Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

Θεόδωρος Μπασιάκος : Τραγούδι Αγάπης για την Γκόμενα Σαραβαλάκι

Με την ευκαιρία της χθεσινής Ημέρας Παγκόσμιου Οργασμού, ο ποιητής Θεόδωρος Μπασιάκος, ανέβασε στην προσωπική του σελίδα στο fb,  το ποίημα Τραγούδι Αγάπης για την Γκόμενα Σαραβαλάκι.
Ακολουθούν, το ποίημα και σχόλια του ποιητή.



ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙ*

Μια παλιοκαρέκλα μάζεψα απ' το δρόμο
(αχ! ξανθούλα σουρλουλού)
Της λείπει ένα πόδι αλλά τί μ' αυτό
Είν' η καρέκλα "μου", την θέλω, την πονάω
σαν την καρδιά μου είναι κι' αυτή σακατεμένη.

Κουτσή είν' η καρέκλα μου γι' αυτό μου 'ναι κουνιστή
(αχ! ξανθούλα σουρλουλού)
Στην καρέκλα μου αράζω κι' όμορφα τραμπαλίζομαι
Κρρικ-κρικ, κρρικ-κρακ, κρρικ-πίσω, μπρος-κρακ
Κρρρικρικ-κρρακ! Κρρικ! Κρρρικρακ-κρρροκ!
απογειώ- ωχ! ωχ! ωχ! -ώνουμαι
(στα σύννεφα με στέλνει)

Κρρακ-ρακ! Κρρακ-ρακ!
Κ ρ ρ ρ ρ α τ ς !

___

(*) Αυτό το δακτυλόγραφο έπεσε μπροστά μου καθώς κάτι άλλο έψαχνα στα παλιά χαρτιά μου. Δεν έχει χρονολογία, ούτε και μπορώ να θυμηθώ κάτι σχετικό, μολονότι διαβάζοντάς το σκέφτηκα τον Σαρλώ, αλλά και πάλι δεν ξέρω γιατί σκέφτηκα τον Σαρλώ μολονότι είναι οπωσδήποτε λογικό να σκεφτώ τον Σαρλώ. Τίτλο δεν είχε, αλλά επειδή πολύ συγκινήθηκα με την τρυφερότητα αυτών των στίχων πρόσθεσα τον τίτλο που πρόσθεσα.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τα μ' αρέσει, ουάου, τέλειο, λυπάμαι, έλεος κλπ.

ΥΓ. (Να σας ευχηθώ και καλούς οργασμούς, επί τη ευκαιρία, μέρα που 'ναι! Και του χρόνου! Και κάθε μέρα 2-3 φορές άντε 5-6 οι νεώτεροι αλλά όχι παραπάνω μην το παρακάνετε έχουμε και δουλειές κι' όταν σας ακούμε να πηδιέστε και να χύνετε και να σβήνετε και να τελειώνετε και ξερωγώ δεν μπορούμε να δουλέψουμε απεργούμε και το ρίχνουμε στο γαμήσι αντί να δουλεύουμε... Χμ! Καλύτερα παρακάντε το!)

Θεόδωρος Μπασιάκος 8 Αυγ 2018




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου