Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

Τα θαλάσσωσαν στην Πλατεία Νερού ;- Διαμαρτυρίες για την συναυλία του Nick Cave./ update

Μεγαλόπρεπη κωλοτούμπα από τον Θανάση Γιαννόπουλο (aka The Motorcycle Boy), ο οποίος με ανάρτησή του στο fb, μας ενημέρωνε για «το χτεσινό αίσχος» -όπως έγραφε- στην συναυλία του Κέηβ, αλλά όταν δημοσιεύσαμε την «καταγγελία» του, μάζεψε την ουρά του. Διαβάστε τι είχε γράψει, όπως και τα σχόλια που ακολούθησαν.... 


Γράφει ο Θανάσης Γιαννόπουλος, στην σελίδα του στο fb:

Δυο λόγια για το χτεσινό αίσχος του #Ejekt2018...
Όταν βρε γελοίοι τύποι έχετε τον κόσμο 1,5 ώρα σε καταρρακτώδη βροχή (και μην ακούω παπαριές από τον κάθε λεβεντομαλάκα -μιλάμε για τόση βροχή που δεν έβλεπες στα 2 μέτρα, τόση βροχή που μου έκαψε το κινητό που είχα ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΑΚΙΔΙΟ, μαζί με ένα φορτιστή τσιγάρου), όταν δεν υπάρχει πουθενά υπόστεγο κι από τα κιόσκια σε διώχνουν με το ζόρι γιατί "υπάρχει κίνδυνος ηλεκτροπληξίας" πόσο ξεδιάντροποι είσαστε για να συνεχίσετε τη συναυλία;
8:30 περίπου άρχισε η βροχή, γύρω στις 10:00 σταμάτησε, 12:00 βγήκε ο Cave -δηλαδή ο κόσμος έπρεπε να μείνει 5 ώρες βρεγμένος μέχρι σώβρακο -υπέροχη διοργάνωση! Και σεβασμός στο κοινό!!!
Και μια κουβέντα για τον Nick Cave...
Δυο συναυλίες του είχα χάσει μέχρι χτες -από την πρώτη φορά που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα (με τους Birthday Party). Η μουσική του ήταν πολύ σημαντική για τη ζωή μου -πάνω από 30 χρόνια τώρα...
Χτες όμως, σκέφτηκα ότι θα έβγαινε να κάνει το γνωστό σόου του μπροστά σε ανθρώπους στα πρόθυρα της πνευμονίας και στ΄αλήθεια, αηδίασα. Πριν ξεκινήσει η καταιγίδα είχα πάρει και μια μπλούζα του -θα την φοράω να θυμάμαι πόσο μαλάκας είμαι και πότε ακριβώς αποφάσισα ότι δεν θέλω να ξανακούσω τίποτα από (και για) το Nick Cave, ούτε θέλω να τον ξαναδώ. Καλός ο επαγγελματισμός Αρχηγέ, ωραία τα λογύδρια περί του πόσο αγαπάς και σέβεσαι το κοινό σου, αλλά αν εννοούσες έστω τα μισά απ΄όσα έλεγες, δεν θα έβγαινες στην σκηνή χτες.
(Θανάσης Γιαννόπουλος)


Ακολουθούν διάφορα σχόλια. Ένα δείγμα:

Xrysa Oikonomopoulou Έχεις άδικο Θανάση- και υπήρχε πρόβλεψη για βροχή, και παντού στον κόσμο τα φεστιβάλ με βροχή γίνονται κανονικά με tips του τύπου "τι μπότες να φορέσεις" ή "βρες καταφύγιο σε κοντινές παμπ μέχρι να σταματήσει" γιατί φυσικά ούτε εκεί υπάρχουν υπόστεγα για τόσο κόσμο. Επίσης, να μην ανέβαινε στη σκηνή με χιλιάδες ανθρώπους να περιμένουν από κάτω; φαντάσου τι θα γινόταν σήμερα.

Thanassis Giannopoulos Υπήρχε πρόβλεψη για βροχή στο χτεσινό Ejekt; Πλάκα κάνεις; 10 πόντους είχε πάει το νερό παντού. Και ναι -τα ξένα φεστιβάλ μπορεί να λένε περί καταφυγίων αλλά τα δικά μας τα καμάρια όταν άρχισε να βρέχει δεν άφηναν καν τον κόσμο να βγει έξω και να πάει σε κανένα υπόστεγο λίγο πιο πέρα. Κι όταν τον άφησαν, ήταν αργά -είχαμε βραχεί μέχρι το κόκαλο. Χιλιάδες άνθρωποι τον περίμεναν από κάτω; Αστειεύεσαι βέβαια! Όταν φύγαμε (μετά τις 9) έφευγαν μαζί μας τα 2/3 του φεστιβάλ. Ναι -να μην παίξει ρε συ και να το κάνει μια άλλη μέρα. Από το να κάνει ξεπέτα, πολύ πιο τίμιο θα ήταν. Άσε που ο Σκλαβούνος έκανε check in στη σελίδα του Ejekt στις 10 η ώρα -έλεος δηλαδή! Μανάδες με μωρά πατικώνονταν στο περίπτερο με τα μπλουζάκια και πάλευαν οι έρμοι οι υπάλληλοι να βάλουν τα παιδιά κάτω από στέγαστρο -τι μου λες τώρα; Ήσουν εκεί;

Xrysa Oikonomopoulou Εγώ δεν πήγα γιατί το είδα να έρχεται και με πιθανότητα βροχής δεν πάω ούτε στο περίπτερο, όμως ξαναλέω ότι, ρε Θανάση, αυτό που λες με τη λινάτσα δεν γίνεται πουθενά, ο κόσμος σε open air συναυλίες είναι άπειρος και είναι αδύνατο να στεγαστεί. Στην Αγγλία ως γνωστόν γίνονται live με λάσπη μέχρι το γόνατο και ο κόσμος μένει σε σκηνές. Τεσπα διαφωνούμε (στο μεταξύ διαβάζω από άλλους ότι στον χώρο η βροχή διήρκεσε μισή ώρα, που είναι ελάχιστο ετσι;).

Nicholas Hatziyiannis Ψυχραιμία Θανάση, επειδή σου κάηκε το κινητό δεν θα ξεχάσουμε ότι ξέρουμε για open air festival 30 χρόνια...

Xrysa Oikonomopoulou Ναι βέβαια, υπήρχε πρόβλεψη για βροχές σε όλη την Αττική το Σάββατο, και όχι, το αντίθετο από αυτό που κατάλαβες λέω, ότι ούτε στα ξένα φεστιβάλ υπάρχουν καταφύγια στον χώρο, για αυτό ακριβώς σου λένε "κάτι που μπορείς να κάνεις είναι να πας σε μια παμπ της περιοχής και να περιμένεις να σταματήσει". Διάβαζα τώρα ότι live ακυρώνονται σε περιπτώσεις βροχής όταν υπάρχει κίνδυνος λόγω μη ασφαλούς σκηνής, πχ. Απλά όπως πάντα εδώ δεν είμαστε συνηθισμένοι σε τέτοια και φρικάρουμε (αν και ούτε οι Metallica στη Μαλακάσα είχαν φυσικά σταματήσει να θυμίσω). Τι να πουν δηλαδή και στο Glastonbury!

Nikos Liaskas Αυτό αληθεύει !!!
Ποιο φεςτιβαλ ηταν μέσα 90σ στην Αγγλία που εχει μείνει στην ιστορία γιατι το κοινο ηταν μεςα στις λάσπες απο την συνεχόμενη βροχή ,,,μου διαφεύγει το όνομα τωρα

Nikos Liaskas Θανάση Γιαννόπουλε σε επομενο open air φεςτιβαλ παίρνεις μαζι και μια αλλαξιά μαζι με σώβρακο !!!
Ξερω θα με βρίσεις αλλα μου αρεσει να σε τρολαρω φιλε

Sofie Georgiou Θαναση τι επρεπε να εχει γινει;

Thanassis Giannopoulos Να παίξει άλλη μέρα ή να δώσουν τα λεφτά του κόσμου πίσω.

Nikos Liaskas Θανάση πλακα κανεις να έδιναν χρηματα πισω !!!
Σκέψου κατι ..
Ποτε ανακοινώθηκε οτι θα παίξει στο Eject ???
Την επομενη του sold out του Νοέμβρη που ηταν υπέροχο λαιβ ...να παει χαμένη τέτοια μπιζνα ;;;,

Thanassis Giannopoulos Νίκο, δεύτερη φορά που το Ejekt είναι φάουλ -στο πρώτο, είχαν κάνει ντου κάτι μπράβοι και καίγανε αμάξια στο πάρκινγκ της εκδήλωσης, διακόπηκε και η εμφάνιση των Beastie Boys. Και τώρα, αυτό. Δεν περίμενα φυσικά να δώσουν λεφτά πίσω -εδώ δε βάλανε μια λινάτσα να κάτσει ο κόσμος από κάτω κι ας ξέρανε για την καταιγίδα. Περίμενα όμως κάποια ευαισθησία από τον Κέιβ.

Nikos Liaskas αγαπητε μου τι ευαισθησία να δείξει ο αγαπημένος μας αρχηγός οταν εχει φτάσει να εμπορεύεται ακομη και την μπογιά που βάφει το μαλλί του ;;;
Αρκετα στενάχωρητικο αλλα πραγματικό ..Με πονάει που το παραδέχομαι αλλα ετσι ειναι !!
Πανε οι εποχές που τα πίναμε μαζι του στο Άλλοθι στα Εξαρχεια ..



32 σχόλια:

  1. Ο λογαριασμός μου στο facebook δεν είναι ανοιχτός, οπότε θα έπρεπε να ζητήσεις την άδειά μου για να αναδημοσιεύσεις κάτι από εκεί -αν είχες λίγη τσίπα.
    Σε κάθε περίπτωση, σου απαγορεύω να δημοσιοποιείς σχόλια άλλων ανθρώπων οι οποίοι δεν γνωρίζουν οτι τα σχόλιά τους θα βγουν σε κοινή θέα.
    Κατανοητό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θανάση εγώ δεν ήμουν στην συναυλία. Εσύ όμως πήγες, και με την ανάρτησή σου, που ήρθε στις ειδοποιήσεις μου, μας ενημέρωνες για το τι –κατά την γνώμη σου – συνέβη στην συναυλία του Κέηβ. Δεν μας έλεγες όμως, να μην το πούμε πουθενά, γιατί φοβόσουν μην σε κάνει νταντά το Ejekt. Αν μας το είχες πει, δεν θα το αναδημοσιεύαμε, διότι οι γνώμες όσων κάνουν κωλοτούμπες δεν μετράνε. Συνεπώς, η καταγγελία σου, για εμένα πια, δεν ισχύει. Και πλέον, σε θεωρώ, πρόσωπο αναξιόπιστο, κάτι σαν τις κουτσομπόλες της γειτονιάς, που στα κρυφά διαδίδουν «ειδήσεις» και στα φανερά γίνονται κότες.Κατανοητό;

      Διαγραφή
    2. Έχεις τερματίσει τα όρια γελοιότητας και δημιουργείς καινούργιο ταβάνι -το έχεις καταλάβει, έτσι;

      Διαγραφή
  2. τα συμπυκνωνει ολα το τελευταιο σχολιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστω πολυ συντροφε Μανωλη που καποια απο τα σχολια μου ,την ωρα που κανω πλακα με εναν φιλο,ερχεσαι εσυ και τα κανεις ΟΛΟΚΛΗΡΟ αρθρο!!!!
    εισαι δημοσιογραφαρα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακλαώ, δεν κάνει τίποτα. Μην ντρέπεσαι να λες την γνώμη σου δημόσια.

      Διαγραφή
    2. Δημοσια σχολια δεν ειναι ,ειναι σχολια που εγιναν στο προφιλ του Γιαννοπουλου το οποιο ειναι κλειδωμενο και σε καμια περιπτωση δημοσιο (αν δεν κανω λαθος σου το επισημανε με προσωπικο σχολιο στο blog σου)...Ερχεσαι εσυ τωρα ως νεα Τατιανα και τα κανεις δημοσια ...Τελικα εισαι ενας δημοσιογραφισκος της κλειδαροτρυπας η μηπως κανω λαθος???

      Διαγραφή
    3. Εδω δεν ντρεπεσαι εσυ που παιρνεις σχολια απο το fb ανευ αδειας για να κανεις αρθρο, τολμας και την λες στον αλλον που σχολιασε εδω βρε καραγκιοζακο;

      Διαγραφή
  4. Τους τραβήξανε τ αυτάκια απ το Ejekt και τώρα το ρίχνουν στην τρελή. Ρε σεις Λιάσκα και Γιαννόπουλε, το θέμα είναι αυτά που γράψατε, και όχι η αναδημοσίευση του Μανώλη. Ισχύουν λοιπόν αυτά που γράψατε ή όχι; Τι αναδημοσίευσε ο Μανώλης; Προσωπικά σας δεδομένα ή τα μυστικά του κράτους και έπρεπε να πάρει άδεια; Ποια άδεια ρε γελοίοι τύποι; Την κριτική σας κάνατε, σε ένα γεγονός που αφορά όλους. Δεν δημοσίευσε αλληλογραφία με την γκόμενά σας. Άι σιχτίρ με τσαντίσατε. Τώρα, αντί να μας πείτε για την ταμπακιέρα, πετάτε την μπάλα αλλού. Καλά σας λέει κωλοτούμπες. Κωλώσατε πουλάκια μου; Τι θέλατε να θάβετε στα κρυφά; Στα φανερά ωρέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγα βρε Νικ δε φρηκ που θα κατσουν τα ατομα του Eject ,που μερικοι ειναι και γνωστοι μου ,να ασχοληθουν με τις παπαρολογιες και τις κατινιες του Μανωλακη και καποιων τσουτσεκιων σαν κι εσενα που τον γλυφεις...
      ωρε ουστ !!!!

      Διαγραφή
  5. Σιγά μην τράβηξε κανένα αυτί το Ejekt (κάποιοι μάλλον έχουν μείνει στην εποχή που οι διάφοροι ροκογραφιάδες ήταν πουλητάρια δισκογραφικών και διοργανωτών). Σοβαρά τώρα, ρε Μανώλη πρύτανη της ροκ δημοσιογραφίας, πώς ήρθε στις ειδοποιήσεις σου η ανάρτηση του Γιαννόπουλου; Τρόλεϋ, μετρό, αραμπά, μοτοσακό; Και αφού τέλοσπάντων ήρθε μόνη της, τι να κάνεις κι εσύ ο καψερός, είπες να την αναδημοσιεύσεις, μιας και είναι γνωστή τοις πάσι η εκτίμηση σου στον Γιαννόπουλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανάρτηση του Γιαννόπουλου, ήταν πρώτη πρώτη, μόλις μπήκα στο fb εκείνη την μέρα. Ήμασταν friends, και φαντάζομαι γνωρίζεις πως οι αναρτήσεις φίλων, εμφανίζονται στο home της σελίδας. Φαντάζομαι επίσης, πως γνωρίζεις ότι κάθε ανάρτηση, έχει και share. Θα μπορούσα να κάνω share στην σελίδα μου, που θα περιλάμβανε όλα τα σχόλια. Προτίμησα να κάνω share στο μπλογκ μου, κρατώντας κάποια ενδεικτικά. Είναι φανερό, πως αυτό που πείραξε τον Γιαννόπουλο, δεν ήταν η κοινοποίηση, αφού αυτή την δεχόταν a priori εφόσον ήμασταν διαδικτυακοί φίλοι. Τον πείραξαν οι δικές του ανοησίες που έγραφε. Η άγνοιά του για τα open air festivals, τον ρεζίλευε. Δηλαδή, τι να πουν και οι παλιοί στο Γούντστοκ που έκαναν μπάνιο με την βροχή. Ακολούθως έκανε μια μεγαλόπρεπη κωλοτούμπα, και φρόντισε να στρέψει την συζήτηση, όχι στην ουσία της «καταγγελίας» του, αλλά στο ότι, εγώ, δήθεν, δεν είχα δικαίωμα να κοινοποιήσω. Γελοίος. Τι σημαίνει δεν είχα δικαίωμα; Έχεις ακούσει εσύ ποτέ, να κάνει κάποιος ανάρτηση και να απαιτεί μετά, να έχουν άδεια για την κάνουν share οι φίλοι του; Επιπλέον, όπως έγραψε και ο Νικ δε φρηκ, δεν αποκάλυπτα προσωπικά του δεδομένα, ούτε καμία ιδιωτική του συζήτηση. Δημοσίευσα την καταγγελία που κοινοποιούσε ο ίδιος, και τις παρατηρήσεις που του έκαναν οι σχολιαστές. Food for thought. Τώρα, αν ντρέπεται για όσα αυτός έγραψε, το πρόβλημα είναι δικό του.


      Διαγραφή
  6. Ρε Νταλούκα -μην παριστάνεις τον άσχετο κι αποφάσισε επιτέλους τι θέλεις να πεις.
    Όσα share και να έκανες, η ανάρτησή μου θα εμφανιζόταν μόνο στους φίλους μου -σε κανέναν άλλο. Εσύ αυτό που έκανες είναι οτι πήρες υλικό που δεν ήταν σε δημόσια θέα και το αναδημοσίευσες, χωρίς να ζητήσεις την άδεια του συντάκτη. Αυτό είναι καραμπινάτη παρανομία και το ξέρεις μια χαρά. Ακόμα χειρότερα όμως -είναι αθλιότητα.
    Έμαθες και τα open air festival έρμε -επειδή έχεις δει το Γούντστοκ στο σινεμά και σου χάλασε τη χωρίστρα ο αέρας σε κάνα Άκτιο! Για άντε διάβασε τι ισχύει έξω σε περιπτώσεις καταιγίδας -ειδικέ επιστήμονα!
    Και τέλος πάντων, αποφάσισε για τι θέλεις να με κατηγορήσεις -για το οτι φοβήθηκα τη δημοσιοποίηση επειδή θα με έκανε νταντά το Ejekt ή οτι φοβήθηκα επειδή ανακάλυψα οτι υπαίθριο φεστιβάλ σημαίνει κολύμπι;
    Τι να πουν οι παλιοί στο Γούντστοκ -εντάξει, άμα το πάμε έτσι, τι να πούμε κι εμείς που σε κάθε συναυλία μάς τις έβρεχαν οι μπάτσοι! Επιχειρήματα του κώλου έχουν όλοι, όπως και κώλο.
    Κατάπιε τώρα το σχόλιο όπως το συνηθίζεις κι άλλη φορά όταν θέλεις κάτι δικό μου να το ζητάς. Θα στο δίνω γιατί είμαι οικολόγος και νοιάζομαι για την χλωρίδα και την πανίδα του τόπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έγραψα τι πιστεύω ότι φοβήθηκες. Απάντησέ μου εσύ, ποιος ήταν ο λόγος, που δεν ήθελες να βγει η κριτική σου σε δημόσια θέα. Ή αν ήθελες κάτι τέτοιο, γιατί δεν το έγραψες να το ξέρουμε; Εγώ πρώτη φορά ακούω, κάποιος να εκφέρει μια γνώμη, και ύστερα να τσαντίζεται αν κάποιος άλλος την κοινοποιήσει. Ή λες κάτι, ή δεν το λες. Μετά, οι γνώμες, δεν έχουν copyright – δεν έκανες μια περισπούδαστη μελέτη που σου την έκλεψα. Ανέφερα ό,τι είπες εσύ για την συναυλία. Πού είναι το πρόβλημά σου; Το βλέπεις σαν κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας; Μην τρελαθούμε. Κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, είναι να κλέβει κάποιος μια φωτογραφία, χωρίς την άδεια του φωτογράφου, όπως κάνει φίλος σου στην σελίδα που διαχειρίζεται.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητε Νταλουκα,επειδη ανεφερες κατι για κλοπη φωτογραφιας και επαναδημοσιευση στη σελιδα που διαχειριζομαι ,θα ηθελα να σου υπενθυμισω οτι σιγουρα εχεις δει απο το πρωτο δευτερολεπτο της δημοσιευσης (παρολο που δεν εισαι μελος της ομαδας ) οτι εγινε ΣΑΦΗΣ αναφορα στο ονομα του φωτογραφου( Γ.Τουρκοβασιλης) καθως και απο ποια ιστοσελιδα προερχεται η φωτογραφια....
      Λαθος???
      Οποτε κατα την γνωμη μου κλοπη θα ηταν αν δεν γινοταν καμια αναφορα στην προελευση της φωτογραφιας και στον φωτογραφο.
      Και λεω εγω τωρα,
      Αντι να χαιρεσαι και να λες ευχαριστω που η ιστοσελιδα σου (20 Ευρουλακια η συνδρομη) διαφημιζεται τσαμπα σε μια ομαδα με 6500 μελη εσυ γκρινιαζεις ....
      Ποση αχαριστια πια!!!!
      Τελος θα σε παρακαλουσα για μια διευκρινηση :
      Επειδη σκοπευω να γινω συνδρομητης στο blog ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ καταθετοντας το ποσο των 20 ευρω που απαιτειται, κι επειδη πριν αγορασω κατι θα ηθελα να ξερω τι πληρωνω και τι παιρνω ,θα ηθελα εγω και ισως και αρκετοι ακομη να μου λυσετε καποιες αποριες.
      1.Στα αρχεια που θα εχω προσβαση ως συνδρομητης περιλαμβανονται και αρχεια μουσικης??
      2 .Στα αρχεια μουσικης (αν περιλαμβανονται) καθως και σε φωτογραφικο υλικο ,αρθρα απο εφημεριδες -περιοδικα κλπ κλπ αποδιδεται καποιο μερος των χρηματων ως δικαιωματα στους νομιμους πνευματικους κατοχους???
      3. μετα την τραπεζικη καταθεση αποστελλεται στον καταθετη καποιο τιμολογιο η αποδειξη παροχης υπηρεσιων για καθε νομιμη χρηση απο αυτον???
      ευχαριστω

      Διαγραφή
    3. Φίλε Νίκο, δεν ξέρω για ποια φωτογραφία μιλάς, δεν εννοούσα εσένα. Η συνδρομή έχει την έννοια της δωρεάς, οικονομικής στήριξης του μπλογκ, και όχι της αγοραπωλησίας. Είναι όπως βγαίνουν τα κουτιά συνεισφοράς, σε αυτοδιαχειριζόμενους χώρους. Όποιος θέλει ρίχνει κάτι, όποιος δεν θέλει, τίποτα. Πάντως για εσένα και τον φίλο μου τον Γιαννόπουλο, η πρόσβαση στις ΚΡΥΦΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ είναι δωρεάν (είστε κι εσείς άλλωστε διαχειριστές σελίδων). Συνεπώς, μπορείτε να μου στείλετε μέηλ στο mdalouk@yahoo.com και να σας στείλω το λινκ πρόσβασης.

      Διαγραφή
    4. αν και η απαντηση σου δεν ειναι ξεκαθαρη σε αυτα που ρωτησα ,σε ευχαριστω ....

      Διαγραφή
    5. Νταλούκα -πόσο ακόμα; Για πες μας τι εννοούσες με τη φωτογραφία χωρίς άδεια; Και για πες μας, εσύ δεν έγραψες αυτό εδώ; "Έχεις ακούσει εσύ ποτέ, να κάνει κάποιος ανάρτηση και να απαιτεί μετά, να έχουν άδεια για την κάνουν share οι φίλοι του;"
      Αν λοιπόν κάποιος πάρει φωτογραφία από το μπλογκ σου που είναι και ΔΗΜΟΣΙΟ και τη μοιραστεί στη σελίδα του, τότε για ποια κλοπή μιλάς;
      Πώς γίνεται ρε συ να κλέβουν όλοι εκτός από σένα όταν κυκλοφορούν υλικό άλλων;
      Καλά -για τις κρυμμένες σελίδες, το τερμάτισες!
      Όποιος θέλει ρίχνει κάτι κι όποιος δε θέλει δε ρίχνει; Σοβαρά; Εσύ δεν τα γράφεις αυτά εδώ;
      "Στη συνέχεια:
      Στέλνετε e-mail στο mdalouk@yahoo.com
      δηλώνοντας ότι έχετε καταθέσει τη συνδρομή σας στην Εθνική Τράπεζα
      και γράφετε τα στοιχεία σας:
      Όνομα, επίθετο, τόπος, και τηλέφωνο επικοινωνίας.

      Γρήγορα, θα σας έρθει απάντηση με το πώς θα μπείτε στις κρυφές σελίδες του μπλογκ."
      Το "όποιος θέλει" πού ακριβώς το αναφέρεις; Μήπως από κάτω που δίνεις τη δυνατότητα μειωμένης συνδρομής σε άνεργους και πολύτεκνους;
      Και τέλος πάντων -επειδή βαριέμαι να ψάξω το σχετικό ποστ σου, θύμισέ μας τι περιέχουν αυτές οι σελίδες.
      Και πες μας αν έχεις ανοίξει κάποια ΜΚΟ και έχεις φοροαπαλλαγή για τις συνδρομές, πες μας επίσης πόσα έδινες τόσον καιρό στους καλλιτέχνες των οποίων τα έργα φιλοξενείς εκεί μέσα, ηρωικέ τύπε που κατηγορούσες τις ανεξάρτητες εταιρείες οτι τρώνε τα δικαιώματα των καλλιτεχνών.
      Α ναι -και πριν αποχωρήσω χαμογελαστός (ψέμματα -έχω λιώσει στα γέλια) σου λέω οτι μπορείς να μην το δημοσιεύσεις αυτό το σχόλιο -έτσι κι αλλιώς θα το δημοσιεύσω στο μπλογκ μου, έχω μάθει το πόσο δημοκράτης είσαι και τα σώζω όλα πριν στα στείλω.

      Διαγραφή
    6. Οι ΚΡΥΦΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ περιέχουν ειδικό αρχειακό υλικό, και όχι προϊόντα προς πώληση. Ενδιαφέρει τους ερευνητές και το υλικό περιορίζεται για προσωπική τους χρήση. Περιλαμβάνει σπάνια ντοκουμέντα, από τα Αρχεία του Ελληνικού Ροκ, των Ελλήνων Υπαρξιστών, της Αντιδικτατορικής Νεολαίας, το Αρχείο Γρηγόρη Λαμπράκη, της δεκαετίας του 1980, και άλλα τεκμήρια που φθάνουν στο σήμερα, και που διαφωτίζουν την έρευνα, της ιστορίας της ελληνικής νεολαίας. Όλα τα Αρχεία, είναι δικά μου, με υλικό που έχει προσφερθεί ή που έχω δημιουργήσει ο ίδιος. Ένα παράδειγμα υλικού που έχει προσφερθεί, είναι το ΑΡΧΕΙΟ Τσαπνίδη.Ένα παράδειγμα υλικού που έχω δημιουργήσει εγώ, είναι το ΑΡΧΕΙΟ Ελληνικού Ροκ (φωτογραφίες, έρευνα, δημοσιεύσεις). Οι συνδρομές, είναι δωρεές που γίνονται στο μπλογκ, για να συνεχίσει η διαδικασία της έρευνας να υπάρχει. Πολλά sites ζητούν donations για έναν σκοπό. Όσοι πιστεύουν πως αξίζει το site και μπορούν φυσικά, δίνουν. Δεν είναι υποχρεωτικό. Άλλωστε το συντριπτικό ποσοστό των όσων γράφω στο μπλογκ, είναι με ελεύθερη πρόσβαση.

      Διαγραφή
    7. Αστειεύεσαι -έτσι; Είναι δικά σου τα αρχεία Γρηγόρη Λαμπράκη, τα αρχεία των Υπαρξιστών, της Αντιδικτατορικής Νεολαίας; Από πού κι ως πού; Τα δημιούργησες εσύ; Έχεις κάποια συμβόλαια παραχώρησης;
      Το να σου προσφερθεί κάτι δεν το κάνει δικό σου -απλώς σου παρέχεται πρόσβαση. Πρόσβαση, όχι αποκλειστικότητα! Για να είναι δικό σου, θα πρέπει να έχεις κάποιο χαρτί που το λέει.
      Και ακόμα, το αρχείο του ελληνικού ροκ είναι ΚΑΙ φωτογραφίες κάποιων μουσικών -να υποθέσω. Από πού κι ως πού είναι δικές σου; Ακόμα κι εσύ να τις τράβηξες -από τη στιγμή που δείχνουν κάποιον άλλο, χρειάζεσαι την άδειά του για να τις δημοσιεύεις.
      Εσύ όμως κάνεις κάτι ακόμα χειρότερο -τις εμπορεύεσαι. Και μη μας λες οτι δεν είναι προϊόντα προς πώληση -και στο σινεμά όταν βλέπεις μια ταινία δεν αγοράζεις την ταινία, αγοράζεις το δικαίωμα να τη δεις. Θα πούμε τώρα οτι ούτε οι ταινίες είναι προϊόντα προς πώληση;
      Ποιον κοροϊδεύεις με τα donation; Όσες σελίδες έχουν επιλογή για δωρεά είναι ανοιχτές. Εσύ έχεις κλειστά αρχεία που για να ανοίξουν θα πρέπει να πάρεις 20 ευρώ. Κι αυτοί που σου τα δίνουν δεν το κάνουν γιατί πιστεύουν οτι αξίζει το site -ποιο site; Το κλειστό που δεν το βλέπουν αν δεν πληρώσουν;
      Δεν είναι υποχρεωτική η συνδρομή λες; Δείξε μου που γράφεις οτι μπορεί κάποιος να δει τις κρυμμένες σελίδες χωρίς να πληρώσει και θα συμφωνήσω μαζί σου.
      Παραπέρα -η ερώτηση παραμένει: Όταν σου δίνω ένα εικοσάρικο για να δω μια φωτογραφία του Πολύτιμου, ή για να ακούσω ένα τραγούδι του Λογαρίδη (τυχαία ονόματα), ο Πολύτιμος κι ο Λογαρίδης τι παίρνουν από αυτά τα λεφτά;
      Υ.Γ.: Και βέβαια, ευχαριστώ για τη δωρεάν πρόσβαση αλλά δεν θα πάρω. Δεν χρειάζομαι μεσάζοντες, ούτε και τους γουστάρω άλλωστε.

      Διαγραφή
    8. εβαλα στοιχημα μια τουλουμπα να κανω τουμπα ,να κανω τουμπα!!!!

      Διαγραφή
    9. Ηρέμεισε. Δικά μου είνια τα αρχεία.

      Διαγραφή
  7. Τώρα -πσριστάνεις τον χαζό ή όντως είσαι; Σου ξαναγράφω το αρχικό μου σχόλιο μπας και το εμπεδώσεις:
    "Ο λογαριασμός μου στο facebook δεν είναι ανοιχτός, οπότε θα έπρεπε να ζητήσεις την άδειά μου για να αναδημοσιεύσεις κάτι από εκεί -αν είχες λίγη τσίπα.
    Σε κάθε περίπτωση, σου απαγορεύω να δημοσιοποιείς σχόλια άλλων ανθρώπων οι οποίοι δεν γνωρίζουν οτι τα σχόλιά τους θα βγουν σε κοινή θέα.
    Κατανοητό;"
    Στο εξηγώ και πάλι: Όταν παίρνεις κάτι που δεν είναι δημοσιευμένο σε κοινή θέα και το δημοσιοποιείς θα πρέπει να ρωτάς αυτόν που το έγραψε αν συμφωνεί. Αλλιώς είσαι ξετσίπωτος. Ότι κι αν είναι αυτό που παίρνεις, δεν έχει σημασία το περιεχόμενο. Μπορεί εγώ να μην ήθελα να δημοσιευτεί η (όποια) άποψή μου στο μπλογκ σου γιατί δε σε γουστάρω -το σκέφτηκες αυτό;
    Και το ακόμα χειρότερο: δημοσιοποίησες σχόλια ανθρώπων οι οποίοι σχολίαζαν ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ οτι το κάνουν σε ιδιωτικό χώρο και όχι σε δημόσιο. Αυτό με εκθέτει και γι΄αυτό σου ζήτησα να σβήσεις τα σχόλιά τους, αλλά εξακολουθείς να σφυρίζεις αδιάφορα.
    Και τέλος πάντων -για να δεις πόσο παράλογα είναι αυτά που ισχυρίζεσαι -αν η άποψή σου είναι οτι κάτι φοβόμουν -μην το δει το Ejekt και δε με ξαναφήσει να σκάσω 40 ευρώ για συναυλία που ΔΕΝ θα δω, μην το δει ο Cave και μου κόψει την καλημέρα, μην το δει η γιαγιά μου που διαβάζει το μπλογκ σου, δεν θα έπρεπε ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ να σβήσεις το κείμενό μου; Γράφοντας τις σαχλαμάρες που έγραψες, απλώς ενισχύεις τη θέση μου για το πόσο ξετσίπωτος είσαι.

    Για να τελειώνει το παραμύθι κι επειδή η γελοιότητα καλό είναι να μη μένει αναπάντητη -πήγαινε στο μπλογκ μου που είναι ΔΗΜΟΣΙΟ, διάλεξε ότι κομμάτι του σχετικού, με το θέμα, ποστ και κάντο σημαία -δεν έχω κανένα πρόβλημα.

    Υ.Γ.1: Οι γνώμες δεν έχουν copyright! Αλήθεια ρε μάγκα; Για άντε πάρε μια γνώμη συντάκτη για κάποιο δίσκο (όταν μάλιστα αυτός δεν την έχει δημοσιεύσει) και βγάλτη φόρα-παρτίδα και πες μου τι θα σου κάνει μετά!
    Υ.Γ.2: Δεν σε κατηγόρησα για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας -σε κατηγόρησα για παράνομη δημοσιοποίηση κειμένου. Κι αν δεν καταλαβαίνεις γιατί είναι παράνομη -ρίξε μια ματιά στους όρους λειτουργίας του facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και κάτι τελευταίο Θανάση Γιαννόπουλε: Δημοσίευσες στο μπλογκ σου,την στρογγυλεμένη αναφορά σου για την συναυλία του Κέηβ, δείχνοντας πως εγώ μόνο σου έκανα κριτική. Ξέχασες να γράψεις και τα σχόλια των «φίλων» σου, που υπάρχουν εδώ, και σε βγάζουνε βλάκα. Γι αυτό μάλλον ζητάς να τα σβήσω. Ξέχασες επίσης να διευκρινήσεις το δικό σου σχόλιο για κάποιους «μπράβους που καίγανε αμάξια στο πάρκινγκ» -όπως γράφεις σε αυτό που αναδημοσιεύω εδώ, σε αυτό που δεν θέλεις να υπάρχει. Θα σου έλεγα γι αυτά τα «καψίματα», που χαρακτηρίζεις φάουλ του Ejekt, να μας έλεγες περισσότερα. Όμως, αντιλαμβάνομαι πως θα το κάνεις γαργάρα. Έτσι η συζήτησή μας, σταματάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά λοιπόν που γράφεις δείχνουν την αθλιότητά σου.
      Κατά πρώτον, κόβεις τις απαντήσεις μου σαν κανονικός χουντικός λογοκριτής. Και δημοσιεύεις μόνο τα δικά σου -ωραία άποψη έχεις για το διάλογο.
      Κατά δεύτερον, όποιος θέλει να γράψει το οτιδήποτε -και να με βγάλει βλάκα και άσχετο ΔΗΜΟΣΙΑ μπορεί να το κάνει ελεύθερα στο μπλογκ μου. Δεν πρόκειται να δημοσιοποιήσω σχόλια ανθρώπων που έγιναν σε μη δημόσια σελίδα -δεν σου μοιάζω.
      Κατά τρίτον, δίνω λινκ στο μπλογκ σου -άρα δεν υπάρχει λόγος να ξαναγράψω τα ίδια και δεν στρογγυλοποιώ τίποτα. Αν ήξερες να διαβάζεις, θα διάβαζες οτι η άποψή μου παραμένει η ίδια.
      Κατά τέταρτον, ΑΝ ήξερες να διαβάζεις, θα έβλεπες οτι τα καψίματα αμαξιών δεν έγιναν φέτος (πόσο ηλίθιος μπορεί να είσαι; καψίματα αμαξιών με καταιγίδα;) αλλά στο Ejekt του 2007. Όσοι είχαμε πάει τότε στη συναυλία και ασχολούμασταν, το ξέρουμε, μέχρι και οι εφημερίδες το είχαν γράψει -εσύ μάλλον κοιμόσουν τότε.

      Προφανώς και δεν θα δημοσιεύσεις το σχόλιο γιατί δε σε συμφέρει -αλλά μου δίνεις υλικό για να σε κοροϊδεύουμε -είσαι πραγματικά σπουδαίος!

      Διαγραφή
  9. Ζήτησα από τον Γιαννόπουλο να μας διευκρινίσει για τα «καψίματα» και μου απάντησε με βρισιές πως αυτό έγινε το 2007. Δεν είπαμε εμείς πως έγιναν φέτος. Άλλο σας ρωτήσαμε. Γράψατε πως τα καψίματα των αμαξιών, ήταν φάουλ του Ejekt. Αυτό ζητήσαμε να μας διευκρινίσετε, το πού έφταιγε για αυτά τα καψίματα, η διοργάνωση του φεστιβάλ. Έτσι που το γράφετε, αφήνετε να εννοηθεί, ότι όποιος πάει σε Ejekt, κινδυνεύει να του κάψουν το αμάξι. Παρακαλώ, εξηγήστε μας αυτό, χωρίς βρισιές, αν έχετε την καλοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνεχίζεις να μη δημοσιεύεις τις απαντήσεις μου και ρωτάς από μόνος σου -λες και είσαι ψυχοπαθής!
    Το φάουλ του Ejekt το 2007 ήταν οτι ενώ έγιναν επεισόδια (κάηκαν αυτοκίνητα στο πάρκινγκ του φεστιβάλ, μπήκε μέσα κόσμος κι έσπαγε τα πάντα) τα οποία διέκοψαν την εμφάνιση των Beastie Boys (που ήταν οι headleaders) στα 10 λεπτά, δεν έκανε καμιά νύξη για επιστροφή χρηματών στους θεατές.
    Αυτή είναι η άποψή μου -διάβασέ τη και κατάπιε την όπως και τις υπόλοιπες απαντήσεις μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι απαντήσεις δημοσιεύονται όλες όταν δεν περιέχουν βρισιές

      Διαγραφή
    2. "Κωλοτούμπας", "κότα", "αναξιόπιστος", "κουτσομπόλα της γειτονιάς", "γελοίος", να συνεχίσω Μανώλη; Αυτά δεν είναι βρισιές; Γιατί τα δημοσίευσες; Γιατί είσαι εσύ αυτός που βρίζει!
      Οι απαντήσεις δημοσιεύονται όλες στο μπλογκ σου, αρκεί να μην ξεμπροστιάζουν την ασχετοσύνη σου -αυτό είναι η αλήθεια.
      Καλή όρεξη με το φάγωμα (κι αυτής της απάντησης).

      Διαγραφή
    3. το "γελοιοι " που χρησιμοποιει ο Νικ δε φρηκ ειναι βρισια η οχι??? η μηπως επειδη δεν αναφερεται σε σενα το κανεις γαργαρα????

      Διαγραφή
  11. ναι, βέβαια, και γενικά μπορεί να είναι και ευτυχισμένος που δεν τον μαχαιρώνουν όπως στο Άλταμοντ - ρε Μανώλη, πραγματικά δεν έχεις καταλάβει ότι όλος ο κόσμος γελάει μαζί σου και στην πραγματικότητα όλοι μας συμμετέχουμε (με ανάμικτα αισθήματα πάντα) σε ένα τεράστιο διαδικτυακό "μπιζ" με σένα στη θέση του φαποφάγου. Τι διάολο, έτσι την φανταζόσουνα τη ζωή σου από μικρός; να λες βλακείες και μετά να ζητάς και εξηγήσεις; Μάλλον έχουν δίκιο κάποιοι που επιμε΄νουν ότι πρέπει να μην σού απαντά κανείς, παρά μόνον με δικηγόρο όταν τα πράγματα φτάνουν στο απροχώρητο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νταλούκα πριν 25 χρόνια είχα αγοράσει ένα βιβλίο για τον Τζιμ Μορισον που είχες γράψει και όλο μαλακίες έλεγες μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή