Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Ο ΑΝΤΙΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΙΚΟΣ ΤΡΟΥΣΑΣ – Αδιάβαστος και κομπλεξικός....

Φωτογραφία έτους 1971. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος, παίζει κιθάρα, με τον Παντελή Δεληγιαννίδη. Αποτελούν τους Δάμων και Φιντίας (ΑΡΧΕΙΟ Μ.Νταλούκας)

Διάφοροι μυαλοφυγόδικοι, έχουν, από χρόνια βάλει στόχο τον Παύλο Σιδηρόπουλο, και τώρα,
με την αναγγελία της επανακυκλοφορίας τεσσάρων δίσκων του, άρχισαν πάλι να βγάζουν χολή. Ενοχλούνται. 

Ένας εξ αυτών, αυτοσχέδιος κριτικός, ξυνίζει τα μούτρα του, διότι, όπως λέει, άργησε πολύ ο Σιδηρόπουλος να ασχοληθεί με το ροκ...


Για τον Σιδηρόπουλο τα έχουμε πει εκατό φορές. Ο άνθρωπος για χρόνια δεν είχε ουδεμία σχέση με το rock. Πού ήταν στα 18 του, το 1966 ας πούμε; Πού ήταν στα 20 του, το 1968; Όλοι οι ροκάδες που έπαιζαν στα συγκροτήματα του ’60 ήταν κάτω από 20. Εκείνος που ήταν τότε; Ο Τουρνάς, που ήταν κι ένα χρόνο μικρότερός του, έπαιζε μουσική από το ’65, μπήκε σε στούντιο το ’66, έφτιαχνε συγκροτήματα κ.λπ. Ο Σιδηρόπουλος τι έκανε μέχρι το 1973, όταν άρχισε να γρατζουνάει κιθάρα και να ανακαλύπτει το rock; Κάτι στιχάκια έγραφε
(Φώντας Τρούσας-ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ 15 Φεβρ 2016)

Σύμφωνα λοιπόν με το Τρούσα, ο Σιδηρόπουλος αρχίζει το 1973, και αυτό το θεωρεί ...μεγάλη αργοπορία.
Και μόνο από αυτή την τεράστια κοτσάνα, καταλαβαίνει κανείς, ότι είναι εντελώς άσχετος.
Από πού βρήκε ο Τρούσας ότι ο Παύλος, άρχισε το 1973; 
Το διάβασε λέει, σε μια συνέντευξή του, στον Σχολιαστή.
Εδώ γελάνε, διότι αυτό που διάβασε ο αδαής, είναι απλώς ένα τυπογραφικό λάθος που υπάρχει στον Σχολιαστή.
Είναι φανερό, ότι ο Τρούσας αγνοεί, την δουλειά του Παύλου περιόδου 1970 με 1972, με το σχήμα Δάμων και Φιντίας.
Αγνοεί ακόμη, την δουλειά έτους 1973, με τα Μπουρμπούλια. Και αφού αγνοεί, αυτά τα βασικά, έρχεται φουριόζος να ασκήσει και κριτική και να ρωτήσει που ήταν πριν το 1973. Δεν είναι να τρελαίνεται κανείς, όταν βλέπει όλους αυτούς τους αδιάβαστους και απίθανους, να θέλουν με θράσος να ασκήσουν και κριτική;

Πληροφορούμε λοιπόν τον Τρούσα, κάτι που ξέρουν και τα παιδάκια: Ο Παύλος Σιδηρόπουλος, αρχίζει τα ροκ γκρουπ, το 1970.
Την δε ροκ ενασχόληση, από το 1968, σε ηλικία 20 χρόνων, στο Κύτταρο μετά και στο  Pop Eleven, ως θαμώνας και τακτικός συνομιλητής του Τάσου Φαληρέα. Αλλά και πριν το 1968, ως συγγραφέας Παύλος Αστέρης στην ροκ έκφραση ήταν, γιατί δεν είναι μόνον η κιθάρα, αυτό που καθορίζει τι είσαι.

Όχι βέβαια, ότι θα ήταν κακό, αν άρχιζε το 1973.
Και αν άρχιζε το 1973 (λέω αν), τι έγινε;
Θα μειωνόταν η Τέχνη του, από αυτό;
Εκείνο που έχει σημασία, δεν είναι πότε θα ασχοληθείς με την Τέχνη, αλλά αν αυτό που κάνεις, είναι Τέχνη.
Και ο Παύλος Σιδηρόπουλος, το απέδειξε, έκανε Τέχνη, που όμως για να την καταλάβεις, δεν πρέπει να έχεις το Τρούσιο σύμπλεγμα, δηλαδή, να μην είσαι στόκος.



3 σχόλια:

  1. δηλαδη για να καταλαβω το ζητουμενο του αρθρου ποιο ειναι ρε παιδια? εχει σημασια αν καποιος ξεκινησει στα 40 του πχ να κανει τεχνη και για τα επομενα 20 χρονια πχ ως τα 60 του? τοσοι ζωγραφοι,ποιητες,ηθοποιοι ξεκινησαν την καριερα τους στην τεχνη στα 40 ενω πριν ασχολουνταν με ασχετες επαγγελματικες ασχολιες για βιοπορισμο. ειλικρινα δεν καταλαβαινω τι ψαχνουμε να βρουμε τωρα.ας μου εξηγησει καποιος γιατι δεν καταλαβαινω το θεμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά ρε Μανώλη με τον Τρούσα ασχολείσαι; Ρίχνεις το επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ΄ ότι βλέπω το κατάργησε το ιστολόγιό του. Τελικά, μάλλον δεν άντεξε τα μπινελίκια και το κράξιμο που έφαγε για τις κνιτο-παπαριές που γράφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή