Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Ροκίζουσες τραγουδίστριες με ...συμβούλους και μάνατζερς!

Κάποτε μου είχαν κάνει την ερώτηση: «Πόσους μάνατζερς είχε ο Παύλος Σιδηρόπουλος;». Είχα γελάσει λέγοντας «Τι λες ρε... πας καλά;».

Το θυμήθηκα αυτό σε αρκετές περιπτώσεις, μία από αυτές και η Μόνικα. 



Πριν χρόνια, όταν έβγαλε τον πρώτο της δίσκο, την πήρα τηλέφωνο και κανονίσαμε συνέντευξη.
Αμέσως όμως, μου τηλεφώνησε ο μάνταζέρ της, πως η συνέντευξη θα έπρεπε να μετατεθεί, γιατί την μέρα που κανόνισα με την Μόνικα, αυτός είχε δουλειά. «Ε και;» απάντησα «εγώ με την Μόνικα θα μιλήσω... όχι με σένα».
Αυτός όμως, μου είπε πως αν δεν ήταν και εκείνος μπροστά να ελέγχει τις ερωτήσεις, η συνέντευξη δεν θα γινόταν. Νόμιζα πως έκανε πλάκα, και πήρα καπάκι την Μόνικα. «Ναι έτσι είναι...» μου είπε «..πρέπει να είναι και ο μάνατζέρ μου... έχω μάνατζερ». Τότε κατάλαβα, πως είχα να κάνω με κοριτσάκι που την ψώνισε και αρνήθηκα (δεν ξέρω μήπως τους διαολόστειλα κιόλας, αλλά δεν νομίζω).

Μια άλλη περίπτωση που έπεσα πάνω σε μυστικοσύμβουλο, ήταν με την Σοφία Σαρρή. Μιλούσαμε μέσω fb για συνέντευξη, κι «εκείνη» επέμενε πως δεν γινόταν να μιλήσουμε δια ζώσης, έπρεπε να στείλω ερωτήσεις στο inbox και θα μου απαντούσε γραπτώς.
Απόρησα, μέχρι που κατάλαβα, πως δεν μιλούσα με την Σοφία, αλλά με μάνατζερ που διαχειριζόταν την σελίδα, και που ήθελε να περάσουν οι ερωτήσεις πρώτα από εκείνον.

Το να στείλεις ερωτήσεις χωρίς να είσαι βέβαιος αν αυτός που θα απαντήσει είναι ο καλλιτέχνης ή ο μάνατζερ, δεν λέγεται δημοσιογραφία, γι αυτό και σε αυτή την περίπτωση, αρνήθηκα να προχωρήσω σε συνέντευξη. Δεν ξέρω αν κάνουν κάτι τέτοιο άλλοι συνάδελφοι, εγώ πάντως, όχι.

Μια τρίτη περίπτωση -λίγο διαφορετική- αντιμετώπισα με την Παυλίνα Βουλγαράκη. Αυτής, ο μάνατζερ μάλλον, δεν ήθελε να έχω επαφή μαζί της και μου έβαλε κλειστή πόρτα. Έστειλα ένα μήνυμα τότε στον Σταμάτη Μορφονιό, έναν από τους σοβαρούς καλλιτέχνες που της δίνει τραγούδια και underground άλλοθι. Του έγραψα «Είσαι σίγουρος ότι η κοπέλα είναι σαν κι εμάς και δεν είναι καβαλημένο καλάμι;». Ο Μορφονιός δεν το πίστεψε και μου είπε πως «είναι χαλαρό και ωραίο τυπάκι». Τι να πω ρε Σταμάτη; Ίσως.

Πριν λίγο καιρό πάλι, άκουσα πως η Μόνικα παραπονιόταν που την έλεγαν ψωροφαντασμένη και έλεγε πως είναι απλό κορίτσι με κιθαροβραδυές και τέτοια πράγματα. Είπα λοιπόν, μήπως άλλαξε το κορίτσι, και πήρα τηλέφωνο να της μιλήσω. Έπεσα όμως πάλι σε καινούργιο μάνατζερ, ο οποίος μου είπε πως αυτός είναι ο πρώτος και θα έπρεπε να πάρω άδεια από άλλη που ήταν η δεύτερη και production μάνατζερ. Απόρησα πόσους μάνατζερ, έχει αυτό το «απλό κορίτσι».

Δείξε μου τον μάνατζέρ σου, να σου πω ποιος είσαι. Αυτές όλες οι ροκίζουσε κοπελιές, που πριν βγουν από το αυγό τους, έσπευσαν να προμηθευτούν μάνατζερς, ξέρουν άραγε, πόσους μάνατζερς, είχαν καλλιτέχνες, σαν τον Παύλο Σιδηρόπουλο;
Κανέναν. Και ο Παυλάκης, έδινε ο ίδιος το τηλέφωνό του παντού, και τον έπαιρνες ό,τι ώρα και μιλούσατε ελεύθερα. Αυτό λέγεται ροκ κυρία Παπαφίγκου μου, αυτό λέγεται ταπεινότητα, αυτό λέγεται να μην είσαι ψώνιο.   


3 σχόλια:

  1. ΜΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ.ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ...ΡΟΚΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΚ.Ή ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΛΕΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ, ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΟΝ ΟΡΟ ΤΣΙΧΛΑ ΡΟΚ. Ε ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.ΟΠΟΤΕ ΣΩΣΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ ΤΗΝ ΡΟΚΙΖΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ.ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗΝ ΕΠΟΧΗ ΟΠΟΥ ΟΤΑΝ ΖΟΥΣΕ Ο ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΟΡΟΣ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.ΞΑΝΑΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ.ΟΠΟΤΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΟΡΟΣ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΗΤΑΝ ΔΥΣΕΥΡΕΤΟΣ ΤΟΤΕ.ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.ΟΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΥΖΗΣΟΥΝ.ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝ ΣΕ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΣΠΟΥΔΑΖΕΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ.ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΟ ΛΕΝΕ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΣΧΗΜΟ ΑΥΤΟ ΕΝΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΝΑ ΠΙΕΖΕΤΕ ΑΠΟ ΜΑΝΑΤΖΑΡΑΙΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΒΟΗΘΑΤΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ.ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΗΝ ΤΣΙΧΛΑ ΡΟΚ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΚ.ΤΟ ΡΟΚΙΖΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΚ ΚΤΛ.ΑΝ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΤΑΔΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΕΧΕΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΛΙΓΟ ΒΟΗΘΑΕΙ.ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΟΙ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΙ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΚΥΡΙΕ ΝΤΑΛΟΥΚΑ.Ο ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΘΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΠΕΡΙ ΡΟΚΙΖΟΝ ΚΑΙ ΤΣΙΧΛΑ ΡΟΚ.ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΕΙΧΕ ΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟΣΟ ΣΩΣΤΑ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΑΥΤΟ.ΑΝ ΚΑΠΟΥ ΣΦΑΛΛΩ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΠΑΝΕ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΙ ΜΑΝΑΤΖΑΡΑΙΟΙ ΖΗΤΑΝΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΣΒΗΝΟΥΝ.ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΜΒΟΛΙΜΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗ ΤΕΧΝΗ.ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ,ΠΕΙΤΕ ΤΟ.ΟΠΩΣ ΜΠΟΧΑ ΚΑΙ ΔΥΣΩΔΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ.ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ underground ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΡΟ ΝΑ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΨΑΞΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΕ ΣΤΕΚΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΑ ΥΓΡΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ.ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΑ ΚΑΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΒΑΘΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και μεγάλο κείμενο και με κεφαλαία δεν γίνετε να διαβαστεί ρε μεγάλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή