Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Η Δέσποινα Λεοντή και το #Γκουγκλ

Η πειραιώτισσα τραγουδοποιός, Δέσποινα Λεοντή (φωτο), πριν λίγες μέρες, κυκλοφόρησε γουστόζικο άσμα, για τα social media και τον ρόλο τους στην ζωή μας. «Όσο θα περνούν τα χρόνια θα μας φαν τα κινητά» λέει, βάζοντας τίτλο του τραγουδιού, τον σημειολογικό όρο #Γκουγκλ.


Στα σχόλια, που ακολουθούν το βίντεο που ανέβασε στο Youtube, ξεχωρίζει εκείνο του Καπετάν Γιώργη, ο οποίος της γράφει: «Εμείς οι παλιοί καπεταναίοι δεν χρειαζόμαστε το γκουγκλ για να ξέρουμε ότι ο Σεπτέμβριος είναι η κατάλληλη εποχή για ψάρεμα πελαγίσιου μπακαλιάρου και κολιού! Eύχομαι το τραγούδι σου να ακουστεί μέχρι τα παράλια της Μικράς Ασίας!»




Η τραγουδοποιός, σχολιάζει το τραγούδι της, ως εξής: 


Ήθελα μία μεγάλη αλλαγή. Να νοιώθω ότι κάνω κάτι εντελώς δικό μου, όπως το θέλω εγώ, όπως το σκέφτηκα. Το #Γκουγκλ, είναι ένα κομμάτι γεμάτο από τους ενδοιασμούς μου για το πόσην ώρα ξοδεύουμε με ένα κινητό στο χέρι αντί να είμαστε αληθινά με τους ανθρώπους που αγαπάμε. Δεν είναι καταδίκη, είναι κριτική. Προφανώς ο κόσμος, η δουλειά και η διασκέδαση χρειάζονται τα social media και σίγουρα μας έχουν όλους βοηθήσει να βελτιώσουμε πολλά στην ζωή μας. Όμως ένοιωσα την ανάγκη να θέσω κάποια όρια και κάθε στίχος του κομματιού και σκηνή του clip έχουν δημιουργηθεί πολύ στοχευμένα για να τεθούν τα όρια που εγώ, τουλάχιστον, έχω στο μυαλό μου.” “Δέσποινα Λεοντή.”



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου