Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Say Hi to Kathy...

Say Hi to Kathy (Φωτογραφία Μ.Νταλούκας, 2008)

Είναι η Κάθυ, η Κ. του περίφημου τραγουδιού του Παύλου Σιδηρόπουλου.
Η συζήτηση μαζί της, έγινε τον Ιούνιο του 2003.


Μου μιλά για το πώς γνωρίστηκε με τον Παύλο, τι έζησε μαζί του, το κλίμα της εποχής, το τι αισθάνεται όταν ακούει το τραγούδι, και γιατί χώρισαν.

Είναι η μοναδική φορά, που η Κ. έχει μιλήσει γι αυτό το θέμα.





Και το τραγούδι που ο Παύλος έγραψε για την Κάθυ...

24 σχόλια:

  1. Η παρουσία (για όσον καιρό κι αν είναι) μιας τόσο ωραίας και συγκροτημένης γυναίκας στο πλάι ενός άντρα, είναι από τις μεγαλύτερες τιμές που μπορεί να του κάνει η ζωή.
    Η συγγραφή ενός γεμάτου μικρότητα και κακία σκυλάδικου άσματος προς "τιμήν" της, ελάχιστα απέχει από αχαριστία και Ύβρι (και ειδικά όταν περιέχει και θρησκευτική ηθικολογία, απειλές για μέλλουσες τιμωρίες, "προβλέψεις" / κατάρες κλπ). Γιατί ακόμα κι αν δεν έχεις αποβάλλει τα γνωστά ρωμέικα καψουροκατάλοιπα, από τη στιγμή που περνιέσαι για ροκ πρέπει να αυτοκυριαρχηθείς και να ΜΗΝ τα ξεράσεις.

    Παύλος Σιδηρόπουλος: ο δήθεν ροκάς που εισήγαγε στο ροκ τη σκυλάδικη αισθητική (και τον ... "Ελύτη"). Το ότι το εν λόγω σκυλάδικο σουξέ το κυκλοφόρησε κάμποσα χρόνια μετά, σημαίνει ότι δεν άλλαξε (σκυλάδικη) αισθητική περί έρωτος.

    Στις τελευταίες φράσεις της πάντως, είναι σαν να του ρίχνει δεύτερη χυλόπιτα... (από αυτές τις τόσο εκλεπτυσμένες, που μόνο τέτοιες γυναίκες μπορούν να ρίξουν). Ας πρόσεχε (ο Π. Σ.) να μην έγραφε σκυλάδικα.

    Αν δεν ενοχλώ, τώρα θα αποσυρθώ για να κάνω χώρο στην αγέλη των προσκυνητών ιερών αγελάδων -και ειδικά την ηγουμένη "Φανή" - για να δώσουν την παράστασή τους (όπως άλλωστε συνηθίζουν, βλ. http://freedomgreece.blogspot.gr/2014/04/69.html)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ Υπνοβάτη, γιατί είσαι τόσο καρούμπαλος;

      Διαγραφή
    2. Τι είναι αυτά που λες, επικοινωνείς γενικά;

      Διαγραφή
    3. Ρε άει τράβα να μαζέψεις τα καψουροτράγουδα που πέταξαν άλλες (και πολύ σου είναι)...

      Διαγραφή
    4. Η παρουσία (για όσον καιρό κι αν είναι) μιας τόσο ωραίας και συγκροτημένης γυναίκας στο πλάι ενός άντρα, είναι από τις μεγαλύτερες τιμές που μπορεί να του κάνει η ζωή.

      Ναι, γιατί ξέρεις ακριβώς τι ήταν αυτή ή αυτός στην προσωπική τους σχέση, και πως στάθηκε ο ένας στον άλλο, ή όχι...

      Ρε άντε από εδώ ρε βλήτο...

      Η συγγραφή ενός γεμάτου μικρότητα και κακία σκυλάδικου άσματος προς "τιμήν" της, ελάχιστα απέχει από αχαριστία και Ύβρι (και ειδικά όταν περιέχει και θρησκευτική ηθικολογία, απειλές για μέλλουσες τιμωρίες, "προβλέψεις" / κατάρες κλπ). Γιατί ακόμα κι αν δεν έχεις αποβάλλει τα γνωστά ρωμέικα καψουροκατάλοιπα, από τη στιγμή που περνιέσαι για ροκ πρέπει να αυτοκυριαρχηθείς και να ΜΗΝ τα ξεράσεις.

      Το τερμάτισες.

      Το Like a Rolling Stone το έχεις ακούσεις; To Dead Flowers;

      Δυο τραγούδια ― από τα δεκάδες κλασσικά του ροκ― που δεν διαφέρουν πολύ στη λογική τους από το «Στην Κ.».

      Ούτε καν φαν του Σιδηρόπουλου είμαι, απλώς δεν αντέχω την πυκνή βλακεία.

      Διαγραφή
    5. Το LIKE A ROLLING STONE εξυπνάκια, δεν αναφέρεται σε ερωτική ιστορία αλλά σε έναν συγκεκριμένο τύπο γυναίκας. Παραπλήσιο είναι και το DEAD FLOWERS, το οποίο το πολύ που αναφέρεται είναι σε μια ξεπέτα.
      Άντε μάθε πρώτα αγγλικά καραγκιόζη και μετά έλα να συγκρίνεις τον Σιδηρόπουλο με τον Ντύλαν και τους Stones.
      Όχι δεν είσαι "καν φαν του Σιδηρόπουλου"... Μας έπεισες πυκνά συνωστισμένε προσκυνητή ιερών αγελάδων.

      YΓ. Όσο για το "τί ακριβώς ήταν αυτή ή αυτός στην προσωπική τους σχέση" αυτό φαίνεται από την ποιότητα τού λόγου τού ενός και του άλλου. Είναι αναμενόμενο για κάποιον προσκυνητή ιερών αγελάδων σαν κι εσένα, να μην μπορεί να τα ξεχωρίσει.

      Διαγραφή
    6. "Στις τελευταίες φράσεις της πάντως, είναι σαν να του ρίχνει δεύτερη χυλόπιτα... (από αυτές τις τόσο εκλεπτυσμένες, που μόνο τέτοιες γυναίκες μπορούν να ρίξουν). Ας πρόσεχε (ο Π. Σ.) να μην έγραφε σκυλάδικα."
      "Η συγγραφή ενός γεμάτου μικρότητα και κακία σκυλάδικου άσματος προς "τιμήν" της.."
      Μικρότητα και κακία...απαπαπά...μακριά από μας Υπνοβάτη μου...

      Διαγραφή
  2. Κι άλλο μήνυμα από την ηγουμένη -των προσκυνητών ιερών αγελάδων- ΦΑΝΗ στην ιστοσελίδα μου:
    (http://hypnovatis.blogspot.gr/2014/06/blog-post_16.html?showComment=1404143789691#c8005797251869060468)

    "να σου πω κατι εισαι τοσο μεγαλος που νομιζεις οτι η γνωμη σου ειναι μονο αυτο που λες εσυ? δεν νομιζω και οτι και αν λες για το καθε ανθρωπο σε καμια περιπτωση δεν του μειωνεις αυτο που ειναι σαν ψυχη , χαρακτηρας αλλα φανερωνεις ακραδαντα το τιποτενιο σου σωμα που σαν ψοφιμι σερνεις για να τραβηξεις προσοχη . καταλαβετο εισαι ανελεητα αλυπητα αξιοθρηνητος. η ΦΑΝΗ ξαναχτυπα επωνυμα αυτη τη φορα γιατι δεν φοβαται τιποτα ΦΑΝΗ ΚΟΡΡΕ"

    Κλασική αρρωστημένη περίπτωση που διαπαιδαγωγήθηκε με Παύλο Σιδηρόπουλο; Είναι άραγε άμοιρος ευθυνών ο καλλιτέχνης (ή "καλλιτέχνης") για το κοινό που απευθύνεται και διαπλάθει;
    Δεν είναι απολύτως θεμιτό να κρίνεται ένας καλλιτέχνης (ή "καλλιτέχνης") και από το κοινό που τον ακολουθεί; Το κοινό του δεν είναι ο καθρέφτης του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλύτερο, το θέμα να λήξει. Επ αυτού, δεν θα δημοσιευτούν άλλα σχόλια. Παρακαλείστε, τα σχόλια να αφορούν στην ουσία των αναρτήσεων και όχι σε προσωπικές κόντρες.

      Διαγραφή
    2. "Κλασική αρρωστημένη περίπτωση που διαπαιδαγωγήθηκε με Παύλο Σιδηρόπουλο; Είναι άραγε άμοιρος ευθυνών ο καλλιτέχνης (ή "καλλιτέχνης") για το κοινό που απευθύνεται και διαπλάθει;
      Δεν είναι απολύτως θεμιτό να κρίνεται ένας καλλιτέχνης (ή "καλλιτέχνης") και από το κοινό που τον ακολουθεί; Το κοινό του δεν είναι ο καθρέφτης του;"
      Πώ ρε φίλε μεσ' το κεφάλι σου φυτρώνουν χόρτα λέμε...

      Διαγραφή
  3. Η ερώτηση σχετικά με το αν στο σπίτι έκανε κουμάντο η μητέρα ή ο πατέρας, τι ακριβώς εξυπηρετεί; Και για ποιο λόγο θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί τα αυτοβιογραφικά στοιχεία ενός καλλιτέχνη ενδιαφέρουν πάντα, και αυτό είναι από τα πιο βασικά στοιχεία, τουλάχιστον από την εποχή του Φρόυντ και μετά...

      Διαγραφή
    2. Τα βιογραφικά στοιχεία ενδιαφέρουν ακόμα περισσότερο, όταν ο Παύλος Σιδηρόπουλος "προβλέπει" ότι η -ορφανή απο πατέρα- Κάθυ θα "τρέξει στη μαμά της" (δηλ. την μόνη που είχε). Ενώ ο ίδιος ζούσε σε ένα περιβάλλον όπου, εκτός του ότι είχε και τους δύο γονείς του, η μάνα ήταν αυτή που έκανε το κουμάντο και τον επηρέαζε όσο κανείς άλλος.

      Να ενημερώσω επίσης ότι οι φίλοι του Παύλου Σιδηρόπουλου που (λόγω της απόφασης του Μανώλη Νταλούκα) δεν μπορούν πλέον να βγάζουν τον οχετό τους για μένα εδώ, μπορούν να το κάνουν στην ιστοσελίδα μου (όπου έχουν στείλει ήδη ένα σωρό ενδιαφέροντα και αποκαλυπτικά μηνύματα).
      Δεσμεύομαι ότι τα μηνύματά τους θα δημοσιεύονται όλα και χωρίς την παραμικρή λογοκρισία, σε αυτή την ανάρτηση που ανέβασα αποκλειστικά γι' αυτούς:
      http://hypnovatis.blogspot.gr/2014/07/blog-post.html

      Επίσης όσα μηνύματα μου έχουν στείλει μέχρι στιγμής, έχουν μεταφερθεί ήδη στην παραπάνω διεύθυνση.

      Διαγραφή
    3. εκτος απο την χαφιεδιστικη κινηση να ΄΄δινεις΄΄ στυγνα ατομα που διαφωνουν μαζι σου εκμεταλλευεσαι και τον σιδηροπουλο κανοντας διαφημιση του blog σου.δεν ενδιαφερομαστε ρε φιλε.δωσαμε πως το λενε.διαβαζε τα μονος σου να αυτοικανοποιησε πριν κοιμηθεις το βραδυ.αμαν πια με το κολλημα σου.
      οσον αφορα το τραγουδι για την καθυ οι τελευταιοι στιχοι του τραγουδιου δινουν μια εικονα κινηματογραφικου περιεχομενου με δραματικη πλοκη.εξαιρετικη αποδοση του συναισθηματος εγκαταλειψης και προδοσιας.

      Διαγραφή
    4. Ποιόν "έδωσα στυγνά" ρε κακομοίρη και άσχετε από διαδίκτυο; Αυτούς που με βρίζουν ανώνυμα (=χωρίς να έχουν την ευθύνη των λόγων τους); Άμα ήθελα να σας δώσω κακομοίρη και άσχετε από διαδίκτυο, θα μπορούσα να δώσω τις ip σας, τους παρόχους σας, τους browsers σας, ακόμα και το ποιά version των windows χρησιμοποιείτε. Αντί να με ευχαριστήσετε που σας έφτιαξα μια παιδική χαρά, για να εκτονώνετε την ανώνυμη μαλακία σας (http://hypnovatis.blogspot.gr/2014/07/blog-post.html), ξαφνικά δηλώνετε ότι "δεν ενδιαφέρεστε" ανώνυμοι κουραδόμαγκες.

      Όσο για τη "διαφήμιση"... έχεις δει τις επισκεψιμότητες;
      Και δεν σου πέρασε από τον νου κακομοίρη, ότι μπορεί απλώς να λέω τη γνώμη μου; Σου φαίνεται δηλαδή αδιανόητο να αμφισβητήσει κάποιος την ιερή σου αγελάδα, επειδή απλώς έτσι πιστεύει;

      Οι τρεις τελευταίες λέξεις σου φανερώνουν το πόσο καζαντζίδης, πικραμένος και επαγγελματίας της καψούρας και της χυλόπιτας είσαι (κι εσύ και το ίνδαλμά σου).

      "Άντε και καλή τύχη (κουραδό)μαγκες".

      Διαγραφή
  4. -..."γενικός προστάτης των τεχνών"; ΩΠΑ, καλέ κυρία! Ας το ακούμε, λοιπόν, αυτό αλλά ας έχουμε κατά νού, χάριν μιας στοιχειώδους διαλεκτικής, κι εκείνα που έχουν γραφτεί στο περιοδικό "άρδην":
    "ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΦΟΡΝΤ (Ford Foundation), της γνωστής οικογενείας αυτοκινητοβιομηχάνων, ήταν τότε το σημαντικότερο αμερικανικό ίδρυμα, το οποίο επιχορηγούσε άτομα και οργανισμούς σε όλον σχεδόν τον κόσμο, εκτός βέβαια του ανατολικού στρατοπέδου. Στην Ελλάδα άρχισε τις επιχορηγήσεις του από το 1958 και μέχρι το 1967 ενίσχυε κυρίως ημι-κρατικούς ή ημιεπίσημους οργανισμούς και δραστηριότητες. Για παράδειγμα, ο "Αθηναϊκός Τεχνολογικός Όμιλος" του Κωνσταντίνου Δοξιάδη -πολεοδόμου, καθηγητή σε αμερικανικά πανεπιστήμια και υπουργού από το 1946 έως το 1952- έλαβε, μέχρι το 1972, 100.650.000 δραχμές, όταν οι συνολικές επιχορηγήσεις του ιδρύματος σε οργανισμούς μέχρι το 1974 ανερχόταν σε 215 εκατομμύρια, δηλαδή το 45% του συνόλου. (Και καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι την ίδια εποχή τα "καλά" μεροκάματα έφταναν τις 100 δραχμές, σε σημερινά ποσά, πρόκειται για δισεκατομμύρια δραχμές).".
    (Σελίδα 22 από το περιοδικό "άρδην", αφιέρωμα: "Το ίδρυμα Φορντ στην Ελλάδα -Διανοούμενοι, χρήμα κι εξουσία", τεύχος 56, Οκτώβριος-Νοέμβριος 2005).
    (...)
    "Από τους οργανισμούς, πολλά λεφτά είχε πάρει ο Δοξιάδης. Όλα τα θαύματα του Δοξιάδη έγιναν με λεφτά της Φορντ. Εγώ το έμαθα αργά αυτό κι έμεινα κατάπληκτη. Όλα όσα είχε κάνει ο Δοξιάδης στο Πακιστάν και στη Λατινική Αμερική έγιναν με λεφτά της Φορντ. Κι όταν του τα κόψανε πήγε στη Νέα Υόρκη και παρουσιάστηκε στο διοικητικό συμβούλιο.Και τους μίλησε αναιδέστατα, πως μου κόψατε τα λεφτά, κ.λ.π. Και του είπανε αυτοί, τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να δίνουμε επ'άπειρον λεφτά στον ίδιο όμιλο. Είχε πάρει απίστευτα χρήματα. Κι αυτό που κάνανε, τις κρουαζιέρες των διακεκριμένων ξένων, όλα αυτά γινήκανε με λεφτά της Φορντ.".
    (Από συνέντευξη της υπεύθυνης του ιδρύματος Φορντ στην Ελλάδα κατά την περίοδο της δικτατορίας κας Καίτης Μυριβήλη στον Γιώργο Καραμπελιά, σελίδα 39 από το ως άνω τεύχος του "άρδην").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσυ εσυ και ο κωλοτουμπας στο πούλμαν!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αληθεύει ότι τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Παύλος είχε σχέση με την Ελένη Φιλίνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η Κάθυ δεν ήταν και φίλα της Γιόλας? είπε τιποτα γι αυτήν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άπο κάτι άσχετο που έψαχνα στο youtube κατέληξα σε ένα άρθρο για τον Παύλο και μάλιστα τόσο παλιό. Ξεπερνώ τα εμετικοεβριστικά προσωπικά αποθυμένα μεταξύ ορισμένων. Απλά να σας πώ κάτι για... την " Κ "; την πρώτη φορά που το άκουσα το κομμάτι πριν καμμια 25ρια χρόνια, νόμισα οτι μιλάει για εμένα. Δεν ήξερα ακόμα την ιστορία του Παύλου και το οτι είχε γραφτεί για γυναίκα.... Το ίδιο νομίζω και σήμερα στα 40 μου. Καψουροτράγουδο αυτο; ακούστε ρε τους στίχους και βάλτε έναν ταλαίπωρο, έναν αλήτη, έναν φίλο ή και τον ίδιο τον εαυτό σας εκει μέσα όσο για καψουροτράγουδο *ειρωνικά μιλώντας ή μάλλον γράφοντας* ακούστε το rock and roll στο κρεββάτι. Και μια ερώτηση προς τον κο. Δαλούκα. Πως μπορείτε με σιγουριά να πείτε οτι η Κ. ήταν η Cathy της συγκεκριμένης συνέντευξης; μιας και ακόμη νόμιζα οτι το θέμα παρέμενε άλυτο. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Νταλούκα συγχαρητήρια για αυτό το Post.
    Ξεκαθαρίζει πάρα πολύ τα όσα ακολούθησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε υπνοβάτη, ο άνθρωπος την ζωή του έγραφε όπως και οι ρεμπέτες και σιγά μην σου δώσει εσένα λογαριασμό για το τι έγραψε πως το εγραψε και γιατι το έβγαλε. Το κομμάτι γαμάει και μουσικά και στιχουργικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή