Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019

Σεραφείμ Τσοτσώνης – Believers

Εξαιρετικός ο πέμπτος δίσκος του συνθέτη ηλεκτρονικής μουσικής Σεραφείμ Τσοτσώνη. Το ωραίο εξώφυλλο, είναι φιλοτεχνημένο από την αδελφή του Αγγελική (είναι αγιογράφος). Ο Σεραφείμ είχε σχεδόν τρία χρόνια να παρουσιάσει νέα ολοκληρωμένη δουλειά (προηγούμενος δίσκος του ήταν το She Swims /Δεκ 2016) και ο δίσκος αυτός επιβεβαιώνει πως το καλό πράγμα αργεί να γίνει. 




Who will take you back to Nowhere Who will take you by the hand I' m gonna be here I promise I won’t go I 'm gonna be here No matter where you go...


Διαβάστε τι λέει ο ίδιος ο συνθέτης για τον καινούργιο του δίσκο:

Αυτό είναι το ‘Believers’. Ο 5ος μου δίσκος που ξεκίνησε σαν ιδέα τον Αύγουστο του 2018 και υλοποιήθηκε στο στούντιο μου στην Αθήνα. Στην αρχή, έπαιρνα τη Vespa μου και με το recorder πήγαινα και ηχογραφούσα ήχους που μου κινούσαν το ενδιαφέρον σε σημεία και μέρη που μου θύμιζαν όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές της ζωής μου. Ήχους που στη συνέχεια επεξεργάστηκα στον υπολογιστή ή έγραψα στο κασετόφωνο,αλλοιώνοντάς τους με πετάλια effects και τους χρησιμοποίησα στα κομμάτια σαν όργανα απόκοσμα, κρουστά, φωνές και sound design. 


Στο ‘Believers’ έχω χρησιμοποιήσει περισσότερο αναλογικά synths, drum machines, synths με ιδιαίτερες χροιές, αλλά και vst ώστε να βγάλω το αποτέλεσμα που είχα στο μυαλό μου. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, στο ‘Ocean of Emotions’ επιστράτευσα υδρόφωνα τα οποία έριξα στον Κορινθιακό κόλπο για να συλλέξω ήχους. Μια μαγική στιγμή που με ταξίδεψε πίσω στα παιδικά μου χρόνια, όταν με την αδερφή μου παίρναμε το canoe και προσπαθούσαμε να φτάσουμε απέναντι στο φάρο. Δεν το καταφέραμε ποτέ… 

Για το ‘Believers’, είχα τη χαρά να συνεργαστώ με τον Peter Broderick, τον οποίο θαύμαζα σαν μουσικό, πλέον θαυμάζω και σαν άνθρωπο. Μια υπέροχη ερμηνεία. Χαρά μου και ευτυχία όπως πάντα ήταν και η συνεργασία μου με την αδερφή μου Αγγελική, το άλλο μισό των Ocean Hope και το μυαλό πίσω από το εξώφυλλο του δίσκου που είναι ένα από τα αγαπημένα μου έργα της. 

Στο δίσκο συμμετέχουν αγαπημένοι μου φίλοι μουσικοί που θαυμάζω και ήταν δίπλα μου : Cello: Erini Anastasiou, Guitar: Manos Paterakis, Trombone: Chistos Alexakis Oud: Nikos Patiniotis, Drums: Byron Petropoulos, Guitar: George Priniotakis, Guitar: Themis Panagiotidis, Soprano: Eleanna Konstanta, Baritone Saxophone: Sokratis Votskos. Και τέλος, απαγγελίες απο τους: Edward Nevill και Callirroe Myrr. 

Εγώ έπαιξα: Piano, Rhodes, Analogue Synths, Tapes, Guitars, Vocals και έκανα τη μίξη και την παραγωγή αυτού του δίσκου. 

Το mastering του ‘Believers’ το έκανε o εξαιρετικός φίλος και συνεργάτης Yiannis Christodoulatos που ήταν κοντά μου προσέχοντας την παραμικρή λεπτομέρεια. 

Δεν θα ένοιωθα ολοκληρωμένο το ‘Believers’ αν δεν αφιέρωνα ένα κομμάτι στον πατέρα μου, στη μητέρα μου, αλλά και σε όλους εσάς που ήσασταν αληθινά δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια. Το ονόμασα ‘Future’ και δεν θα μπορούσε να είναι κάτι διαφορετικό από ένα 15 -λεπτό, bonus track στο cd που ξεκίνησε να δημιουργείται τον Απρίλιο και να ‘γεμίζει’ σταδιακά με ηχογραφήσεις μικρών παιδιών που περιγράφουν το τι σημαίνει για αυτά η  λέξη ‘μέλλον’... Τα λόγια τους ήταν μόνο έμπνευση και ελπίδα. Τους οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ. 

Serafim 

Βρείτε τον δίσκο ΕΔΩ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου