Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Tina Turner : Το σεξ με τον Ike ήταν ένα είδος βιασμού!

GLOBAL

Η 78χρονη τραγουδίστρια Tina Turner, ονομαζόμενη και Βασίλισσα του Rythm and Blues, στο υπό έκδοση αυτοβιογραφικό βιβλίο της, με τον ειρωνικό τίτλο My Love Story, αποκαλύπτει σοκαριστικές λεπτομέρειες από τον έγγαμο βίο της με τον Ike (την ξυλοφόρτωνε και την βίαζε, υπό την επήρεια κοκαΐνης).

Σχετικά αποσπάσματα του βιβλίου, προδημοσίευσε η  Daily Mail :


« Τι σόι γαμπρός είναι αυτός, που αμέσως μετά την τελετή στην εκκλησία, παίρνει την γυναίκα του, και την πάει σε πορνό σόου; Καθόμουν εκεί σε αυτό το μπουρδέλο και τον κοίταγα λέγοντας μέσα μου “τώρα αλήθεια του αρέσει το θέαμα; πώς μπορεί;” Αισθανόμουν απαίσια, στα μάτια μου κυλούσαν δάκρυα, αλλά δεν μπορούσα να φύγω, μέχρι αυτός να ικανοποιηθεί».

«Το σεξ μαζί του, ήταν σαν εχθροπραξία, ιδιαίτερα όταν άρχιζε η τέλειωνε με ξύλο»

«Τα πράγματα έγιναν πολύ χειρότερα όταν άρχισε την κοκαΐνη. Μου έριξε καυτό καφέ στο πρόσωπο, προκαλώντας μου εγκαύματα τρίτου βαθμού. Την μύτη μου την είχε για σάκο του μποξ, και συχνά ένιωθα το αίμα να τρέχει ενώ τραγουδούσα. Μου έσπασε το σαγόνι. Σχεδόν πάντα ήμουν με μαύρο μάτι. Οι φίλοι μας γνώριζαν την κατάσταση, αλλά απέφευγαν να του μιλήσουν, γιατί όταν το έκαναν γινόταν πιο βίαιος..»

Η Tina Turner, γράφει στο βιβλίο της, ότι τώρα πια, τον έχει συγχωρέσει, όμως ακόμη έχει εφιάλτες, από όλα όσα υπέφερε από αυτόν.
Ο Ike πέθανε το 2007 σε ηλικία 76 ετών. Έζησε πολυτάραχη ζωή και παντρεύτηκε οκτώ φορές! Ήταν βίαιος και έφθανε στα άκρα αφού είχε και πρόβλημα εξάρτησης από ουσίες. Η Tina, τον εγκατέλειψε το 1976, ύστερα από έναν γερό ξυλοδαρμό.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου