Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Rest In Power Zackie Oh!

Phoito by: Γεράσιμος Δομένικος

Επιλογή από τα καλύτερα γραπτά του Ζακ Κωστόπουλου / Zackie Oh 
(στο fb και twitter
και ένα από τα τραγούδια του. Δείχνουν το χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό που μόνο ένας σπάνιος άνθρωπος έχει.



Μπήκα στο μετρό και άκουσα από δίπλα : "Ρε μαλάκα, μιά από τις πουστάρες που έδειχνε χθες".
Πρώτον, αφού είσαι φαν, σημείωσε και το όνομα χρυσό μου, είναι Zackie Oh. Δεύτερον, νομίζω ότι σε λίγο θα χρειάζομαι σοφέρ.
(Ζακ- 2 Δεκ 2017)


Αυτό που πλέον στα λεωφορεία μπορείς να μπαίνεις μόνο από την μπροστινή πόρτα το βρίσκω ομοφοβικό. Δεν σκέφτονται εμάς που μια ζωή έχουμε μάθει να μπαίνουμε από την πίσω.
(Ζακ- 10 Ιουλ 2018)


Αίτημα φιλίας. Τσεκάρω τοίχο:
- Αδιάφορο αστείο.
Ας δώσω άλλη μια ευκαιρία.
- Αντιφασιστικό ποστ.
Σε καλό δρόμο είμαστε.
- Νατάσα Θεοδωρίδου
Μπλοκ.
(Ζακ- 4 Ιουλ 2018) 


Zackie Oh! - Το ζεβρέ μου παλτό
Έχω πέσει, τον παίρνω Στο ζεβρέ μου παλτό Στο παρκέ είναι στρωμένο Και στα τέσσερα εγώ Μεσ' τις τσέπες του είχε βλεφαρίδες, κραγιόν Και στη φόρδα του θέση Για καπότες, ντεπόν...




Με σταματάει μια στο δρόμο, στη γειτονιά. Δεν είμαι in drag, απλά έχω βαμμένα νύχια.
- Γεια σου. Εσύ είσαι η τραβεστί;
- Γεια σου. Κι εσύ φαντάζομαι η κουτσομπόλα. Χάρηκα.
Απλώνω και χέρι για χειραψία - τέτοια ανωτερώτiς - αλλά χαμήλωσε το κεφάλι και έφυγε. Ελπίζω για το χωριό της.
#ΓειαΣαςΕιμαιΗΤραβεστιΤηςΓειτονιαςΣας
(Ζακ- 28 Απριλ 2018)

Ακούω ένα "Όξω πούστη απ' την παράγκα", βγαίνω κι εγώ στο μπαλκόνι τίποτα, κανείς.
Τσάμπα με σήκωσαν.
(Ζακ- 23 Απριλ 2018)

Έχει βγει μια γριά στο διπλανό μπαλκόνι και πετάει φαγητό στις γάτες που είναι στον ακάλυπτο από κάτω. Μαζεύονται κάποιες γάτες και τρώνε αλλά φωνάζει συνεχώς γυναικεία ονόματα. Και λέει:
"Δεν έρχονται να φάνε γιατί φοβούνται τους αρσενικούς. Α να χαθούν, οι επιβήτορες. Μόνο για να πουλάνε έρωτα είναι".
(Ζακ- 15 Απριλ 2018)

Κοινωνία εμποτισμένη με χριστιανική αγάπη:
- Θάνατος στους βιαστές.
- Είναι ιερέας.
- Θάνατος στο θύμα!
(Ζακ- 28 Μαρτ 2018)

Επειδή πολλά ακούγονται, να βγει η Ζωζώ Σαπουτζάκη κάποια στιγμή να μας πει τι έγινε
όντως το 1821.
(Ζακ- 25 Μαρτ 2018)

Με το να απεικονίζεις τον - κάθε - Αμβρόσιο με ζαρτιέρες δεν υποτιμάς αυτόν. Υποτιμάς εμάς που τη ζαρτιέρα που φοράμε την σεβόμαστε και την τιμούμε.
(Ζακ- 25 Μαρτ 2018)

Αυτό με το άγιο φως που ανάβει από θαύμα, το έχω πάθει με γκόμενο.
(Ζακ- 7 Απριλ 2018)

92% των νέων γκέι λέει μια έρευνα, θέλουν μονογαμική σχέση ή γάμο. Βρε καλά μας λένε ανώμαλους.
(Ζακ- 21 Μαρτ 2018)

Όταν εσύ ακούς το "Join me in death" των Him και ο γείτονας περνάει έξω απ' την πόρτα σου τραγουδώντας το "Ενα ποτήρι θάνατο θα πιω" λογικά σε αθωώνει ο δικαστής άμα το κάνεις το φονικό έτσι;
(Ζακ- 14 Μαρτ 2018)



Περπατάω την Πειραιώς, ξημερώματα, in drag, με γκομενάκι που μόλις γνώρισα. Μια "αντροπαρέα" αρχίζει να κράζει. Σκέφτομαι αν με παίρνει να απαντήσω ή απλά θα προσπεράσω. Γυρνάω στο γκομενάκι:
- Από ξύλο πως τα πας;
- Όρμα!
Μπορεί να μην θυμάμαι ούτε το όνομα σου, αλλά αν το διαβάζεις αυτό, να ξέρεις, σε παντρεύομαι.
(Εννοείται οι "άντρακλες" όπου φύγει-φύγει)
(Ζακ- 11 Μαρτ 2018)

- Θα πάμε στο πάρτι;
- Ε ναι.
- In drag?
- Ε πως θα πάμε μωρή, άντρες;
(Ζακ- 10 Μαρτ 2018)

Αρρώστησε λιγάκι ο σκύλος μου ο Σνούπι και όταν κοιμάται τσεκάρω ανά δέκα λεπτά να δω αν αναπνέει. Έγινα η μάνα μου. Σε μια απελπισμένη προσπάθεια να κάνω τον Σνούπι να πάρει χάπι, παίρνω τα δικά μου και του λεω: "Κοίτα Σνούπι, και η μαμά παίρνει χάπια. Δεν είναι ντροπή".
(Ζακ- 7 Μαρτ 2018)

Να 'χεις γυρίσει σπίτι ξημερώματα με γκομενάκι, να σε ξυπνάει μετά από λίγες ώρες και να σου λέει: "Πρέπει να φύγω γιατί με πήραν τηλέφωνο οι γονείς μου". Ούτε στον εχθρό μου.(Ζακ- 24 Φεβρ 2018)


Εξάρχεια φίλε! Σηκώνεσαι πρωί πρωί να πας στην τράπεζα, περνάς μπροστά από μια παρέα που καπνίζει κάτι μεγάλα τσιγάρα, σε παίρνουν τα ντουμάνια, φτάνεις, και δεν θυμάσαι αν έχεις πάει να κάνεις ανάληψη, κατάθεση ή ληστεία.
(Ζακ- 14 Φεβρ 2018)


Έχω βάλει στη διαπασών, κατά σειρά, Britney, Μαζωνάκη και Manson. Υποθέτω ότι ο μόνος λόγος που δεν έχουν έρθει να με μαζέψουν απ' το Δαφνί είναι πως στην περίπτωση μου η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
(Ζακ- 12 Φεβρ 2018)

- Γεια σας μία αποτριχωτική κρέμα θα ήθελα.
- Ξέρετε ποια παίρνει η κοπέλα σας;
- Η κοπέλα μου δεν αποτριχώνεται. Για 'μένα είναι.

Όχι αγάπη μου, δεν θα με τρελάνετε εσείς.
(Ζακ- 2 Φεβρ 2018)


Φίλες μου Χριστιανές, πιστές, εσείς που μιλάτε με τον από πάνω, τον Μεγάλο, κάντε μια προσευχή να έρθουν οι καούκες που έχω παραγγείλει μέχρι την Παρασκευή γιατί εμένα δεν θα με ακούσει. Οι υπόλοιπες κάντε like.
(Ζακ- 29 Ιαν 2018)

Εγώ λέω να γίνει Survivor Ελλάδας εναντίον ΠΓΔΜ και ο νικητής να αποφασίσει την ονομασία.
(Ζακ- 23 Ιαν 2018)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου