Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Ηριάννα Β. Λ: Παραμένει στη φυλακή - Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Να μην αποφυλακιστεί η Ηριάννα, αποφάσισε σήμερα, το Πενταμελές Εφετείο Αναστολών της Αθήνας (με ψήφους 3 – 2). 
Το κίνημα συμπαράστασης στην (με σαθρά ενοχοποιητικά στοιχεία) φυλακισμένη κοπέλα, δεν στάθηκε ικανό, να συγκινήσει τους δικαστές. «Ύποπτη να διαπράξει νέα αδικήματα», την χαρακτήρισε ο εισαγγελέας.

Το δικαστήριο, αποφάσισε, να παραμείνει στην φυλακή, και ο Περικλής, ο οποίος έχει καταδικαστεί με την ίδια ποινή (13 χρόνια), και είχε υποβάλλει αίτηση αναστολής εκτέλεσης της ποινής του, για λόγους υγείας.

Στο άκουσμα της απόφασης, όσοι βρίσκονταν στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του δικαστηρίου διαμαρτυρήθηκαν έντονα.
Πολλοί φώναζαν, «Ο Τσοχατζοπουλος είναι έξω! Όλους τους αφήνετε και δυο παιδιά να μείνουνε μέσα!».
Κάποιοι πέταξαν και μπουκάλια προς την έδρα, ενώ συγγενείς και φίλοι της κοπέλας, έκλαιγαν με λυγμούς.

Η 29χρονη Ηριάννα, ζήτησε από το δικαστήριο την αποφυλάκιση της λέγοντας μεταξύ άλλων: «Η μισή μου ζωή είναι η ακαδημαϊκή μου καριέρα και η άλλη μισή η εργασία μου. Διδάσκω και στο διδασκαλείο και στους πρόσφυγες. Εργάζομαι για το e-learning, ενώ είμαι εκπαιδεύτρια σε ξένους φοιτητές για εξ αποστάσεως εκμάθηση ελληνικών. Ήμουν έτοιμη να συνεχίσω να κατακτώ πράγματα, ώσπου όλα κόπηκαν. Λίγο πριν από την καταδίκη μου ήμουν έτοιμη να καταθέσω ένα πρόγραμμα για παιδιά. Ένα όνειρο που είχα από 19 χρόνων. Την 1η Ιουνίου μου στερήθηκε η ακαδημαϊκή μου διαδρομή, η εργασία μου, οι φίλοι μου, η οικογένεια. Η απουσία μου από αυτήν την τάξη είναι σαν να μου στερούν 6 χρόνια μεταπτυχιακά. Είχα βεβαιότητα για την αθώωση μου, ήξερα ποια είναι η αλήθεια, και ξαφνικά όλα χάθηκαν. Αισθάνθηκα προσβεβλημένη».

Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας κατέθεσαν οι καθηγήτριες της στο Πανεπιστήμιο, Μαρία Ιακώβου και Αμαλία Μόζερ. «Τελείωσε με 9,85 με άριστα το 10. Εργάζεται μαζί μας 2,5 χρόνια. Παιδί με εξαιρετικό ήθος και χαρακτήρα. Είναι εξειδικευμένη επιστήμονας και προσφέρει έργο. Η κοσμήτορας είναι συγκλονισμένη με ότι συνέβη στην Ηριάννα. Η παρουσία της στο σχολείο του Πανεπιστημίου, όπου οι ξένοι μαθαίνουν ως δεύτερη γλώσσα τα ελληνικά είναι επιβεβλημένη. Μάλιστα πια αμοίβεται αφού το Πανεπιστήμιο προσφέρει υποτροφία εργασίας στους αριστούχους» είπε η κ. Ιακωβου.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η καθηγήτρια κ. Αμαλία Μόζερ, η οποία υποστήριξε ότι, εάν η Ηριάννα, παραμείνει στη φυλακή, θα είναι καταστροφικό για το επαγγελματικό της μέλλον.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου