Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΧΑΜΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ ΤΟΥ ΒΛΑΣΣΗ ΜΠΟΝΑΤΣΟΥ

Κάποιος με το ψευδώνυμο twist and shout, ανέβασε στο youtube, δύο βιντεοκλίπ του Βλάσση Μπονάτσου, που μέχρι τώρα θεωρούνταν χαμένα.
Τα βίντεο, δείχνουν τον Βλάσση όπως ήταν στα 1991, στα τραγούδια Παραλήρημα και Μεσάνυχτα, από τον δίσκο «Παραλήρημα».


Ο δίσκος αυτός, περιέχει δέκα τραγούδια που έγραψε και  σχεδίαζε να κυκλοφορήσει ο Γιώργος Ρωμανός, αλλά μετά την κυκλοφορία του ΚΡΑΜΑ, η επικοινωνία με την εταιρεία του δεν ήταν καλή, και αποφάσισε να τα δώσει στον φίλο του Βλάσση Μπονάτσο. 




Ο καλός σκηνοθέτης Αντώνης Χατζάρας, γύρισε τα δύο αυτά βιντεοκλίπ, που προβλήθηκαν τότε, μία φορά νομίζω, στην ΕΡΤ. Όμως, θεωρήθηκαν πολύ τολμηρά και αμέσως αποσύρθηκαν. Κανείς δεν τα ξαναείδε, και όταν ο Χατζάρας πέθανε (πολύ νέος σε ηλικία 47 χρόνων), όλοι πίστευαν μετά, πως ήταν χαμένα. Να όμως...

Το ποιος είναι ο twist and shout που τα ανέβασε, δεν ξέρω. Όποιος και αν είναι, μπράβο του. Διέσωσε ένα πολύτιμο υλικό, που οι «προοδευτικοί» διευθυντές της τότε ΕΡΤ, το έκριναν απαγορευμένο. Αρκούσαν λοιπόν, λίγες σκηνές με γκοθ γυμνές, κάποια μπαρ, κάποια γυρίσματα που παρέπεμπαν στην Αθήνα των ντραγκς, για να τα διαγράψουν;

Τόσο συντηρητισμός πια; 




2 σχόλια:

  1. οταν ειδα τα κλιπ ειχε μονο μια προβολη στο youtube πριν λιγες μερες..ετυχε την επομενη να ανεβω κεντρο αθηνα για κατι δουλειες και περασα απο τα σημεια που φαινονται στο βιντεοκλιπ.γνωστες οδοι κτλ.το μπονατσο ετυχε στη ζωη μου να τον συναντησω μια φορα μονο τυχαια σε ενα αεροπλανο πηγαινοντας σε καποιο νησι.εφηβος τοτε εγω λεω σε κατι συμμαθητες μου ρε σεις ο μπονατσος.καμια σημασια δεν εδωσαν.τον κοιτουσα επιμονα ενω ολοι αδιαφορουσαν για καποιο περιεργο λογο.ντρεπομουν να του μιλησω.μου εκανε εντυπωση η αυρα του.την ενιωθες στα 2 μετρα αποσταση που μας χωριζαν..μια ηλεκτρισμενη ατμοσφαιρα.τουλαχιστον αυτο ενιωσα εγω.ακομα δεν το εχω ξεχασει.διασταυρωθηκαν τα βλεμματα μας γιατι καταλαβε οτι ημουν ο μονος τελικα που τον κοιτουσε επιμονα μεσα σε αρκετο κοσμο.τοτε πεταξε μια ατακα βωμολοχιας που ειχε σχεση με το αεροπλανο και που καταλαβα μονο εγω και οι δυο πανεμορφες κοπελες που τον συνοδευαν και γελασα.αυτο ηταν ο βλασσης.καλλιτεχνης.σκορπουσε απλοχερα χαρα στους γυρω του αλλα δεν αντεχε αυτο που ζουσε ο ιδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ωραία. Και τι θες να πεις με αυτό το σχόλιο;;; ότι το είδες μια μέρα τυχαία και τι μας αφορά αυτό;ρε σταματήστε να δίνετε νόημα σε ανόητα πράγματα. Ελληναραδες βλάχοι... Εσύ δλδ τον είδες μερικά λεπτά τυχαία και κατάλαβες ότι δεν άντεχε αυτό που ζούσε;;;μπράβο ψυχολόγε της πορδής...τωρα είμαι σίγουρος θα λες σε γνωστούς σου :τον ήξερα τον Βλάση, εγώ με τον Βλάση;;; αδέρφια... Έσεις χάσατε τον Βλάση εγώ έχασα αδέρφο.ειχαμε περάσει πολλα μαζί κλπ..τι να πω ρε. ΠΟΣΗ ΒΛΑΧΙΑ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΔΛΔ ΕΝ ΕΤΗ 2019. Πόσο βαρετή είναι η ζωή σας απορώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή