Ο Νίκος Καρβέλας, δίνει ένα εντελώς δικό του σόου, στο Star Academy, που δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό. Με συμβολικό τρόπο, περνά μηνύματα, που απαξιώνουν, και τον παρουσιαστή, και το υπόλοιπο σόου.
Τρία είναι τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα, κατά την δική μας παρατήρηση και ερμηνεία:
Πρώτα, η είσοδός του στην πρεμιέρα. Αρνούμενος να μιλήσει στον παρουσιαστή (Μένιο Φουρθιώτη), και απλώς χαϊδεύοντάς τον κοροϊευτικά στο πρόσωπο, δήλωνε πως απαξιούσε να έχει κάθε επικοινωνία μαζί του.
Δεύτερον, στο πρώτο live, με την Έλενα Κορωναίου. Όταν ο Φουρθιώτης, της ζήτησε να γυρίσει και να επιδείξει τα ωραία της οπίσθια, ο Καρβέλας, σχολίασε πως έχει γράψει ένα τραγούδι, για τέτοια περίσταση, στον τελευταίο του δίσκο. Τότε, η Γκαγκάκη, του ζήτησε να μην αναφέρει τον τίτλο, και ο Καρβέλας συμπλήρωσε, πως δεν καταλάβαινε γιατί ένα μέρος του γυναικείου σώματος, δεν έπρεπε να αναφέρεται.
Ένα τρίτο παράδειγμα, είναι η τσίχλα που πέταξε, στην Φαίη Μπαζιώτη.
Και εδώ, η πράξη του, στόχευε στο να απαξιώσει το σόου. Όμως και αυτή, δεν έγινε αντιληπτή.
Πριν πετάξει την τσίχλα, είπε πως υπάρχει μία «εγγενής αντίφαση», στην παρουσία της Φαίης. Αυτό, κανείς δεν το πρόσεξε, ή αν το πρόσεξε, δεν το κατάλαβε. Πραγματικά, κάτι τέτοιο, υπήρχε. Η μαθήτρια, στο βίντεο, εμφανιζόταν να ασκεί κριτική στον κοινωνικό αποκλεισμό, δηλώνοντας...
«εδώ που είμαι τώρα, νιώθω μια μεγάλη χαρά, γιατί μου ανοίγονται πόρτες...η οικογένειά μου δεν μπορεί να με βοηθήσει, δεν έχουν τα εφόδια, ούτε τα οικονομικά... πρέπει εγώ να φύγω μπροστά, για να τους τραβήξω μαζί μου να τους ξελασπώσω...γιατί είμαστε σε ένα βάλτο, που η ζωή μας έριξε, και προσπαθώ να φύγω μπροστά, και να τους τραβήξω κι αυτούς να τους ξελασπώσω...»
Ο Νίκος Καρβέλας, με την συμβολική αυτή κίνηση, της απάντησε, πως θα είναι απλώς, μια μασημένη τσίχλα. Το σόου, θα την χρησιμοποιήσει όσο διαρκεί, και μετά θα την πετάξει. Με την ίδια διάθεση, έχει γράψει και τραγούδι, που το ονομάζει Τσίχλα.
Η εγγενής αντίφαση, είναι σωστή ως παρατήρηση, διότι, δεν μπορεί η Φαίη, να διαμαρτύρεται για τον κοινωνικό αποκλεισμό, και από την άλλη, την διαμαρτυρία της, να την διατυπώνει σε μια εκπομπή, σόου. Με άλλα λόγια, δεν μπορεί κανείς, να διαμαρτύρεται για την κοινωνική ξεφτίλα, όταν συμμετέχει σε αυτή.
Μια τελευταία παρατήρηση: Η εγγενής αντίφαση, αν όλα τα προηγούμενα είναι σωστά, υπάρχει και στην συμπεριφορά του Νίκου Καρβέλα. Αν αυτός, υποτιμά τον Μένιο Φουρθιώτη, και πολλά από τα στοιχεία της εκπομπής, τότε γιατί συμμετέχει;
Τρία είναι τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα, κατά την δική μας παρατήρηση και ερμηνεία:
Πρώτα, η είσοδός του στην πρεμιέρα. Αρνούμενος να μιλήσει στον παρουσιαστή (Μένιο Φουρθιώτη), και απλώς χαϊδεύοντάς τον κοροϊευτικά στο πρόσωπο, δήλωνε πως απαξιούσε να έχει κάθε επικοινωνία μαζί του.
Το τραγούδι που εννοούσε, ήταν το «Κωλάρα». Σε αυτό, τραγουδάει τον στίχο...
Με τέτοια κωλάρα
τι να το κάνεις το μυαλό
Αυτό που ήθελε να πει, αλλά δεν το είπε καθαρά, ήταν, πως την Κωροναίου, την διάλεξαν, για τα οπίσθιά της, και όχι, για την τραγουδιστική της δεινότητα. Το καλά κρυμμένο αυτό σχόλιο, δεν ήταν σεξιστικό, αλλά κριτική για τις επιλογές, που έχει κάνει το σόου.
Αυτό που ήθελε να πει, αλλά δεν το είπε καθαρά, ήταν, πως την Κωροναίου, την διάλεξαν, για τα οπίσθιά της, και όχι, για την τραγουδιστική της δεινότητα. Το καλά κρυμμένο αυτό σχόλιο, δεν ήταν σεξιστικό, αλλά κριτική για τις επιλογές, που έχει κάνει το σόου.
Και εδώ, η πράξη του, στόχευε στο να απαξιώσει το σόου. Όμως και αυτή, δεν έγινε αντιληπτή.
Πριν πετάξει την τσίχλα, είπε πως υπάρχει μία «εγγενής αντίφαση», στην παρουσία της Φαίης. Αυτό, κανείς δεν το πρόσεξε, ή αν το πρόσεξε, δεν το κατάλαβε. Πραγματικά, κάτι τέτοιο, υπήρχε. Η μαθήτρια, στο βίντεο, εμφανιζόταν να ασκεί κριτική στον κοινωνικό αποκλεισμό, δηλώνοντας...
«εδώ που είμαι τώρα, νιώθω μια μεγάλη χαρά, γιατί μου ανοίγονται πόρτες...η οικογένειά μου δεν μπορεί να με βοηθήσει, δεν έχουν τα εφόδια, ούτε τα οικονομικά... πρέπει εγώ να φύγω μπροστά, για να τους τραβήξω μαζί μου να τους ξελασπώσω...γιατί είμαστε σε ένα βάλτο, που η ζωή μας έριξε, και προσπαθώ να φύγω μπροστά, και να τους τραβήξω κι αυτούς να τους ξελασπώσω...»
Ο Νίκος Καρβέλας, με την συμβολική αυτή κίνηση, της απάντησε, πως θα είναι απλώς, μια μασημένη τσίχλα. Το σόου, θα την χρησιμοποιήσει όσο διαρκεί, και μετά θα την πετάξει. Με την ίδια διάθεση, έχει γράψει και τραγούδι, που το ονομάζει Τσίχλα.
Η εγγενής αντίφαση, είναι σωστή ως παρατήρηση, διότι, δεν μπορεί η Φαίη, να διαμαρτύρεται για τον κοινωνικό αποκλεισμό, και από την άλλη, την διαμαρτυρία της, να την διατυπώνει σε μια εκπομπή, σόου. Με άλλα λόγια, δεν μπορεί κανείς, να διαμαρτύρεται για την κοινωνική ξεφτίλα, όταν συμμετέχει σε αυτή.
Μια τελευταία παρατήρηση: Η εγγενής αντίφαση, αν όλα τα προηγούμενα είναι σωστά, υπάρχει και στην συμπεριφορά του Νίκου Καρβέλα. Αν αυτός, υποτιμά τον Μένιο Φουρθιώτη, και πολλά από τα στοιχεία της εκπομπής, τότε γιατί συμμετέχει;
ολα τα συμπερασματα ειναι λαθος στο αρθρο σας.πρωτον.ακουγοντας την κορωναιου ο καρβελας μαγευτηκε και γοητευτηκε(θα της γραψει και τραγουδια θυμηθειτε το αυτο).δειτε το βλεμμα του οταν γαζωνει η κορωναιου-μια εικονα χιλιες λεξεις-εστω και με τραγουδι απο την παολα.για να ξεχωρισει απο τους υπολοιπους φυσικα με εντεχνο τροπο το εκρυψε.απο αντιδραση το εκανε.τρελα πουλαει.πως να το κανουμε καρβελας ειναι αυτος.πρεπει με καποιο τροπο να διαφερει.
ΑπάντησηΔιαγραφήδευτερον.η εισοδο του καρβελα στο πρωτο επεισοδιο με τον φουρθιωτη δεν ειχε σημειολογικο περιεχομενο. ολα αυτα εντασσονται στο να φανει εκκεντρικος ο καρβελας.προσπαθει να ξεχωρισει με οποιον τροπο μπορει απο τους αλλους. γιατι προσπαθειτε κυριε νταλουκα να δωσετε φιλοσοφικη χροια στον τροπο που συμπεριφερεται ο καρβελας? δεν ειναι τιποτα παραπανω απο αυτο που δειχνει και λεει.τοσα χρονια τα τραγουδια του ειναι σκουπιδια,το εχει δηλωσει και ο ιδιος.οτι εκανε το εκανε για τα λεφτα οπως εχει πει.αυτα ηθελε ο λαος αυτα του εδωσε.τοσο απλα.
οσο για τη τσιχλα παλι δεν υποβοσκει καποιο βαθυτερο νοημα.ο καρβελας την πεταξε γιατι η συγκεκριμενη κοπελα ξεφτιλιστηκε λεγοντας οτι συμφωνει με ολους γιατι απλα φοβηθηκε να διαφωνησει.πετωντας την τσιχλα ειναι σαν να της λεει εισαι ξεφτιλα με αυτα που λες για να γινεις αρεστη.δεν εχεις το θαρρος της γνωμης σου.
δεν μπορω να καταλαβω ποιος ο λογος και το νοημα υπαρξης τετοιων αναλυσεων απο μεριας σας την στιγμη που δεν υπαρχει καποια αξια στα σκουπιδια αυτα.και ειναι και κακης ποιοτητας σκουπιδια.γιατι και στα σκουπιδια υπαρχουν ενιοτε διαβαθμισεις.
ολα για τα λεφτα μαγκες γινονται.η ξεφτιλα στο μεγαλειο της.γκαγκακη δηθεν και εμετικη.καρβελας χαβαλε και τρελα.κωστοπουλος εμετος.γερμανου ανιατη περιπτωση.φουρθιωτης ας κανει το παλιο επαγγελμα που εκανε καλα,ξερει αυτος.
η βισση παρα τις βλακειες που τραγουδουσε τοσα χρονια του καρβελα ειναι κριμα γιατι εχει φωνη καλη και αδικηθηκε απο το ρεπερτοριο που ασχοληθηκε.
αυτα για να βαζουμε τα πραγματα στη θεση που πρεπει και να μην δινουμε αξια και διαστασεις φιλοσοφικες σε κατι που δεν ειναι καν για φτυσιμο.
Βλέπω παρακολουθείς και προβληματίζεσαι γιά πολύ ποιοτικά πράγματα. Μπράβο νέε μου. Και εις ανώτερα χάλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα περισσότερα άρθρα του μπλογκ, αναφέρονται σε ποιοτικά θέματα, τα οποία στην παρούσα φάση των πλανητών, ενδιαφέρουν λίγους.
ΔιαγραφήΟι λίγες αναφορές που υπάρχουν στο κιτς, έχουν στόχο να προσελκύσουν αυτούς, που δεν ενδιαφέρονται για ποιότητα.
Μπαίνοντας κάποιος να διαβάσει για το Star Academy, ίσως, για πρώτη φορά, να αρχίσει να ενδιαφέρεται και για κάτι άλλο.