ειχε μανια και χομπυ με τις φωτογραφιες απο τοτε και σημερα ειναι 65 ετων.

      Διαγραφή
    3. τις βρηκα! θα τις δειτε εδω.http://irememberpavlos.blogspot.gr/
      απο την αρχη πανω πανω το τεταρτο κουτακι.για καποιον λογο δεν μου ανοιγουν ομως.ολα οχι μονο αυτο.δεν ξερω αν φταιει το κομπιουτερ μου ή κατι αλλο.τελευταια φορα που τις ειδα ηταν το καλοκαιρι που μας περασε.θα κοιταξω μηπως τις ειχα σωσει στον σκληρο μου δισκο.αν εσας σας ανοιγει μπορειτε να τις δειτε και να τις βαλετε και εδω.

      Διαγραφή
    4. δεν ανοιγει ουτε με αλλον browswer.ισως φταιει το pc μου που δεν εχω κανει update δεν ξερω.θα μιλησω και με την κοπελα που εχει το blog και την ξερω μηπως συμβαινει κατι αλλο αν και πιστευω οτι τις εχω στο σκληρο μου δισκο σωσει μαζι με τα υπολοιπα που εχει εκει μεσα.
      και κατι αλλο...αυτο το βιβλιο της γιολας που εχετε εδω και που σας ειχα ζητησει καποτε δεν το πηρα ποτε τελικα...αν αλλαξατε γνωμη θα το ηθελα.χρονια πολλα!

      Διαγραφή
    5. ξεχασα να επισημανω οτι η συναυλια του πειραια διοργανωθηκε κατοπιν συνεργασιας και του πανου ηλιοπουλου,στενου φιλου του παυλου.τουλαχιστον αυτο λενε οι πληροφοριες μου.κυριε νταλουκα αν θελετε δωστε μου και μιαν απαντηση αν μπορει και υπαρχει δυνατοτητα να γινει κατι σχετικα με το βιβλιο που σας ειχα ζητησει.ευχαριστω.

      Διαγραφή
    6. Για ποιο βιβλίο μιλάτε; Δεν θυμάμαι ....

      Διαγραφή
    7. καλημερα και χρονια σας πολλα.αναφερομαι στο ΟΞΕΙΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΗΧΟΙ της γιολας που ειναι επι πληρωμη.διαβιω υπο ακραιες οικονομικες συνθηκες και ακομη και αυτο το μικρο ευτελες ισως αντιτιμο για ανεργους ειναι για μενα ποσο.ειμαι με μηδενικο εκκαθαριστικο εφοριας..αν γινεται μην βαλετε δημοσια αυτο το μηνυμα μου.ευχαριστω.

      Διαγραφή
    8. Στείλτε μου μέηλ με το όνομά σας και θα σας στείλω το βιβλίο

      Διαγραφή
  2. Καλημερα και χρονια πολλα Μανωλη ! Μια διορθωση, μονο . Στο τελος του κειμενου, ο Διονυσης, ειναι Γιατρας και οχι, Γιαρτας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αβλεψία μου! Ευχαριστώ. Έκανα την διόρθωση. Χρόνια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιά "ροκ περφόρμανς",ρε Νταλούκα???? Ποιός στά'μαθε αυτά,μωρέ???!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν συμφωνείς με τον όρο performance. Έτσι όμως ονομάζονται τέτοια δρώμενα, στην ιστορία της τέχνης. Μπορείς να δεις κάποια παραδείγματα στο λινκ https://freedomgreece.blogspot.gr/2015/08/performance.html

      Διαγραφή
  5. Ενα βράδυ στο μουσικό club Ηοbby κοντά στην πλατεία Αμερικής σε ενα μικρό διάλειμα πάνω στο πάλκο ρωτάω τον Πουλικάκο που είναι ο Αλαχαδάμης? Πήγε στα μπουζούκια μου λέει στεναχωρημένος για τα φράγκα! Ακου μου λέει τι επαθα την περασμένη εβδομάδα:Με πήρε ενας φίλος μου απο Νέα Υόρκη για μία καλή δουλειά να παίξω μπάσο.Μόλις μου είπε οτι θα παίξω στο Μύκονος λαϊκά και λοιπά του είπα:Θα γλυτώσω απο τα μπουζούκια στην Αθήνα και θα πάω να τα βρώ στην Νέα Υόρκη? Ακυρον παρά τα πολύ καλά χρήματα που του εδιναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειμαι τυχερος που ημουν στην συναυλια εχω τον δισκο και το cd.Χαιρομαι που ολα τα παιδια αυτα μας προσφεραν και προσφερουν ακομα,αποδεικνυοντας το παθος και την αγαπη για την ροκ μουσικη στην χωρα μας,αρκετες φορες υπο αντιξοες συνθηκες(οχι καιρικες).
    Κατα την γνωμη μου,ο Πουλικακος ειναι ο ηγετης,η μορφη Θα ελεγα.Θελω να ευχαριστησω ολους τους μουσικους για οσα μου εδωσαν ολα αυτα τα χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμείς καθόμασταν μέσα στον αγωνιστικό χώρο, σχεδόν μπροστά-μπροστά, πιθανόν και να με κρύβει ο Πουλικάκος στη φωτογραφία. Όταν αμόλησαν τις κόττες, μια κοπελιά από πιο μπροστά μου ρίχτηκε στην αγκαλιά μου τρομαγμένη. Ωραία ήταν!
    Όσο για την ένσταση του Δημήτρη περί περφόρμανς, η αλήθεια είναι πως προτιμούσαμε τον όρο χάππενινγκ τω καιρώ εκείνω, για την Ελλάδα λέω τουλάχιστον. Κι ακόμα κάνουμε μια κάποια διάκριση ανάμεσα στα λογής ροκ, κροκ, νταντά πανηγύρια, δρώμενα κλπ. και τις μελετημένες στην ακρίβεια σοφιστικέ και πολλάκις "δήθεν" περφόρμανς, εμπορικού ή ακαδημαϊκού χαρακτήρα. Θέμα γούστου μάλλον η ορολογία αλλά και ουσίας. Το θίγει αυτό κάπως ξώφαλτσα και ο Χανς Ρίχτερ στον επίλογο του περίφημού του "Νταντά - τέχνη και αντιτέχνη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή