Κυριακή 12 Μαΐου 2013

ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ - Το σκουπιδαριό της ροκ δημοσιογραφίας

Γιάννης Μπελτέκας (Φωτο: Μ.Νταλούκας, 1983)

Τελευταία, "χαζεύοντας" στον κυβερνοχώρο διάφορες κοτσάνες που έχουν γραφτεί κατά καιρούς για τους Παρθενογένεσις, έπεσα και σε ένα γελοίο και κατάπτυστο δημοσίευμα, με τίτλο ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΕΣΙΣ το punk του κρίνου. 
Στο δημοσίευμα, υπάρχει βίντεο, όπου και αναγράφεται R.I.P Giannis Beltekas.


Ο συντάκτης του κειμένου, είναι ο γνωστός "Δελαπατρίδης", Φώντας Τρούσας, ο οποίος μας πληροφορεί στα σχόλια, πώς "δεν ήταν σίγουρος" ότι ο Γιάννης Μπελτέκας πέθανε, αλλά σιγουρεύτηκε ύστερα από την πληροφόρηση που του έκανε ένας ...Μίμης! 
Έτσι, το ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ μας παρουσιάζει τον Μπελτέκα σαν πεθαμένο. Δεν έχει καμία σημασία, ότι ο Μπελτέκας ζει. Σύμφωνα με τον Τρούσα, "Αν κάτι γραφτεί στο ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ, έτσι είναι, πάει και τελείωσε!". Συνεπώς, αφού το γελειωδέστατο αυτό μπλογκ, έτσι αποφάσισε, εμείς τώρα τι να πούμε;
Ο Φώντας Τρούσας, είναι ένας ξεροκέφαλος γραφικός, και τα γραπτά του, συνήθως προκαλούν θυμηδία. Αλλά, εδώ, δεν έχουμε μια Κιθαροσόλικη θεωρία, η οποία στο κάτω κάτω, μπορεί να είναι για καρπαζιές, αλλά δεν βλάπτει κανέναν. Εδώ, έχουμε να κάνουμε με ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ. Είναι απίστευτο, ένας άνθρωπος ζωντανός, να παρουσιάζεται σαν πεθαμένος, χωρίς αυτοί που το έγραψαν, να μπουν στον ελάχιστο κόπο να εξακριβώσουν πρώτα, αν αυτό αληθεύει. Μήπως θα πρέπει να τραβηχτούν μερικά αυτιά; Μήπως θα πρέπει να γίνουν κάποιες ενέργειες, ώστε και ο Μίμης να αφήσει την "ενασχόληση" με τη "δισκογραφία" και ο Τρούσας, τα περιοδικά, και να τους στείλουμε στα χωριά τους ν αρμέγουν κατσίκες; 





34 σχόλια:

  1. Άσε τον Μίμη ήσυχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μανώλη, ο Γιάννης ο Μπελτέκας έχει πεθάνει δυστυχώς. Εκτός λοιπόν αν έγινε καμιά νεκρανάσταση τύπου "Λάζαρος" παραμένει εκτός της διάστασης αυτής -μην γράφεις τέτοια πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλα ρε παιδί μου -φτάνει πλέον η εκμετάλλευση -όλα τα πράγματα έχουν κάποια όρια! Και τέλος πάντων, ακόμα και ΑΝ ζούσε ο Μπελτέκας, θα έβγαινε να μας το πει μόνος του -εσύ ως τι πετάγεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια παρέα λοιπόν, θέλει ντε και καλά, έναν ζωντανό άνθρωπο,
      να έχει πεθάνει. Εγώ «πετάγομαι», για να καταγγείλω αυτή την συμπεριφορά, και να εναντιωθώ στην δημοσιογραφική αλητεία.
      Ο Μίμης έδωσε και λεπτομέρειες για τον τρόπο και τόπο του θανάτου. «Νοθευμένη σκόνη στο εξοχικό του στη Σαλαμίνα», έγραψε. Ο Τρούσας με τεράστια ανευθυνότητα, ανεβάζει ένα βίντεο, στο οποίο γράφεται RIP Αιωνία η μνήμη σου Γιάννη Μπελτέκα. Άραγε πώς θα ένιωθε αν κάποιος ανέβαζε ένα ανάλογο βίντεο γι εκείνον; Εσύ, έρχεσαι να φωνάξεις πως ο Μπελτέκας πέθανε και είναι σε άλλες διαστάσεις. Ε λοιπόν, εγώ πετάγομαι φίλε, δεν ανέχομαι τέτοιους τραμπουκισμούς. Το ερώτημα δεν είναι γιατί «πετάγομαι» εγώ...αυτό είναι μία φυσική αντίδραση και πρέπει και άλλοι να «πεταχτούν» απέναντι στην ξεφτίλα. Το ερώτημα είναι ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΦΕΡΘΗΚΑΤΕ ΕΤΣΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ; ΓΙΑΤΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟ;

      Διαγραφή
  4. Αμάν πια με τους καυγάδες.Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα ωφελήσουν τόσο τον ένα όσο και τον άλλο.Δεν ζω στον κόσμο της Disney αλλά ξέρω ότι αν προσθέτεις βία σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από βία τότε δεν θα αλλάξει τίποτα.

    http://www.youtube.com/watch?v=z5OoDMGZVgc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη Μανώλη, ότι για να γράψεις αυτό το ποστ, κάτι ξέρεις περισσότερο για την υπόθεση αυτή μυστήριο του Μπελτέκα. Γιατί λοιπόν δεν λες καθαρά όσα ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν ζούσε ο Μπελτέκας δεν θα έβγαινε να μας πει ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩ ; ΆΡα; Έχει πεθάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά μπορεί να αποδείξει κανείς ότι ο Μπελτέκας έχει πεθάνει ή ότι είναι ζωντανός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μανώλη, δεν ξέρω για ποια παρέα μιλάς και δημοσιογράφος δεν είμαι για να ενδιαφέρομαι για τις μεταξύ σας αλητείες. Όσοι παρακολουθούσαμε τη συγκεκριμένη μουσική σκηνή μάθαμε κάποια στιγμή οτι ο Μπελτέκας πέθανε. Όχι, δεν πήγαμε στην κηδεία του, ούτε κάναμε νεκροψία αν αυτό σε ενδιαφέρει αλλά και όχι, δεν είδαμε πουθενά από τότε τον Μπελτέκα, ούτε στα στέκια, ούτε σε λάιβ, ούτε ακούσαμε κανένα καινούργιο τραγούδι του.
    Αν τώρα εσύ έχεις βρει οτι ο Μπελτέκας ζει και ΑΝ ο Μπελτέκας θέλει να διαψεύσει αυτές τις φήμες για το θάνατό του ας το κάνει ο ίδιος. Σε διαφορετική περίπτωση απλώς κουτσομπολεύεις και παίζεις με τη μνήμη 'Η με την επιθυμία ενός ανθρώπου να παραμείνει αφανής.
    Όπως ξέρεις, τον Τρούσσα τον θεωρώ γελοίο και δεν έχω καμιά διάθεση να τον υπερασπιστώ, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχουμε ένα θέμα εγκυρότητας ή μη του Τρούσσα (το οποίο θα με άφηνε εντελώς αδιάφορο) -έχουμε κάτι διαφορετικό, και, ίσως για κάποιους ανθρώπους (κοντινούς στον Μπελτέκα) ενοχλητικό. Αυτά είχα να πω -δεν θέλω να επανέλθω κι αν κατάλαβες, έχει καλώς. Τίποτα περισσότερο δεν μπορώ να κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ Θανάση, πρώτα θέλω να σου πω ότι –παρόλο που διαφωνούμε σε αρκετά- εσένα σε εκτιμώ, δεν σε κατατάσσω στο επίπεδο του Φον. Να σου ζητήσω λοιπόν συγγνώμη αν σου μίλησα άσχημα. Αλλά θύμωσα ρε παιδί που υιοθέτησες αμέσως μια φήμη. Και θύμωσα με την λογική που λέει «αν ο Μπελτέκας ζει, ας βγει να το πει ο ίδιος». Δηλαδή τι μου λες; Αν ένας άνθρωπος κάποια στιγμή σιχάθηκε μερικά πράγματα της «σκηνής» και αποφάσισε να αλλάξει σελίδα, να αλλάξει ζωή, αυτός ο άνθρωπος λοιπόν πρέπει να θεωρείται νεκρός μόνο και μόνο επειδή δεν τον βλέπουμε στα ...στέκια;
    Είναι λογική αυτό; Και δες και κάτι άλλο πολύ βασικό. Ο άνθρωπος που θα αλλάξει ζωή, κατά κανόνα δεν θα βγει να πληροφορήσει τον χώρο που έφτυσε, απλούστατα δεν τον ενδιαφέρει ποια τι θα πει αυτός ο «χώρος». Και όμως και αυτό συνέβη. Ο Μπελτέκας όταν βγήκαν αυτές οι φήμες, απάντησε, έστειλε μήνυμα ότι είναι ζωντανός :

    http://arcofgreekmusic.blogspot.gr/search/label/Beltekas%20Yannis

    και όμως, ο «χώρος» συνέχισε να τον θεωρεί νεκρό.
    Λοιπόν τι να πω; Ποιος δεν σέβεται; Μου λες κάτι τρελό. Μου λες ότι ενοχλήθηκαν οι «κοντινοί» άνθρωποι του Μπελτέκα, επειδή γράφω ότι είναι ζωντανός! Αυτοί οι «κοντινοί» άνθρωποι, έχουν αναρωτηθεί ποτέ αν έχει ενοχληθεί ο Μπελτέκας που τον παρουσιάζουν πεθαμένο; Και ποιοι είναι αυτοί οι «κοντινοί», άραγε; Ε λοιπόν ΟΧΙ. Δεν έχουμε το δικαίωμα να προκαλούμε τον Γιάννη να αποδείξει ότι είναι ζωντανός. Θα πρέπει να σεβαστούμε την επιθυμία του. Εγώ τουλάχιστον την έχω σεβαστεί. Αυτά είχα να πω και γράμματα γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη -άνθρωποι είμαστε, κουβέντα κάνουμε -οι προθέσεις μετράνε άλλωστε.

    Επαναλαμβάνω την άποψή μου για να μη δημιουργούνται παρεξηγήσεις:

    1. Λέω οτι ΑΝ ο άνθρωπος είναι ζωντανός ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΦΗΜΕΣ, ας το πει από μόνος του! Συγνώμη που δεν θα δεχτώ σαν απόδειξη το λινκ που μου παραθέτεις, αλλά δεν το γνωρίζω το παιδί που το γράφει, δεν βλέπω πουθενά το σχόλιο του Μπελτέκα -θα ήθελα κάτι περισσότερο. Και το γράφω αυτό σαν οπαδός του Μπελτέκα που γούσταρα τη μουσική του -όχι σαν ερευνητής τνετέκτιβ (που δεν είμαι).

    2. Αν ισχύει αυτό που λες οτι ο Μπελτέκας έφτυσε τον χώρο, κατανοώ γιατί μπορεί να άφησε να πλανάται τόσα χρόνια αυτή η φήμη οτι πέθανε. Εσύ γιατί πας και του το χαλάς τώρα; Έχεις κάποια επαφή μαζί του;

    3. Οι κοντινοί του άνθρωποι είναι κάποιοι που ήταν μαζί με τον Μπελτέκα εκείνα τα χρόνια, έκαναν μουσική μαζί του, κλπ. Οι φίλοι του, με μια κουβέντα. Οι οποίοι τον θεωρούν νεκρό. Πώς λες να αισθάνονται όταν βγαίνεις και λες οτι ζει; Κι εντάξει -αν έχεις κάποιο στοιχείο, πες τους το και σ΄αυτούς να μη νομίζουν το φίλο τους φευγάτο ρε παιδί μου. Αλλιώς -τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1.Φίλε Θανάση, θα έπρεπε ήδη να έχεις καταλάβει το αυτονόητο-ναι, έχω επικοινωνία με τον Μπελτέκα. Μπορώ λοιπόν να σε διαβεβαιώσω ότι η επιθυμία του δεν ήταν να σκηνοθετήσει τον θάνατό του, αλλά απλά να αλλάξει ζωή. Άλλαξε λοιπόν ζωή. Δικαίωμά του. Με ποιο δικαίωμα οι «φίλοι» τον έβγαλαν νεκρό;

    2.Μου γράφεις ότι το λινκ αυτό δεν είναι απόδειξη. Είναι απόδειξη ότι εγώ έχω επικοινωνία μαζί του; Είναι απόδειξη ότι ο Μπελτέκας έχει καθημερινή παρουσία στο facebook και στο twiter και αλλού;
    Είναι απόδειξη αυτό;
    http://www.facebook.com/yb2012
    Είναι απόδειξη αυτό;
    https://twitter.com/yb2012
    Είναι απόδειξη αυτό ;
    http://seattledesigner.blogspot.gr/2012/05/30-favorite-people-on-twitter.html

    Είναι απόδειξη ότι το 2011 πήρε την 3η θέση ως μουσικός στα βραβεία Shorty Awards ;

    ΠΟΣΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΕΛΕΙΣ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δηλαδή θέλεις να πεις οτι ο άνθρωπος είναι ζωντανός και ενεργός μουσικός ακόμα; Τι να σου πω -εγώ δεν θέλω καμιά απόδειξη και δεν χρειάζεται να μου τις παραθέτεις, αν εσένα σε πείθουν, πάω πάσο (αν και θα μου επιτρέψεις να σου πω οτι εξακολουθώ να μην ψήνομαι).

    Κατηγορείς κάποιους οτι σκοπίμως τον έβγαλαν νεκρό -καλά κατάλαβα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν κατηγορώ για σκοπιμότητα κανέναν. Καταδεικνύω μια πρόχειρη και απαράδεκτη νοοτροπία, που εδώ έφθασε στα όρια του τραμπουκισμού. Διότι τραμπουκισμός είναι τελικά η πράξη. Κατηγορώ το «πεθαμενατζίδικο» Ράδιο αρβύλα που γίνεται είδηση. Το ίδιο δεν έγινε και με τις Vyllies ; Το «Ράδιο Αρβύλα» τις ήθελε και τις τρεις πεθαμένες και μάλιστα κι αυτές από πρέζα. Αυτό το «Ράδιο Αρβύλα» είναι γραφικό και ανεκτό, όταν παραμένει στο επίπεδο του «έτσι άκουσα» και στο κλειστό κύκλωμα μιας παρέας. Όταν βγω όμως δημόσια, δεν μπορώ να αναπαράγω το «Ράδιο Αρβύλα», πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός. Και πριν πω δημόσια ότι ένας άνθρωπος πέθανε, θα πρέπει να έχω αποδείξεις και όχι τι μου είπε ο Μήτσος που το άκουσε από τον Μίμη και πάει λέγοντας. Κατηγορώ λοιπόν για χοντρή γκάφα εκείνους που πίστεψαν μια διάδοση. Και για απαράδεκτη ανευθυνότητα, τους «δημοσιογράφους» που την αναπαρήγαγαν είτε ποστάροντας το βίντεο με το RIP, είτε αφήνοντας τον καθένα στο μπλογκ τους να θάβει έναν ζωντανό άνθρωπο. Υπάρχει ευθύνη. Δεν έχει ευθύνη μόνο εκείνος που λέει κάτι. Ευθύνεται και αυτός που δίνει το βήμα για να το πει. Και περισσότερο ευθύνεται, όταν τελικά αποκαλύπτεται η αλήθεια, και κάνει την πάπια ή τον «Βορειο Κορεάτη». Οφείλει να ζητήσει συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρετε

    Ζω και χαίρω άκρας υγείας.

    Γιατί καλούμαι να αποδείξω το αυταπόδεικτο; Ποιοί και γιατί εκπόνησαν αυτή την αθλιότητα εις βάρος μου και γιατί τη συντηρούν ακόμα; Τα blogs είναι πηγές ενημέρωσης, όμως φαίνεται ότι κανείς δεν έκανε το πιο απλό: ένα search στο Google. Aν το είχαν κάνει θα είχαν δει αμέσως ότι όχι μόνο χαίρω άκρας υγείας αλλά θα έβρισκαν και μια πλειάδα τρόπων αν ήθελαν να επικοινωνήσουν μαζί μου. Προφανώς υπάρχει κάποιος λόγος που κάποιοι δεν το έκαναν αλλά προτίμησαν αβασάνιστα να «πεθάνουν» κάποιον.

    Η απίστευτη αυτή λασπολογία προκάλεσε πολλά προβλήματα τόσο στους κοντινούς μου ανθρώπους όσο και στο επαγγελματικό μου περιβάλλον. Ευτυχώς, οι φίλοι μου, οι συνεργάτες μου και οι κοντινοί μου άνθρωποι με ξέρουν και με ζουν καθημερινά. ‘Όσοι διέδωσαν ή συντηρούν αυτή την ιστορία δεν ήταν ποτέ, ούτε είναι φίλοι μου.

    Τέλος, ευχαριστώ και δημόσια τον Μανώλη που έκανε - αν μη τι άλλο – το αυτονόητο. Και όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί μου μπορεί να χρησιμοποιήσει τα links που προανέφερε.

    ΥΓ: Επειδή το όνομά μου συνδέεται συχνά με αυτό των Παρθενογένεσις σ’ αυτή την ιστορία, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπήρξε μουσική ή άλλη σχέση μεταξύ μας. Aπλώς ο Βασίλης Παλαιοκώστας έπαιξε keyboards σε μια πρώιμη σύνθεση των Trash to 1978 για κάποιο διάστημα και μετά αποχώρησε.

    ΥΓ 2: Τα όσα αναφέρθηκαν σε σχέση με άλλα blogs ή τρίτα άτομα δεν τα γνωρίζω, δεν τα συνυπογράφω και ούτε με αφορούν.


    Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας.

    Γιάννης Μπελτέκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που βρίσκεσαι εσύ ρε παιδί;

      Πολυχρονόπουλος εδώ, από Parthenogenesis!

      Φίλε Γιάννη, απευθύνομαι σε αυτόν που έγραψε αυτό το post (μπορεί να είσαι εσύ ο ίδιος ή οποιοσδήποτε αυτοδιορίστηκε εκπρόσωπος σου σε αυτή τη διάσταση..) γιατί διαφωνώ με την αντίληψη πως το όνομά σου συνδέεται με τους Parthenogenesis στο διαδίκτυο. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω να γίνεται κάτι τέτοιο. Αν με ρωτήσει κανένας δημοσιογράφος για σένα λέω μόνο ότι ήμασταν φίλοι, γιατί θυμάμαι και την τελευταία μας συνάντηση στη Σαντορίνη το καλοκαίρι του 1986 που ήταν φιλική!

      Πέρασαν τα χρόνια, Γιάννη, αλλάξαμε λίγο! Εγώ έγινα δάσκαλος, κι εσύ βλέπω χρησιμοποιείς τη Μπαμπινιώτικη πλέον.. Τέλος πάντων, χαίρομαι που έμαθα ότι είσαι καλά. Θα ήταν ακόμα καλύτερα να παίζαμε και τίποτα μουσικές καμια φορά, ε;

      Εμείς εδώ γράφουμε ακόμα τραγουδάκια. Εύχομαι να κάνεις κι εσύ το ίδιο.


      Pan Thistle (aka Τάκης Πολυχρονόπουλος)

      Διαγραφή
    2. Γεια σου, Τάκη

      Φυσικά και το θυμάμαι. Ήπιαμε καφέ στα Φυρά, μιλήσαμε για μουσική και άλλα πολλά. Σου είπα ότι μου άρεσε ο δίσκος των FMQ και ειδικά το «Waiting» όπως και οι κιθάρες της Κατερίνας. Μου ανέφερες πόσο κόπιασες για να ολοκληρωθεί ο δίσκος και για την απόφασή σου να εργαστείς πλέον ως καθηγητής Αγγλικών. Κι αν θυμάσαι κι εσύ, συμφώνησα μαζί σου. Φυσικά και η συζήτηση ήταν φιλική, όπως ήταν πάντα οι συζητήσεις μας!

      Σου εύχομαι καλή επιτυχία στις τωρινές δραστηριότητες και επιλογές σου.

      Φιλικά

      Γιάννης

      Διαγραφή
  15. Να προσθέσω απλώς οτι εδώ πέρα: http://blog.shortyawards.com/post/3317356714/announcing-the-3rd-annual-shorty-awards-finalists
    γράφει ως φιναλίστ στα Shorty Awards του 2011 στην κατηγορία της Μουσικής, τους One Direction, Jonas Brothers (που το πήραν τελικά), Britney Spears, Justin Bieber αλλά πουθενά δεν αναφέρεται κανένας Μπελτέκας -πράγμα που θα ήταν εξόχως περίεργο αν γινόταν, δεδομένου του ότι πρόκειται για πιτσιρικοκαλλιτέχνες μοδάτους γενικότερα. Μπορεί να κάνω λάθος και να εννοείς κάτι άλλο βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρακολουθώ το blog σας από την αρχή σχεδόν μιας και έχετε ταλέντο στο ν’ ανακαλύπτετε ενδιαφέροντα στοιχεία του παρελθόντος. Δυστυχώς όμως σε κάθε τι που ασχολείστε βάζετε έντονα το προσωπικό σας -και άκρως υποκειμενικό- στίγμα.
    Από το "καλημέρα" λοιπόν ου blog σας, παρατήρησα μια ανταγωνιστική και εχθρική στάση απέναντι στον Φ.Τ. Για ακόμη μια φορά αφιερώνετε μια δημοσίευση σ' αυτόν (ο τίτλος δε χωρά αμφισβήτηση, ο Μπελτέκας στάθηκε απλά αφορμή) προσπαθώντας να δείξετε τι; Την κατάντια του άλλου ή τη δική σας;
    1. «Τελευταία, "χαζεύοντας" στον κυβερνοχώρο διάφορες κοτσάνες»... Είναι μάλλον απίθανο να είδατε αυτό το άρθρο τελευταία. Το Φεβρουάριο δημοσιεύσατε εδώ για τους Παρθενογένεσις (ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΕΣΙΣ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΑ) και είναι απίθανο να μην είδατε τότε στην έρευνα σας το επίμαχο άρθρο και τα σχόλια του. Άρα, πέρασαν αρκετοί μήνες, μέσα στους οποίους μπορεί μέσα σ’ όλα τα’ άλλα να ανακαλύψατε και τον Μπελτέκα. Το θέμα είναι πως αφού γνωρίζατε πως ο Μπελτέκας ζει, γιατί δεν αφήσατε ένα σχόλιο στο δισκορυχείο, όπως θα έκανε ο καθένας; Ο τρόπος που εκμεταλλευτήκατε αυτή την πληροφορία δείχνει πως η αγάπη που έχετε για τη μουσική είναι ιδιοτελής.

    2. «Στο δημοσίευμα, υπάρχει βίντεο, όπου και αναγράφεται R.I.P Giannis Beltekas». Πριν 4-5 χρόνια στο διαδίκτυο δεν υπήρχε το παραμικρό ηχητικό ντοκουμέντο από τους Παρθενογένεσις. Το πρώτο –ή τουλάχιστον αυτό που έγινε τόσο ευρεία γνωστό- ήταν σε αυτό το βίντεο, το οποίο παρεμπιπτόντως επιμελήθηκε ο Λούης των Stress. Προσωπικά, το βρίσκω απόλυτα φυσιολογικό να μπαίνει αυτό το βίντεο –αν λάβουμε υπ’ όψιν την απήχηση και τη μοναδικότητά του- ως συνοδεία του άρθρου. Και το κυριότερο, γιατί να αμφισβητήσει κάποιος τον Λούη; Εσείς συμβαίνει να αμφισβητείται συχνά πράγματα που σας λένε σε συνεντεύξεις και πιθανόν δε γνωρίζετε (στα σχόλια που ακολουθούν ο Φ.Τ. φαίνεται πως δεν είναι απόλυτα σίγουρος για την τύχη του Μπελτέκα). Το αντίθετο θα έλεγα, έχοντας διαβάσει συζητήσεις σας κατά καιρούς.

    3. "Έτσι, το ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ μας παρουσιάζει τον Μπελτέκα σαν πεθαμένο". Το ότι ο εν λόγω δε ζει, αναφέρεται στα σχόλια της δημοσίευσης και όχι στη δημοσίευση. Σαν σχόλιο εγώ μπορώ να γράψω εδώ ότι θέλω, αλλά αυτό δε σημαίνει πως έχει κάποια εγκυρότητα ή είναι κομμάτι της αρχικής δημοσίευσης. Μεταξύ άλλων, στα blogs γίνεται και κουβέντα όπου ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του.

    4. "Εδώ, έχουμε να κάνουμε με ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ". Το λέτε εσείς, εργαζόμενος επί χρόνια στο πιο "αλήτικο" μέσο. Αν μη τι άλλο, έχετε μάθει από τους καλύτερους. Είναι κρίμα που παρασιτείτε στη μουσική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Ανώνυμε», επειδή «με το καλημέρα» κατάλαβα ότι είσαι ο Τρούσας, σε συμβουλεύω :
      1. Κατέβασε γρήγορα το βίντεο όπου εμφανίζεται ο Μπελτέκας να είναι πεθαμένος. Πέρα από το ανήθικο, είναι και ποινικό αδίκημα.
      2. Ζήτησε συγγνώμη από τον Μπελτέκα που ανάρτησες αυτό το βίντεο. Τον έβλαψες αφού διέδωσες με την ανάρτηση, την «είδηση» του θανάτου του.
      3. Όχι , δεν είναι «φυσιολογικό» να δημοσιεύει κάποιος σ’ ένα κείμενό του, και ένα βίντεο που δείχνει σαν νεκρό, έναν ζωντανό. Πού αλλού το είδες αυτό; Αυτά που λες είναι παπαρολογίες. Το «φυσιολογικό» είναι, πρώτα να εξακριβώνει κανείς, αν ο άλλος έχει πεθάνει, και μετά να ανεβάζει βίντεο για την «αιωνία του μνήμη».
      4. Μην καρφώνεις και μην μπλέκεις τον Λούη. Ο Λούης απαλλάσσεται, είναι μουσικός, δεν είναι δημοσιογράφος. Εσύ που θέλεις να παριστάνεις τον δημοσιογράφο, έχεις υποχρέωση να ελέγχεις τις πηγές σου. Αλλιώς, παράτα τη δημοσιογραφία κι άρχισε να κολλάς μπρίκια.

      Διαγραφή
    2. Δεν είμαι ο Φ.Τ., αν και με κολαυκεύετε μιας και ζηλεύω τον τρόπο γραφής του. Έχω αφήσει σχόλια ως ανώνυμος στα ΠΑΝΚ- Chaos to Couture. Τιμητική αναφορά και Έκθε... και ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ.
      Ευχαριστώ πάντως που δημοσιεύετε τα σχόλια μου.
      Γ.Α.

      Διαγραφή
    3. Τρούσα αγόρι μου σε κατάλαβα κι σ εκείνα τα «σχόλια» ότι είσαι εσύ. Πλάκα έχεις δεν λέω , που βγαίνεις σαν «θαυμαστής» σου, αλλά τώρα δεν ασχολούμαστε με τον αυτοθαυμασμό σου- ο λόγος είναι ότι πρέπει να κατεβάσεις το βίντεο...

      Διαγραφή
  17. Τι εγινε βρε παιδια και σταματησατε να ασχολειστε με το θεμα???? Υπαρχει καποιος λογος που θα επρεπε να γνωριζουμε εμεις οι αναγνωστες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ εγώ ρε παιδιά, και πολύ ξεκατίνιασμα... Soi Cool. Γιάννη αν όντως ζεις χαίρομαι που το ακούω, αν και δε ξέρω γιατί η συνομιλία τελειώνει με τον άλλον κύριο να απαντάει, git. Εν πάση περιπτώση Γιάννη γουστάρω πολύ τη μουσική σου, έχω λιώσει το τρακ 6 κυριολεκτικά (όσο το έχω ακούσει μάλλον δε το έχει ακούσει κανείς, she was slowly melting down and covering me..., χαίρομαι που δε σε έφαγαν οι αθλοπαιδιές και είναι τεράστια έκπληξη αυτό που διαβάζω ότι είσαι καλά, σα να ζει ο έλβις. Σε φιλώ και σε αγαπώ για τη μουσική σου. Stay great.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πολυχρονόπουλος απαντά GIT , δηλαδή "λες ψέματα"- αυτό σημαίνει το GIT. Δηλαδή ότι αυτός που απαντά σαν Μπελτέκας , δεν είναι ο πραγματικός.

      Διαγραφή
    2. Διάβασα όλο το σήριαλ ρε παίδες και πετάγομαι μόνο να κάνω τη διευκρίνιση την ιντερνετική: GIT σημαινει Get In Touch με άλλα λόγια "κανόνισε να τα πούμε ρε αδερφέ". Κι αφήστε ρε παιδιά την πολυ την κλαψομουνίαση, τα χει πει ο πουλικας εδώ και χρόνια, τι διάολο, σας πιάσαν οι μιζέριες στα γεράματα? τραβατε για καμια μπύρα τώρα που πιασαν οι ζέστες!

      Καλη συνεχεια...
      SCR

      Διαγραφή
    3. Φίλε "Ανώνυμε", εγώ ο ίδιος πήρα τηλέφωνο τον Τάκη Πολυχρονόπουλο, και του ζήτησα να μου εξηγήσει τι σήμαινε αυτό το GIT που είχε γράψει. Ο Πολυχρονόπουλος μου είπε ότι σήμαινε "Λες μαλακίες". Τον ρώτησα,τότε, γιατί το έγραψε αυτό. Μου είπε ότι από την απάντηση που του έδωσε ο Μπελτέκας, κατάλαβε ότι δεν ήταν αυτός. Μου είπε ότι δεν έγινε ποτέ αυτή η συζήτηση στα Φυρά και ότι ήταν σίγουρος πως αυτός που εμφανίζεται σαν Μπελτέκας, είναι ένας απατεώνας. Αν θέλει, ας βγει ο Πολυχρονόπουλςο να με διαψεύσει.

      Διαγραφή
  19. Εκεί πήγε το μυαλό μου, αφού έψαξα να δω αν σημαίνει κάτι άλλο σαν acronym ή σε internet slang το GIT από αυτό που ξέρω ότι σημαίνει (και δεν είναι acronym). Τόσο άστοχη ήταν η απάντηση του Γιάννη ή του "Γιάννη" στο Πολυχρονόπουλο; Άρα που καταλήγουμε; Θέλω πολύ να πιστέψω το Νταλούκα που λέει ότι είναι σε επαφή μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μήπως εντέλει ο Γιάννης Μπελτέκας έχει γίνει zombie? Συνεχίζοντας να ζει ανάμεσά μας υπό άλλη ιδιότητα? Χμμμ, ας το ερευνήσει κάποιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρε σεις παμε στην Νικολούλη η καλύτερα στο πακετο να στειλουμε πακετο στον Μπελτέκα? Να λυθει το θέμα αυθ'ορει και παρα χρήμα (όχι το χρήμα που κυνηγατε εδω μεσα ξεκατινιαζομενοι για αυτοδιαφήμιση..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολυ κακως ο Τρουσας διοχετευσε λαθος πληροφορια χωρις να τη διασταυρωσει.Και ποσο μαλιστα να παρουσιαζει εναν ανθρωπο νεκρο ενω ειναι ζωντανος.Ομως και εσυ απο τη πλευρα σου Νταλουκα προσπαθεις να εκμεταλευτεις το φαουλ αυτο για να εκθεσεις το Τρουσα.Το λιγοτερο που θα ελεγα ειναι οτι αυτο φανερωνει μικροπρεπεια απ τη μερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τόσα χρόνια μετά γελάω ακόμα με τον Τρούσα να αναφέρεται ως ανώνυμος θαυμαστής της γραφής του! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ το άτομο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή