Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Prins Obi and The Dream Warriors – Δίνη

μέσα στα όνειρα βρίσκω γαλήνη
τα προσωπεία δεν ζητάν την ευθύνη
πέταξα να φύγω μακριά σου
μου είπες πως αν συνέλθω μια μέρα
θα μπορέσω να ακούσω τη φωνή σου στον αγέρα
μα έμαθα να ακούω τη σιωπή
(Δίνη – Prins Obi)

Πρώτο single από το άλμπουμ Prins Obi and The Dream Warriors, που κυκλοφορεί στις 19 Νοεμβρίου από την Inner Ear. Το βίντεο του ελληνόφωνου τραγουδιού, είναι σε σκηνοθεσία Βασίλη Κατσούπη aka dipyadeep.



μεσα στα ονειρα βρισκω γαληνη τα προσωπεια δεν ζηταν την ευθυνη πεταξα να φυγω μακρια σου μου ειπες πως αν συνελθω μια μερα θα μπορεσω να ακουσω τη φωνη σου στον αγερα μα εμαθα να ακουω τη σιωπη αν μια φορα ειχα την καρδια σου και την φορουσα σαν στερνο φυλαχτο τωρα σαν δινη με ρουφας κοντα σου μα ποτε δεν μου ειπες σ'αγαπω μεσα στα ονειρα δε βρισκω γαληνη οι αναμνησεις με τραβανε σαν δινη ολο και πιο βαθεια χρυσοκεντητα πουλια σερνουν το αρμα αυτο που ζηταω ειναι ακομα ενα θαυμα πεταξες να φυγεις μακρια μου αν μια φορα ειχα την καρδια σου και την φορουσα σαν στερνο φυλαχτο τωρα σαν δινη με ρουφας κοντα σου μα ποτε δεν μου ειπες σ'αγαπω αν μια φορα ειχα την καρδια σου και την φορουσα σαν στερνο φυλαχτο τωρα σαν δινη με ρουφας κοντα σου μα ποτε δεν μου ειπες σ'αγαπω μα ποτε δεν μου ειπες σ'αγαπω



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου