Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

Λάμπρος Παπαλέξης – Εξώδικο στην G.O.D Records (και ...το αντίστροφο!)

Φωτο : Ο Λάμπρος Παπαλέξης.

Απίστευτη κωλοτούμπα πραγματοποίησε η δισκογραφική εταιρεία G.O.D. Records, όσον αφορά στην εκτίμησή της για τον τραγουδοποιό Λάμπρο Παπαλέξη.
Τον Αύγουστο της περασμένης χρονιάς, η εταιρεία, χαρακτήριζε αυτόν και τον δίσκο του «Δηλητήριο Ποτισμένο από Αγάπη» (που η ίδια είχε αναλάβει να κυκλοφορήσει) :

Ένα ελληνικό κόσμημα της Psych Folk, στα βήματα των Dylan, The Band και Grateful Dead

Σήμερα, όμως, η γνώμη της άλλαξε (δες φωτο κάτω), και είναι:

Άτομο χαμένο στην μιζέρια και στην ανυπαρξία του

Oh my God! Τι μεσολάβησε, και η G.O.D, πραγματοποίησε αυτή την απίστευτη κωλοτούμπα;
Όπως μαθαίνουμε....

Ο Λάμπρος Παπαλέξης, της έστειλε εξώδικο, ζητώντας τα λεφτά που του χρωστούν από τα πνευματικά δικαιώματα, ενώ την κατήγγειλε (και με ανάρτησή του, στο fb), πως «με ψευδείς παραστάσεις» τον έπεισαν να συνεργαστεί, αλλά τελικά, δεν τήρησαν τα συμφωνηθέντα.


Έτσι λοιπόν, 
εξηγείται η κωλοτούμπα, και έτσι ο Λάμπρος, από «κόσμημα» και «στα βήματα του Ντύλαν», έγινε για την εταιρεία,  «μίζερος» και «χαμένος στην ανυπαρξία».

Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας, Μιχάλης Ματθαίου και Μαρία Ανδρίκου, διαψεύδουν τον Λάμπρο, και του έστειλαν, με την σειρά τους, εξώδικο, καταγγέλλοντας τον, για συκοφαντική δυσφήμηση.

Η υπόθεση, φαίνεται πως θα καταλήξει στα δικαστήρια.




53 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε για την μονοπλευρη ενημέρωση.
    Αφού γράφεις βάλε και του Παπαλέξη που βρίζει στο φεισμπουκ και στο τουιτερ εδω και μέρες. Επίσης το έργο δεν καθορίζει τον ανθρωπο. Το οτι είναι διαμάντι δεν καθορίζει και τον δημιουργό ως άνθρωπο. Επίσης ξέχασες να ποστάρεις αυτό που έβαλε ο Ματθαίου το τιμολόγιο των πνευματικών δικαιωμάτων στην ΑΕΠΙ πληρωμένων,αυτό δεν είναι ανεξάρτητη δημοσιογραφία,είναι νεποτισμός και καφριλίκι.Στα'πε κι ο άλλος φίλος Ν.Μ. στο άλλο ποστ που χαρακτηρίζεις ως "λαμόγια" χωρίς να ξέρεις.Αυτά Νταλούκα σηκώνουν μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Ξεχνάς ότι ο Παπαλέξης έχει συνεργαστεί με 4 εταιρείες κι 'ολες τις έχει πάει στα δικαστήρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού την είδατε την "μονόπλευρη ενημέρωση"; Έγραψα τι ισχυρίζεται η μία πλευρά και τι, η άλλη.

      Διαγραφή
    2. "Απίστευτη κωλοτούμπα"??? Γιατί δεν μπορεί ο δίσκος να είναι κόσμημα κι ο δημιουργός ψυχανώμαλος? Λίγους τέτοιους έχουμε δει? Ο Παπαλέξης διακατέχεται απο το σύνδρομο του Δον Κιχώτη,πολεμάει ανύπαρκτους ανεμόμυλους γι'αυτό και θα παραμείνει μια ζωή ανύπαρκτος,κανείς ποτέ δεν τον πήρε σοβαρά στον χώρο κι όσοι τον πήραν το μετάνιωσαν γρήγορα.
      80's band member.

      Διαγραφή
    3. Βγάλε τη κουκούλα πρώτα ρουφιάνε και χαφιέ και μετά να μιλήσεις για μένα

      Διαγραφή
    4. Εχει ενα δικιο ο τυπος στο αρχικο post.

      Ειναι μονοπλευρη, δεδομενου οτι, οταν εισαι δημοσιογραφος και γραφεις:
      "Απίστευτη κωλοτούμπα πραγματοποίησε η δισκογραφική εταιρεία"
      "Oh my God! Τι μεσολάβησε,και η G.O.D, πραγματοποίησε αυτή την απίστευτη κωλοτούμπα;"

      Εκφερεις προσωπικη αποψη...
      Ο τροπος επισης και οι εκφρασεις που επιλεχθηκαν, θυμιζουν "εφημεριδες" τυπου ΟΚ,Star (και αλλες τινες φυλλαδες) και οχι μουσικο ενημερωτικο site, που θελει να εχει ενα Χ κυρος και σοβαροτητα.

      Αυτο δειχνει ελλειψη αντικειμενικοτητας.
      Περισσοτερο δινετε την εντυπωση πως υπερασπιζεστε καποιον φιλο, παρα οτι παρουσιαζετε αντικειμενικα ενα θεμα.
      Αυτο ενισχυεται απο το οτι φαινεται πως ειχατε επαφη μονο με τον Παπαλεξη και οχι και με την GOD, προκειμενου να εχετε αποψη και για τις δυο πλευρες.
      Χωρις να με ενδιαφερει ποιος φταιει και ποιος οχι στη συγκεκριμενη διαμαχη, ο συνδυασμος των παραπανω δυστυχως δειχνει μεροληψια απο μεριας του site/blog.

      Διαγραφή
    5. Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω.
      Η δημοσιογραφική δεοντολογία, επιβάλλει να βγαίνουν και οι δύο απόψεις.
      Αυτό έγινε. Έγραψα πως ο Παπαλέξης καταγγέλλει την G.O.D και πως η G.O.D καταγγέλλει τον Παπαλέξη.
      Δεν πήρα θέση, για το ποιος έχει δίκιο.
      Πού βλέπετε λοιπόν, την μονομερή πληροφόρηση;
      Η Δημοσιογραφική δεοντολογία, επιβάλλει ακόμη, να δίδεται χώρος, να απαντούν οι ενδιαφερόμενοι, να εκφράζουν γνώμη ή αντίρρηση, επί του δημοσιεύματος.
      Και αυτό έγινε.
      Αντιλαμβάνομαι ότι σας ενόχλησε, το σχόλιο, περί κωλοτούμπας.
      Αυτό, όμως, δεν είναι μία προσωπική μου γνώμη, αλλά ένα γεγονός, που κατά την δική μου αντίληψη, έπρεπε να αναφέρω. Εσείς λέτε πως όχι;
      Καθήκον του δημοσιογράφου, είναι να μη δημοσιεύονται ανακριβείς, παραπλανητικές, φανταστικές ή διαστρεβλωτικές της αλήθειας ειδήσεις, πληροφορίες ή σχόλια.
      Το σχόλιο, περί κωλοτούμπας, ανταποκρίνεται στην αλήθεια: η εκτίμηση της εταιρείας, απέναντι στον τραγουδοποιό, άλλαξε κατά 180 μοίρες. Δεν άλλαξε; Αν από την αρχή, η εκτίμηση ήταν «άτομο μίζερο» και «χαμένο στην ανυπαρξία του», φυσικά, δεν θα είχε συνεργαστεί μαζί του.
      Εξήγησα, ότι η αλλαγή της εκτίμησης, έγινε μετά την αποστολή του εξώδικου.
      Πού βλέπετε λοιπόν, να μην περιγράφω αληθινά γεγονότα;
      Αν εσείς, θέλατε, να μην είχε αναφερθεί, αυτή η αλλαγή, είναι ένα άλλο θέμα, που αφορά εσάς, αλλά όχι την δημοσιογραφική δεοντολογία.
      Οι πληροφορίες που συνέλεξα, δεν ήταν αποτέλεσμα επαφής, με την μία ή την άλλη πλευρά. Ήταν αποτέλεσμα, δικής μου έρευνας. Ο μεν Παπαλέξης, είχε ήδη ανεβάσει το εξώδικο, ενώ η G.O.D. ενημέρωνε σε άλλο σάιτ (πριν ακόμα συντάξω το άρθρο), πως έστειλε κι εκείνη εξώδικο. Αυτά και έγραψα, μην παίρνοντας θέση, και ο καθένας, μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.

      Διαγραφή
    6. Μερικοί εδώ που βγάζετε συμπεράσματα εύκολα , καλύτερα να ειναι λιγο ποιο μαζεμένα τα λόγια σας επιεδη ειμαι φειδωλός μπορεί να εκπλαγειται στο τέλος

      Διαγραφή
    7. Απο τα συμφραζομενα, καταλαβαινει κανεις, οτι παιρνετε περισσοτερο το μερος του Παπαλεξη στο συγκεκριμενο θεμα.
      Το μονο που αναφερατε στο αρχικο αρθρο, ειναι οτι η εταιρεια απανησε με δικο της εξωδικο. Ενω προς το προσωπο του Παπαλεξη δειχνετε μια πιο υπερασπιστικη σταση. Αυτο ειναι εμφανες.

      Περαιτερω, προς τον κυριο Παπαλεξη,
      πριν απο αυτο το αρθρο, ουτε ηξερα, ουτε ειχα ακουστα την G.O.D., οποτε γιατι να εκπλαγω?
      Δεν εχω καμια αποψη υπερ της.
      Οπως λετε, ας ειμαστε λιγο φειδωλοι οταν μιλαμε.
      Μιλαμε για δικαστικη διαμαχη μεταξυ ενος Χ μουσικου και μιας "εταιρειας" μεγεθους label απ' ο,τι καταλαβα.
      Δε μιλαμε για διαμαχη Zeppelin vs Atlantic.
      Εκτος απο καποιον αρχικο ενθουσιασμο ειτε προς τη μια η την αλλη πλευρα, δεν πιστευω οτι ειναι κατι που θα παρακολουθησει κοσμος μεχρι την καταληξη του. Οποτε, γιατι να εκπλαγω?
      Οποιος και απο τους δυο να "κερδισει" τη διαμαχη, μου ειναι καπως αδιαφορο.

      Περισσοτερο με ενδιαφερει η αντικειμενικοτητα των μεσων που παρακολουθω, γι' αυτο και το πρωτο μου σχολιο σχετιζοταν με το αν υπαρχει θεση του δημοσιογραφου προς τη μια η την αλλη πλευρα.

      Διαγραφή
    8. Αφού δεν ενδιαφέρεσαι γιατι σχολιάζεις ; και άραξε γιατι μπορει να είναι πολυ μεγαλύτερο θέμα απο ότι φαίνεται προς το παρόν ,για αυτό ειμαι και φειδωλος και ο άλλος έχει βγει στα κεραμυδια

      Διαγραφή
  2. "Στα βήματα του Ντύλαν, των Μπαντ και των Ντεντ", κόσμημα κλπ Ποιός ρε παιδιά; ο Παπαλέξης; Δεν πάμε καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατ' αρχήν είχα ένα όλο και όλο δικαστήριο το 1996 με την FM RECORDS ,όποιος (και τους έχω σημειώσει) θα δεχτεί τις συνέπειες του νόμου.
    Δεύτερον ,η ΑΕΠΙ πληρω΄θηκε κατόπιν της λήξης της προθεσμιάς και αυτό σε έξης δόσεις όπου η πρώτη καταβλήθηκε το βράδυ της Παρασκευής.
    Τα πνευματικά δικαιώματα βάσει το 2121 νόμου περί πνευματικής ιδιοκτησίας κατατίθονται πάντα πριν την έκδοση (η δικιά μου κυκλοφορει ένα χρόνο τωρα παράνομα)και δεν προσμετράται ρητά και και κατηγοριματικά σε έξοδα παραγωγής,αν και το ''συμβόλαιο'' που υπεγράφει μεταξυ εμου και αυτών που εγκαλώ ,αλλά και της κατ' ιδιαν συμφωνίας κυρίων δεν αναφέρει ποθενά κατι τέτοιο ούτε ορίζει έξοδα γιατι αν ειναι ετσι να βάλω και γω τα δικά μου..
    Και για την ιστορία Επειδή αυτές τις μέρες εχω αηδιασει απο την αχαριστία :
    Το μόνο πράγμα που έκανε η god records για τη προώθηση του ''Δηλητήριου...'' ειναι οτι το έδωσε εδώ στο κύριο Τρούσα για κριτική , μια συνεντευξη στο Σταμάτη το Γρίσπο σε ένα internet-ικο ραδιόφωνο και στο ραδιόδωνο της Τρίπολης όλο μα όλο το υπολοιπο promotion(ραδιο , συνεντευξεις,αφίσες,εμφανήσεις) και οτι άλλο του δίσκου ,ακόμα και το λεγόμενο party της god για τη παρουσίαση ειναι πληρωμένα απο εμένα με προσωπικό κόστος και (οικονομικό) και με αποδειξεις και με πρόσωπα εκτος απο 50 euro που πλήρωσε οι god για αφισες και 30 euro για την ηλεκτρονική διαφήμηση της παρουσίασης.
    Αντιθέτως μόνος μου δαπανόντας κόπο και χρόνο και χωρίς οικονομικό όφελος βρήκα για λογαριασμό της GOD και την έβαλα στο δισκάδικο ''music corner'' με προσωπικές μου επαφές τοσο εκει όσο και σε άλλα δισκάδικα , όπως και την εταιρεία διανομης ,την DMS που ήταν κι αυτή προσψπική μου γνωριμία και η God ε΄χει συνάψει 3ετές συμβόλαιο.
    Τώρα το ποιός καθυβρίζει ποιόν ας όποιος θέλει στις σελίδες μας στο FACEBOOK και ας βγάλει συμπέρασμα.
    Τουλάχιστον όσον αφορα εμένα μονο το Εξώδικο ανέβασα που είναι και μια καθ' όλα νόμικη εξωδικαστική διαδικασία.
    Για τα υπόλοιπά θα απαντήσω εκεί που πρέπει όταν θα έρθει η κατάλληλη ώρα επιφυλασόμενος παντός νομίμου δικαιωματός μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επί των λεγομένων εδώ του Λάμπρου Παπαλέξη και μόνο.
    Α) Ξεχνάει μάλλον,ότι εγω ο ίδιος τον ρώτησα επανειλημένα αν κατέθεσε το συμβόλαιο στην ΑΕΠΙ γιατί δεν μας είχαν στείλει τιμολόγιο. Το είχε κάνει στο τμήμα πνευματικών δικαιωμάτων,το Πάσχα που μας πέρασε ρώτησε λοιπόν στο τμήμα μηχανικών δικαιωμάτων και του είπαν,δεν ενημερωθήκαμε,πήγε ο ίδιος κατα τα λεγόμενα του και τους το έφερε σε φωτοτυπία και μαζί του ζήτησαν και μια κόπια,την οποία δεν άφησε αλλά άφησε φωτοτυπία των εξωφύλλων για αποδεικτικό των στοιχείων μας πάλι κατα τα λεγόμενα του. Με αποτέλεσμα εμας η ΑΕΠΙ να επικοινωνήσει μαζί μας αρχές Ιουνίου και μετά με το θέμα που δημιουργήθηκε με την αλλαγή έδρας της στην Κύπρο και πάλι πίσω Ελλάδα,να καθυστερήσει το τιμολόγιο και να μας έρθει την Πέμπτη το βράδυ. Την Παρασκευή ο Παπαλέξης χωρίς να έχουμε προηγουμένως καμμία προστριβή ή να επικοινωνήσει μαζί μου τηλεφωνικά όπως πάντα έκανε,έστειλε εξώδικο το οποίο μας επιδώθηκε κατά τις 12μμ αφού είχαμε στείλει στην ΑΕΠΙ την επιβεβαίωση παραλαβής σφραγισμένη. Οι δόσεις που κάνει η ΑΕΠΙ είναι 4 όχι 6 οπότε μιας και θέλει λυση του συμβολαίου μαζί με τις εναπομείνασες κόπιες θα πληρώσει ο ίδιος προφανώς και την ΑΕΠΙ που αναλογεί.
    Β) Ως ανεξαρτητη εταιρεία δεν έχουμε τμήμα δημοσιων σχέσεων και προμόσιον,κάνουμε παγκόσμια διανομή όμως τις κυκλοφορίες μας (εκτός του Παπαλέξη που δεν γινόταν λογω ιδιαζοντος παντρέματος μουσικού ιδιώματος και γλώσσας.Δηλαδή απλά κανείς στο εξωτερικο δεν ήθελε americana τραγουδισμένη στα ελληνικά). Άυτά που αναφέρει και άλλα περισσότερα κάναμε για την προώθηση του δίσκου του.
    Μιλάει για αχαριστία ο άνθρωπος που πήρε ποσοστό 37,5% που ποτέ στα χρονικά καμμία ανεξάρτητη εταιρεία δεν έχει δώσει σε καλλιτέχνη απλά γιατί είναι μη βιώσιμο! Επίσης το 20% της παραγωγής των cd σε πρόμο!!!! Για τα οποία προσμετρώνται στην ΑΕΠΙ σαν κανονικά πρώτον γιατί δεν θα πίστευε με τίποτα τον αριθμό αυτό και δευτερον γιατι ενω ο Παπαλέξης τα πήρε ποτέ μα ποτέ δεν μας έφερε καμμία αναλυτική κατάσταση που σε ποια ραδίοφωνα και ποιους παραγωγούς δόθηκαν. Ας μας την φέρει τώρα λοιπόν
    Γ) Για το πάρτυ της εταιρείας και την παρουσίαση του δίσκου του ναι πληρώσαμε 50 ευρω αφισες 30 ευρω στο facebook για διαφήμιση,οκ ψιλά. Αυτός τι λέει ότι πλήρωσε? Το προσωπικό του μπάνερ το οποίο ειναι για τον ίδιο? Η μήπως εννοεί την γραφίστρια που του το έφτιαξε? Δικα του πράγματα ήταν.
    Δ) Για το music corner, πήγε και ζήτησε το τηλέφωνο τους μιας και είναι σχεδόν καθε μερα στο κέντρο κι εγώ στην Παλλήνη,μετά απο παρακληση δική μου και τους πήρα εγω και πήγα και συννενοήθηκα για την συνεργασία μας. Ούτε τους ήξερε ούτε τον ήξεραν πρίν ένα τηλεφωνο ζήτησε για λογαριασμό μου. Ξυνό μας το'βγαλε. Επίσης και για την DMS,ένα τηλέφωνο απο έναν φίλο του ζήτησε μου το έδωσε πήρα και πήγα και συννενοήθηκα και έκλεισα μια συμφωνία.Άλλα δισκάδικα εκτος απο το lab πήγε 5 cd δικά του γιατι συχνάζει δίπλα στην ίντριγκα,δεν υπάρχει κανένα απολύτως που να έγινε κάτι,εκτός μιας ατελέσφορης προσπάθειας στον ΙΑΝΟ.
    Ε) Περι καθύβρισης τώρα. Όλα τα δυσφημιστικά του ποστ τα έχουμε κρατημένα κι ας τα'χει κατεβάσει κι είναι πολλά! Πχ στο τουιτερ "τα λαμόγια κανουν σπασμωδικές κινήσεις #exodiko" ή δεν το θυμάται?
    Αν και μιλάει προφανώς η απόσταση,και κάτι τέτοια τα γράφει εκ του ασφαλούς.
    Ανεβάσαμε και εμεις λοιπόν το εξώδικο που του στείλαμε μιας και κατά τα λεγόμενα του είναι καθ'ολα νόμιμο.
    Επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιωματος μας για την συνέχεια.
    Υ.Γ. Το εξώδικο παραδόθηκε 3μμ σήμερα στον Παπαλέξη, 3¨25μμ έγινε αυτό το πόστ ενώ δεν το γνωριζε κανείς άλλος,εκτός απο εμας και τον Παπαλέξη.Τυχαίο? Δεν νομίζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εξώδικο κυριε Ματθαίου επιδοθηκε στις 12:30 το μεσημερι μετα απουσιαζα απο το σπιτι και επέστρεψα στις 3 για να γνωριζετε και τις συνηθειες μου..
      Η ΑΕΠΙ για κάθε σοβαρή εταιρεία ειναι δική της ευθύνη να γνωρίζει πως το ποσό καταβάλετε πριν απο την έκδοση.
      Οσο για τα υπόλοιπα κρυφά και φανερά θα φανουν όλα αυτα κυριε Ματθαίου...
      Πειτε παρακαλω στο δικηγόρο σας να κάνουμε ένα κοινό αιτημα να ανοιξουν τα inbox και οι κοινές τηλεφωνικές μας συνδιαλέξεις, θα το δεχόταν η δική μας πλευρά τουλάχιστον με μεγάλη χαρά...
      Ενα τελευταίο μόνο σαν ερώτηση : αυτό που γράφετε στο τέλος περι αποστασης και πως μιλάω εκ του ασφαλούς να το εκλαβει η δικηγόρος μου σαν έμεση απειλή κατα της σωματικής ακεραιότητας ;
      Συνεχειστε...

      Διαγραφή
    2. Oχι απλά εννοώ ότι δεν τα λές και να κυττάς τον άλλον στα μάτια...
      Αυτό σημαίνει πολλά,όπως και το ότι δεν ήρθες σε μας απ'την αρχή να το ζητήσεις,αλλά πήγες απο πίσω κι έκανες εξώδικο.Και διατεινόσουν ότι είσαι και φίλος.. Για να κάνεις την δουλειά σου. Δεν πήγε όπως ήθελες κι έδειξες ποιός είσαι. ¨Οποτε θέλεις κε Παπαλέξη ν'ανοίξουμε ότι θες.Απλά θα αποδείξεις το προφανές,είχες δόλο εξ αρχής και φύλαγες τα πάντα,έτσι τις τιμάς τις φιλίες σου. Δεν φταίς εσύ φταίω εγώ,γιατί δείγματα είχες δώσει ουκ ολίγα.

      Διαγραφή
    3. Και σεις όταν έχετε τον άλλον μπροστα σας δεν τον κοιτάτε στα μάτια ...
      Όπως επίσης άλλα συμφωνειτε στα λόγια και με τις υπογραφές αναιρειται ο΄τι δεν έχει υπογραφει (παράδειγμα το παραμύθι με τα εξώφυλλα)...
      Λοιπόν καληνύχτα σας και μπροστά σας θα με δειτε και στα μάτια θα αναγκαστειτε να με κοιτάξετε τη κατάλληλη ώρα,,,
      Και θα δούμε ποιός ηταν φιλος και ποοιός δεν ηταν και πείτε τώρα αμεσως στο δικηγόρο σας να πάρει την δικιά μου να γίνει κοινό αιτημα να ανοιξουν τα inbox και οι μεταξύ μας τηλεφωνικές συνδιαλέξεις ,σήμερα όμως να γίνει αυτό.

      Διαγραφή
  5. Βαρατε,βαρατε, νομιζετε οτι οι μουσικοι ειναι κλοουν και κλοτσοσκουφια, μπραβο,χιλια μπραβο στον λαμπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα φανεί πολύ σύντομα ποιός καπυλεύτηκε το κόπο τα πεπραγμένα και τη ζωή του άλλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το banner ποιός το πλήρωσε κυριε Ματθαίου 90 euro και έχω και την απόδειξη περασμένη στην εφορία ; Δεν σας αφησα στο τέλος και 20 euro απο μένα για τη γραφίστρια σας οταν πήγατε να μου δώσετε λεφτα για τις αφίσες που ειχα πληρώσει ;
    Κάντε μου τη χάρη σας παρακαλώ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρέμησε και διάβαζε τι γράφω... Εσύ τα πλήρωσες,γιατί ήταν δικά σου πράγματα.Να στα κερνάγαμε κι αυτά κε Παπαλέξη?

      Διαγραφή
    2. Ασε , γράφεις κι άλλα πολλά που θα απαντηθούν οτραν έρθει η ώρα , εξ' άλλου μια πο ''είμασταν και φίλοι'' ξέρω και πως μιλούσες και για όσους έχεις συνεργαστει πριν οπότε δεν μου κάνει καμια εντύπωση πια αυτά που γράφετε για μένα...
      Μην ανησυχείς, όλα θα ειπωθουν τη κατάλληλη ωρα

      Διαγραφή
    3. Παπαλέξη άντε να κάνεις καμιά συναυλια για 30-40 ατομα που μαζεβεις,κι ασε τη λάσπη που ριχνης για διαφήμιση. Σε ξέρουν όλοι τοσα χρονια.

      Διαγραφή
    4. Ενδιαφέρον έχει που το "είμασταν και φίλοι" το βάζεις εντός εισαγωγικών. Εγώ σε στήριξα σαν φίλος σε πολλές περιπτώσεις. Εσύ απλά έκανες τον φίλο για να κάνεις την δουλειά σου,κι όταν δεν σου πήγε όπως ήθελες,εκδηλώθηκες.Θυμάσαι που μου εξηγούσες τελευταία φορά ότι κρατώντας την "φιλία" μυστική με προστατεύεις λέει απο τον κόσμο που έχουν λέει άλλη ιδέα για το ποιά είναι η σχέση μεταξύ μουσικού και εταιρείας? Τον εαυτό σου προστάτευες τελικά,γιατί είχες σκοπό.Έτσι προμελετημένα και με δόλο,χωρίς καν να με πάρεις ένα τηλέφωνο να μου πείς το πρόβλημα σου,αφου ήσουν "φίλος",μας έστειλες εξώδικα,κι άρχισες την προμελετημένη εκστρατεία δυσφήμισης στα μήντια,χωρίς να έχουμε μιλήσει καν ούτε καν να έχουμε έρθει σε ρήξη. Τα μεθόδευες όλα προφανώς. Κι εδώ ακόμα δεν μας λες,τα 70 cd τι γίνανε? 840 ευρώ είναι αυτά....Ξεχνάς πολλά κατά το δοκούν μάλλον,ούτε για την ΑΕΠΙ δεν λες οτι απο δική σου λάθος κατάθεση του συμβολαίου σε άλλο τμήμα καθυστέρησε το τιμολόγιο όπως περιγράφω και παραπάνω κι είναι η ίδια η ΑΕΠΙ μάρτυρας "φίλε" σε αυτό.
      ΥΓ: Aν θες να αναφερθούμε και σε άσχετες με το θέμα μας,προσωπικές συζητήσεις,εσυ θυμάσαι πως μιλούσες για τον περισσότερο κόσμο που έχεις συνεργαστεί,ακόμα και για τα παιδία που είναι τώρα στην μπάντα σου τις χτισμένες των θεμελίων? Τα προβλήματα που έλεγες ότι σου προκαλούν και τι τους έσουρνες?

      Διαγραφή
    5. Δε ντρέπεσαι λιγάκι ρε ! δεν έχεις καθόλου τσιπα και αξιοπρέπεια ! Θα τα πουμε εκει που πρέπει και εκει δεν θα μπορεις να πετάς τις παπάντζες που πετας !.. Ελα να ανοιξουμε τις τηλεφωνικες συνομιλιες και το inbox και ασε τα παραμυθια που πετας για να δημιουργεις εντυπωσεις...

      Διαγραφή
    6. Και αφήστε τη κλάψα επιτέλους για φιλίες και παπαριές ! οταν με το υπογραφήκανε -ο θεος να τα κάνει- συμβόλαια! ανερέσατε οποιαδηποτε συμφωνία κυριων ,τωρα θα τα λουστειτε όλα !

      Διαγραφή
    7. Τα παραστατικά οτι κόπηκε αυτό το cd και ο ακριβής αριθμός τους έχετε να μας τα προσκομίσετε ; ειναι ένα απο τα πολλά που σας ζητάμε στο εξώδικο ; μπειτε στην ουσια και αφήστε τις εντυπώσεις

      Διαγραφή
    8. Κύριε Νταλούκα ανεβαστε σας παρακαλώ και τα δυο εξώδικα να διαβάσουν τις δικές μας κλήσεις και τις δικές τους απαντήσεις κι όποιος έχει λίγο μυαλο και του κόβει θα καταλάβει

      Διαγραφή

    9. Παραστατικά και βέβαια υπάρχουν και θα τα είχες ήδη στα χέρια σου αν η συμπεριφορά σου επέτρεπε την συμβιβαστική επίλυση της διαφοράς μας.
      Η δικηγόρος σου έχει επανειλημένα πει στον δικηγόρο μας να βρεθούμε οι δυο πλευρές την 1η Σεπτεμβρίου για να βρούμε συμβιβαστική λύση, και ότι σου έχει κάνει σύσταση επανειλημένα να σταματήσεις να δυσφημείς και να έχεις εριστική συμπεριφορά.
      Αφου επιμένεις να πάμε στα δικαστήρια,θα πάμε αλλά να έχεις και το θάρρος και την αξιοπρέπεια να αναρτήσεις και τις αποφάσεις.Σε κάθε περίπτωση θα μπορείς να τα έχεις μέσω του δικαστηρίου.
      Αν δεν σου άρεσε το συμβόλαιο μπορούσες να μην το υπογράψεις.
      Ακόμα αποφεύγεις χαρακτηριστικά να μας πεις που πήγαν τα 70 cd που πήρες για promo.
      Συνέχισε να βρίζεις και να δυσφημείς,δείχνεις σε όλους ποιός είσαι.

      Διαγραφή
    10. Η GOD RECORDS ηταν υπεχρεωμένη όπως όλες οι σοβαρές εταιρείες στην εκκαθαριση να καλέσουν αυτόν που είχαν την υποχρέωση απεναντι τους και να του προσκομήσουν όλα τα νομιμα στοιχεία που αποδεικνύουν τις πράξεις τους πράγμα που εσεις δεν κάνατε ποτέ σε 2 ημερολογιακές εκκαθαρίσεις τον Ιανουάριο και τον Ιούλιο του 2016.
      Τώρα θυμηθήκατε τον συμβιβασμό αφού για μέρες λασπαλογειτε στη πλάτη μου και ειμαι αναγκασμένος αν απαντήσω. Επειδή λοιπόν τα γραφτά μένουν (ακόμα και εδώ μέσα,εννοώ στο διαδύκτιο)θα δούμε και ημερολογιακά ποιός ξεκίνησε την δυσφήμηση και τι έχει πει ο καθένας.
      Αλήθεια κύριε Ματθαίου που βγαίνετε τόσο λάβρος απεναντι μου, μπορείται να αποδειξετε την οργανική σας θέση μέσα στη GOD Records;
      Οσο για τα 70 cd που μας έχετε πρήξει, 25 έχουν παραληφθει απο εμένα και τα έχω μοιράσει σε ραδιοφωνικούς παραγωγούς και τα ονοματα τα έχετε στο πρώην κοινό μας inbox -και μην κάνετε το κορόιδο- 20 ακόμα παρέλαβα πάλι απο εσάς για να μοιράσω στους συντελεστές του δισκου ,πράγμα που έκανα και 25 υποστιρίζετε πως δώσατε στον Γιάννη Φλωράκη που τότε ''έτρεχε'' τη μπάντα .
      Αν ήξερα με ποιούς θα μπλέξω νομίζετε πως θα υπέγραφα ένα ''συμβόλκαιο'' που δεν κατατέθηκε τελικά ποτε στο TAXIS;
      Αφήστε τους λεονταρισμούς ,έχετε πυρκαγιά αυτή τη στιγμή στα μπαντζάκια σας._

      Διαγραφή
    11. Παπαλέξη κουράζεις τον κόσμο.Ό,τι έχουμε να πούμε θα το πούμε στον χώρο και με τους ανθρώπους που πρέπει (δικηγόρους).
      Επίσης να σου θυμίσω ότι η δικηγόρος σου ζητάει διακαώς συμβιβασμό,όχι εμείς.
      Δεν θα σου απαντήσω ξανά,ότι και να γράψεις,γιατί πιστεύω ότι σαν εταιρεία έχουμε δίκιο,και δυστυχώς για σένα,μπορούμε να το αποδείξουμε,δεν έχει νόημα να παίζω το παιχνιδάκι σας και να συνεχίζω αυτόν τον φαύλο κύκλο.Scripta manent.

      Διαγραφή
    12. Η δική μου η δικηγόρος ; καλά αγόρι μου εσύ νομιζεις πως έχεις να κάνεις με παιδάκια και άσε τα παραμύθια οτι ξαφνικά μετα απο οσα μου έχεις σουρει πως κουράζω τον κόσμο.Αυτό θα το πιείτε μαζι με την god(!) μέχρι τέλους._

      Διαγραφή
  8. Ρωτήστε και τους Social End Products περί G.O.D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kelly: το ξερουμε...ευτυχως ολες οι λαμογιες διαρρέουν αλλα για οσους δεν ξερουν και στους social end products παιχτηκε πουστια...

      Διαγραφή
    2. @ Kelly- Ας μας πληροφορήσουν επίσημα οι social end products. Αλλιώς, το σχόλιό σας, δεν έχει αξία.

      Διαγραφή
  9. Πολύ καλός ο δίσκος του Παπαλέξη, αλλά απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο κοινό και λόγω συνδυασμού ήχου/ελληνικού στίχου το εξωτερικό είναι κλειστό. Αν είσαι μέσα στα πράγματα αντιλαμβάνεσαι ότι είναι εμπορική αυτοκτονία να κυκλοφορήσεις τέτοιο υλικό και να περιμένεις επιστροφή στην επένδυσή σου. Δίσκος σκοτωμένος από πριν ακόμα γεννηθεί. Και νομίζω ότι ο καλλιτέχνης είναι βαθια νυχτωμένος από τη σύγχρονη rock αγορά αν περίμενε πωλήσεις.

    Από την άλλη ο Ματθαίου κυκλοφορεί ότι να 'ναι. Φολκ, στονερ, μέταλλα, γκαραγ, γκραντζ, σεηκ, post rock, νεοψυχεδέλεια, παλαιοψυχεδέλεια, νεοπανκ, lounge psych. Λες και είναι η virgin. Δεν έχει συγκεκριμένο ύφος και κυβικά. Ούτε συγκεκριμένο κοινό να στοχεύσει, σε μια εποχή που η ροκ είναι κατακερματισμένη σε ομαδούλες. Απαραίτητη προϋπόθεση για ανεξάρτητη του σήμερα να χτίζει συγκεκριμένο brand name. Βαθιά νυχτωμένος και αυτός.

    Οπότε, ας τα λουστούν παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ηρέμησε καταρχήν και μετά βγάλε τη κουκούλα για να μιλήσεις

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή εσύ περίμενες να φύγει ο δίσκος σφαίρα; Εχεις καμμιά επαφή με την ροκ αγορά εδώ ή στο εξωτερικό; Και πόσα αντίτυπα περίμενες να πουλήσει το -σου ξαναλέω πολύ καλό άλμπουμ σου (αλλά αυτό δεν λέει τίποτα σε μια εποχή που βγαίνουν χιλιάδες καλά άλμπουμς κάθε χρόνο και το εισόδημα του καθεμιανου όλο και λιγοστεύει).

      Σου ξαναλέω Λαμπρούκο, είσαι βαθιά νυχτωμένος και τη πάτησες. Μία γιατί είχες high expectations για το υλικό σου (εν μέρει δικαιολογημένο εφ΄όσον είσαι ο δημιουργος), δύο γιατί δεν ρώταγες παραέξω για το label. Αν έψαχνες λίγο το φατσοβιβλίο πριν υπογραψεις, θα καταλάβαινες τι σου λεω. Δεν είσαι ο μόνος που έχεις προστριβές μαζί τους...

      Διαγραφή
    3. Ασε το τι ξέρω και το τι δεν ξέρω και τι μου επιτρέπετα αυτή τη στιγμή να πω δημοσίως και πότε τα έμαθα όλα αυτα που γράφεις στο τέλος. Οσο για τις πωλήσεις εχω παρακάτω σχόλιο για αυτό αν θέλεις να ριξεις μια ματιά.Το Λαμπρούκο ουτε κολητοι ειμαστε ουτε γνωριζόμαστε εφοσον βγαινεις ανώνυμα

      Διαγραφή
    4. Και για να στο ελαφρύνω λίγο θα σου γράψω κάτι που είχε πει ο Charles Bukowsk:''Aν σε ξεγέλασε κάποιος δεν σημαίνει πως είσαι βλάκας ,απλως αυτός δεν αξιζε της εμπιστοσύνης σου''._

      Διαγραφή
  10. Ο Λαμπρος πασχίζει πανω απο 35 χρονια για να κανει την μουσική του και την κανει και παρα πολυ καλα. Οταν έχει κατι καλο να πει το λεει, οταν δεν εχει μας αφηνει στην ησυχια μας...εξ'ου και η μεγαλες δισκογραφικες απουσιες. Εβγαλε ενα αριστουργηματικο δίσκο περισυ και εχτισε μια τρομερη μπαντα. Κατι που μου εκανε εντυπωση ειναι το ότι σε ΟΛΑ ΤΑ GIGS των αλλων "συγγενων" η μη συγκροτηματων ήταν εκει...πρωτη γραμμη. Να'σαι καλα ρε Λαμπρο. Sorry ο Ματθαιου ποιος ειναι? Δεν το λεω ειρωνικα αλλα δεν τον ηξερα τον ανθρωπο...ουτε την εταιρεια προσεξα οταν πηρα το cd! Τωρα την εμαθα. Ρε τι ειναι αυτα ρε με τους πιτσιρικαδες και τις εταιρειες τους, ρε μην τρελαθουμε ρε παιδια! [Μίμης]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δηλαδή αυτοί οι 2 πήγαν σε δικηγόρο και ανταλλάξαν εξώδικα και θα πανε σε ακροατηριο για παράσταση και πιθανόν μετά σε εφετειο, για....380 ευρω;
    ΡΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΥΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρεμείστε και σεις κύριε Γουλιελμάκη ειναι πιο σοβαρο απο 380 euro , ε΄χετε λίγο υπομονη΄και μην βγάζετε ευκολα συμπεράσματα...

      Διαγραφή
  12. Λοιπόν, για να βαλουμε τα πραματα στην θέση τους:
    -Κύριε Νταλούκα εν ολιγοις για να ειστε αντικειμενικος έπρεπε να πειτε οτι δικιο εχει η δισκογραφικη! Τελος.
    -Εσεις εκει στην δισκογραφικη, σαν πολυ μεγαλα ποσοστα δεν δινετε σε μιζερους και ανυπαρκτους τυπάκους εκ των οποιων δεν περιμενετε και τιποτα?! Λέω εγώ τωρα...
    -Με συγχωρειτε, δεν γνωριζω την δισκογραφικη σας, αλλα με τον τροπο που απαντατε εδω μεσα (από τον πρώτο κιολας "ανώνυμο"..) δειχνεται μηδεν επαγγελματισμο... Καλό θα ηταν να προσλαβετε κανεναν για δημοσεις σχεσεις,σας χρειαζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος σαν κι εσένα είναι,λέτε ό,τι θέλετε. Θα σου απαντούσα αν έγραφες με το όνομα σου όπως κάνω εγω πάντοτε.

      Διαγραφή
    2. Κι εσυ ως ανωνυμος εγραψες κ υπογραψες...
      Ομοιως να σε κατηγορησει καποιος ως κολλητο του Παπαλεξη?
      Πιστευω οτι φαινεται πως και με ποιο κινητρο γραφει ο καθε αναγνωστης.

      Απλα ειναι περιεργο οταν ενα site/blog αναρτα αρθρο με θεμα "προσεχτε τις εταιρειες και τα λαμογια" και μετα απο 2-3 μερες αναρτα το συγκεκριμενο. Επισης ειναι περιεργος και ο αρχικος τιτλος με τον οποιο το ανεβασε και τελικα αλλαξε στην πορεια.

      Απο το υφος του συγγραφεα, προσωπικα μου φαινεται οτι ηθελε να υπερασπιστει τον φιλο του, καθως γερνει λιγο προς τη μια πλευρα (και με καποια ισως αστοχα σχολια).
      ΟΚ, κανενα προβλημα, αποδεκτο. Ολοι λιγο-πολυ ισως το εχουμε κανει κατα καιρους. Απλα, αυτο μας αφαιρει απο την αντικειμενικοτητα που θελουμε να εχουμε επι του θεματος.

      Αυτο περι υπερασπισης φιλου το στηριζω στο εξης:
      Ξερεις ποσες αγωγες και ποσα συμβολαια σπανε καθε χρονο στη μουσικη?
      Ποσες συμφωνιες (ανευ συμβολαιου) επισης σπανε ή αθετουνται καθε χρονο?
      Ποσοι μουσικοι εχουν μεινει ξεκρεμαστοι στη μεση της σαιζον με λεφτα χρωστουμενα?
      Τι το ιδιαιτερο ειχε αυτη η περιπτωση, που ηταν αξια αναφορας?
      Μπουγιο να γινεται...

      Ο Παπαλεξης ειναι πολλα χρονια στη φαση. Φανταζομαι ξερει ποια ειναι η πραγματικοτητα στην Ελλαδα.
      Υπαρχει τα τελευταια 10-15 χρονια στην Ελλαδα, εταιρεια (με ολη τη σημασια και εννοια) που θα στηριξει και θα βοηθησει τους καλλιτεχνες που συνεργαζεται?
      Επισης, ακριβως επειδη ειναι χρονια στη φαση, ισως θα επρεπε να ξερει ή να εχει εξετασει καλυτερα που παει να μπλεξει.

      "Εταιρειες" ολα τα εγχωρια, ειναι μονο στα χαρτια. Στην ουσια μικρα labels ειναι που κανουν κοπη, καμια διανομη, αντε να σου κλεισουν και 2-3 καλα live το χρονο και αυτο ηταν ολο...
      Δηλαδη, πραγματα που ξερουν τωρινοι μουσικοι και μπαντες κατω των 25-30 ετων, τα αγνοουσε ο Παπαλεξης?
      Αν ναι, συγνωμη τοτε, αλλα ας προσεχε που μπλεκει. Αν μη τι αλλο, απο τη στιγμη δε, που ειπε οτι την ειχε ξαναπατησει με την FM, επρεπε να ειναι 2 φορες πιο προσεκτικος.

      Αυτη ηταν η απορια στο αρχικο μου σχολιο περι "μονοπλευρης" αποψης του συγγραφεα.
      Οτι, ασχοληθηκε με εναν μουσικο που δεν ειναι ουτε ηταν καποιος που θα εκανε sold out χωρους 2000 ατομων (χωρις αυτο να μειωνει το εργο του) και με ενα ελληνικο label του κωλου, το οποιο ουτε ειχε ακουστα ποτε ο κοσμος...

      Δηλαδη, τι το ιδιαζων εχει αυτη η περιπτωση, σε σχεση με ολα τα αλλα "στραβωματα" που εχουν συμβει τα τελευταια χρονια με μουσικους και εταιρειες???
      Γι' αυτο λεω, μηπως ηταν μερικη στηριξη προς τον φιλο μας?

      Διαγραφή
    3. Εσυ χαλάρωσε , στο ειπα και πιο πάνω και έχε υπομονή

      Διαγραφή
    4. Οσο για τα άλλα σοβαρά μιλλάς ; ειχα απεμπλακεί απο τη μουσική 15 χρόνια και έπεσα διστυχώς πάνω στη god ,ενώ πιο πρι΄ν επέστρεψα συμβόλαιο μεγαλης εταιρείας λόγω δρακόντιων όρων στο συμβόλαιο που δεν υπέγραψα μαζι της άλλε 2 φορές όταν είμουν 21 χρονών και όταν είμουν 33 χρονών. Οσο για πωλήσεις ,ο δίσκος των ''Φαντης Μπαστουνι...'' είχε πουλήσει 10000 κομμάτια , ο πρώτος της ''Σαύρας..'' 7000 ,ο δευτερος 2500. Και ειχε η εταιρεία που εγκαλώ συ΄μφωνα με κριτικές και ψηφοφορίες τον καλυτερο δισκο της χρονιάς (κατά κάποιους)και για άλλους στους 10 ,20 και 30 καλυ΄τερους και μου εμφανίζει 130 πωλήσεις σε 12 μήνες(να μην πω περισσότερα) και καθόλου ηλεκτρονικές όταν είναι σηκωμένο το υλικό παντου ;μονο οι φίλοι και στις ζωντανές μας εμφανήσεις αγόρασαν 120 κομματια μετρημένα ένα προς ένα.για παιδάκια μας περνάς;

      Διαγραφή
    5. Ναι, αλλα απ' ο,τι ειδα σε discogs κ αλλα site, ο "Φαντης" βγηκε πριν απο 30 χρονια. Η πιο προσφατη κυκλοφορια της Σαυρας Βασιλικων Δρομων, ηταν το '99.
      Δεν μπορεις να συγκρινεις το πως ηταν η αγορα πριν απο 20-30 χρονια με σημερα.
      Γι' αυτο λεω, οτι αν ειχες μεινει σε αυτα τα μεγεθη, ηταν και δικο σου σφαλμα.

      Σκεψου οτι πλεον μπαντες μεγεθους Rival Sons ή Vintage Trouble ή Temperance Movement, κυκλοφορουν 10000 με 15000 LP παγκοσμιως!
      Και μιλαμε για σχηματα που κανουν παγκοσμια ή πανευρωπαϊκα tour.

      Δεν το προσωποποιω, αλλα δεδομενων αυτων που προανεφερα, πιστευεις οτι υπαρχει ελληνικο σχημα, που μπορει να κανει τετοιες πωλησεις σημερα?
      Και δη, σχημα ελληνοφωνο που δυστυχως, εχει περιοριστει εντος συνορων στις πωλησεις του.

      Απο οσους γνωστους εχω σε εγχωρια σχηματα, τα τελευταια χρονια, δεν εχει κοψει κανενας πανω απο 400 με 600 cd.
      Σε LP, εχω δει και μικροτερα νουμερα. 200 με 350 π.χ...
      Απο αυτα επισης, ειναι ζητημα να εχουν πουληθει τα 2/3 σε διαστημα 2-3 ετων μετα την κυκλοφορια.

      Εφοσον λες οτι ελειπες απο τη σκηνη για αρκετα χρονια (και δεν εχω λογο να μην το πιστεψω), καποια πραγματα ειναι λιγο πολυ γνωστα σε οποιον εχει φιλους σε indie μεγεθους μπαντες.
      Εδω, εχουμε φτασει στο σημειο να κανουμε ερευνα αγορας για ενα παντελονι των 15-30 ευρω που θα παρουμε, δεν θα κανω ερευνα για το που θα βαλω την υπογραφη μου και ποιον θα κανω συνεταιρο?

      Διαγραφή
  13. Εδω και μια εικοσαετία και πολύ περισσότερο σήμερα τα ανεξάρτητα labels σαν κι εμας κάνουν κοπή και διανομή. Οι μεγάλες εταιρείες και οι πολυεθνικές που βγάζαν ότι να'ναι κι έχωναν τα φράγκα,λειτουργούσαν με το σύστημα "τα φέρνεις,τα παίρνεις" δεν υπάρχουν πια,κι όσες υπάρχουν βγάζουν μόνο digital download και τίποτα άλλο,άντε καμμια επανέκδοση στον παλιό κατάλογο με τα πλατινένια για την record store day.Εμείς παίρνουμε τα ρίσκα και βγάζουμε φυσικό προΐον σε βινύλιο και cd και το πληρώνουμε.Η δικια μας εταιρεία με 50 παραγωγές μέχρι τώρα στα 2μιση χρόνια που υπάρχει,κατάφερε να έχει όλα της τα νούμερα σχεδόν sold out με πωλήσεις και διανομή παγκόσμια.Δυστυχώς η αγορά της Ελλάδας είναι μικρή ως ανύπαρκτη και συρρικνώνεται κι άλλο.Θεωρώ πολύ πιθανό να σου είμαστε άγνωστοι,αλλά όσο για τον χαρακτηρισμό περι κώλου στον επιστρέφω να τον χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο ρίσκο ρε !;;;; παρουσιασε μας τα παραστατικά κοπής που εισουν υποχρεωμένος να μας προσκομήσεις και την αρίθμηση των cd και άσε τον πρόλογο και τις εντυπώσεις

      Διαγραφή
    2. Ρε παπαντζη δεν σου εγραψα μεσα στο κοινό μας inbox -που μαθαίνω οτι περιφέρεις οτι σε συμφέρει- να κόψεις 100 promo και θα τα πληρώσω εγώ(!) και μου έγραψες πως ''άσε θα το κανονίσω;'' κάνε μου μήυνσηυ για συκοφαντική δισφήμιση σε παρακαλώ πολύ να γελάσουν όλες οι δικογραφίες της Ευελπίδων απο συστάσεως ελληνικού κράτους ._

      Διαγραφή
  14. Kelly: Παιδιά ότι ειναι να γίνει θα γίνει και θα τα βρούνε στα δικαστήρια μεταξύ τους. Δεν ειναι η πρωτη φορά αλλωστε που σύρεται μια δισκογραφική [sic]εταιρεία στα δικαστήρια. Αν τον ενδιαφέρει κάποιον ας δει το ιστορικό των εμπλεκομενων. Πχ εχει ξαναγινει τετοια ή παρομοια καταγγελια? Αν εχει γίνει [εγω δεν λεω τιποτα...χα χα χα]...λεμε αν! θα δειχνει οτι ειναι μια παγια τακτικη στα deals Που κανει. Οσο αφορα τον Λαμπρο Παπαλεξη εμενα μου αρεσε ο δισκος και μου αρεσε και στο live που τον ειδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία μπάντα έχει ο Παπαλέξης και στο cd και στα Live και με τις αλλαγές στο line-up που έχει κάνει παιζουν top μουσικοί. Γιατί παιζουν όλοι αυτοί μαζί του αφού δεν είναι καλό παιδί; Προφανώς θα έχουν μυριστεί πως κάτι καλό ψήνει πάλι. Τα δικαστικά ας τα βρούνε μεταξύ τους, εγώ τον γουστάρω πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή