Αναζητώντας βίντεο του Παύλου Σιδηρόπουλου, στο Youtube έπεσα πάνω στην ...Πάολα!
Τι ήταν κι αυτό...
Βλέποντάς την, θυμήθηκα, μια ιστορία που άκουσα, για μια άρρωστη από καψούρα στα Λιόσια που πετάχτηκε νύχτα και πήγε με το σκισμένο κομπιναιζόν στο σπίτι του παντρεμένου γκόμενου, να τα κάνει όλα πουτάνα.
Και φώναζε «Εδώ σε θέλω καρδιά μου» και βγήκε με τα σώβρακα ο λεγάμενος, ενώ η γυναίκα του από μέσα έσπαζε καρέκλες και τραπέζια
.Εδώ, μάλιστα πάει η Πάολα, και πάει με χίλια. Αλλά το τραγούδι που έγινε θρύλος με τη φωνή του Σιδηρόπουλου τι ήθελε να το πει;
Τι ήταν κι αυτό...
Βλέποντάς την, θυμήθηκα, μια ιστορία που άκουσα, για μια άρρωστη από καψούρα στα Λιόσια που πετάχτηκε νύχτα και πήγε με το σκισμένο κομπιναιζόν στο σπίτι του παντρεμένου γκόμενου, να τα κάνει όλα πουτάνα.
Και φώναζε «Εδώ σε θέλω καρδιά μου» και βγήκε με τα σώβρακα ο λεγάμενος, ενώ η γυναίκα του από μέσα έσπαζε καρέκλες και τραπέζια
.Εδώ, μάλιστα πάει η Πάολα, και πάει με χίλια. Αλλά το τραγούδι που έγινε θρύλος με τη φωνή του Σιδηρόπουλου τι ήθελε να το πει;
Άλλο οι «Παυλικές» και άλλο οι «Παολικές», καταστάσεις...
Την άκουσα λοιπόν, με μεγάλη μου έκπληξη, να τραγουδά, αφού ήρθε προηγουμένως σε διασταύρωση με τον Στέλιο Ρόκκο ...
Τι να της κάνω τις τιμές τους
τα λόγια τα θεατρικά
μες στην οθόνη του μυαλού μου
χάρτινα είδωλα νεκρά
Ε όχι ρε Πάολα! Βάζεις δύσκολα στο κοινό σου.
Τι σημαίνουν τα «χάρτινα είδωλα»;
Που να καταλάβει η άμοιρη που περιμένει χρόνια το παράνομο αίσθημα ;
Δεν μπορείς να είσαι καψούρης στα μπουζούκια και ν ακούς ....Σιδηρόπουλο! Πες τα κανονικά σου τραγούδια να συγκινηθούν μέχρι και τα σκυλιά, και ν αρχίσουν γαυγίσματα.
Αλλά ίσως κάνω λάθοςΚαι οι σκύλοι χρειάζονται επίφαση Τέχνης.
Στην Ελλάδα, τη νύχτα, διάφορα γνωστά τεμπελόσκυλα και κομματόσκυλα, θα πάρουν στην Μερσεντές την παράνομη γκόμενα και θα πάνε να γίνουν ντίρλα με Πάολα. Το πρωί, στο γραφείο τους, θ ακούσουν την Μόνικα. Έτσι πάει. Το πρωί Τέχνη και το βράδυ σκυλοκατάσταση και να τα λουλούδια. Και όλα αυτά πληρωμένα. Έτσι πάει.
Διάβασα και μια συνέντευξη του Στέλιου Ρόκκου, όπου ανάμεσα σε άλλα, μίλησε και για το τραγούδι «Να Μ Αγαπάς». Παραθέτω το απόσπασμα...
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πριν από αρκετά χρόνια είχατε διασκευάσει το «Να μ’ αγαπάς» που έγινε γνωστό με τη φωνή του Παύλου Σιδηρόπουλου.
ΡΟΚΚΟΣ: Δεν συμφωνώ ότι έγινε γνωστό με τη φωνή του Σιδηρόπουλου.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπήρχε κόσμος που το ήξερε με τη φωνή του Σιδηρόπουλου. Ήταν γνωστό τουλάχιστον στους «σιδηροπουλικούς».
ΡΟΚΚΟΣ: Ναι αλλά γνωστό γίνεται όταν το ξέρει όλη η Ελλάδα. Και μέχρι να το πω εγώ δεν το άκουγε όλη η Ελλάδα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ήταν ένα γνωστό τραγούδι ακόμα και σε εκείνους που δεν άκουγαν πολύ Σιδηρόπουλο.
ΡΟΚΚΟΣ: Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Εγώ αυτή την εποχή την έζησα καλύτερα, εσύ είσαι πιο μικρή από μένα. Όταν το ‘λεγα δεν το ήξεραν όλοι. Μετά το έμαθαν. Εδώ σε μια συναυλία του Κότσιρα του φώναξαν «πες μας το «Να μ’ αγαπάς» του Ρόκκου» κι αυτός έγινε έξαλλος….
ΡΟΚΚΟΣ: Δεν συμφωνώ ότι έγινε γνωστό με τη φωνή του Σιδηρόπουλου.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπήρχε κόσμος που το ήξερε με τη φωνή του Σιδηρόπουλου. Ήταν γνωστό τουλάχιστον στους «σιδηροπουλικούς».
ΡΟΚΚΟΣ: Ναι αλλά γνωστό γίνεται όταν το ξέρει όλη η Ελλάδα. Και μέχρι να το πω εγώ δεν το άκουγε όλη η Ελλάδα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ήταν ένα γνωστό τραγούδι ακόμα και σε εκείνους που δεν άκουγαν πολύ Σιδηρόπουλο.
ΡΟΚΚΟΣ: Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Εγώ αυτή την εποχή την έζησα καλύτερα, εσύ είσαι πιο μικρή από μένα. Όταν το ‘λεγα δεν το ήξεραν όλοι. Μετά το έμαθαν. Εδώ σε μια συναυλία του Κότσιρα του φώναξαν «πες μας το «Να μ’ αγαπάς» του Ρόκκου» κι αυτός έγινε έξαλλος….
(Από συνέντευξη του Στέλιου Ρόκκου στην Καλή Βανδώρου και στο e-orfeas.gr)
Τώρα εγώ τι να πω;
Τι μπορώ να πω;
Επανέρχομαι στην Πάολα.
ΟΚ, κορίτσι μου, στον χώρο των σκύλων, είσαι πριγκίπισσα. Αλλά ας κάνουμε μια συμφωνία. Αυτά που ανήκουν στον πρίγκηπα άστα στον πρίγκηπα, και αυτά που ανήκουν στους σκύλους ας μείνουν στους σκύλους. Για να είμαστε δίκαιοι.
Τι μπορώ να πω;
Επανέρχομαι στην Πάολα.
ΟΚ, κορίτσι μου, στον χώρο των σκύλων, είσαι πριγκίπισσα. Αλλά ας κάνουμε μια συμφωνία. Αυτά που ανήκουν στον πρίγκηπα άστα στον πρίγκηπα, και αυτά που ανήκουν στους σκύλους ας μείνουν στους σκύλους. Για να είμαστε δίκαιοι.
Θυμηθηκα μια φοβερη σκηνη στο πρωινατζιδικο της Μενεγακη οταν ο Ροκκος πρωτοτραγουδησε το κομματι..Ηταν καλεσμενος στην εκπομπη,πρεπει να ηταν περιπου δεκα χρονια πριν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΟΚΚΟΣ: Το επομενο τραγουδι ειναι το "Να μ'αγαπας" ...
(τΟ τραγουδαει ,τελειωνει και ξαναγυριζει στην κουβεντα με την Μενεγακη..
ΜΕΝΕΓΑΚΗ: Ωραιο τραγουδι Στελιο,καινουργιο ειναι:
ΡΟΚΚΟΣ: Ειναι ενα παλιο κομματι του Παυλου Σιδηροπουλου..
ΜΕΝΕΓΑΚΗ: (Κοιταζοντας τους συνεργατες της εκπομπης).. Καλε πως και δεν τον εχουμε καλεσει στην εκπομπη αυτον τον Παυλο τον Σιδηροπουλο που γραφει τοσο ωραια τραγουδια????
Και πεσανε και τα τσιμεντα..Ειχα την τυχη να το δω ζωντανα ,...ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ....
Και το πήγαινα το Στελλάρα κρίμα, να λέει τέτοιες μαλ...ίες. Και οι πέτρες το τραγουδούσανε το να μ' αγαπάς, και οι πέτρες ξέρανε ότι ήταν τραγούδι που είχε πει ο Παύλος. Μεγαλύτερη μπαρούφα από το ότι "το έκανε γνωστό" αυτός δεν υπάρχει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε είσαι φάουλ. Τα μπουζούκια είναι το μόνο μέρος στην Ελλάδα που υπάρχει λίγη ροκιά ακόμα. Ούτε στα ροκ κλάμπ, ούτε στις συναυλίες των 50 ευρώ που παίζουν κακομαθημένα πλουσιόπαιδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν είσαι και λίιιιιγο ροκ θα ξέρεις ότι η ροκ δεν είναι σαν την "εντεχνη" να κριτικάρει τους άλλους.
υγ. Το εδώ σε θέλω καρδιά μου είναι του Κωστόπουλου και το έγραψε στο νοσοκομείο μετά από προσβολή. Πόσα ροκ σημερινά κομμάτια είναι αυτοβιογραφικά;;;;;;;
Τι λες ρε μεγάλε; Πάρα πολλά ροκ κομμάτια είναι αυτοβιογραφικά..πολλές μπάντες παίζουν μόνες τους έξω απο εταιρείες..τα ροκ κλαμπ (κυτταρο,αν) ζουν ακόμα και μας προσφέρουν αξίες και ιδανικά που απέχουν πολύ απο την τα σκυλαδικά..τα οποιά φυσικα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΟΚ είναι η ξεφτίλα του μπουζουκιου..του λαικου και του ρεμπέτικου τραγουδιού...
ΔιαγραφήΗ ψευτιά και η κλεψιά είναι μάνα κι ανηψιά...αφήστε τους να λένε κε Δαλούκα...ανύπαρκτοι ήταν και θα μείνουν....
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τα μπουζούκια είναι το μόνο μέρος στην Ελλάδα που υπάρχει λίγη ροκιά ακόμα. Ούτε στα ροκ κλάμπ, ούτε στις συναυλίες των 50 ευρώ που παίζουν κακομαθημένα πλουσιόπαιδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν είσαι και λίιιιιγο ροκ θα ξέρεις ότι η ροκ δεν είναι σαν την "εντεχνη" να κριτικάρει τους άλλους."......αμπελοφιλοσοφιες των ιδιων που ψηφιζουν ακομα πασοκ νδ και τελευταιως συριζα,αυτων που σκοτωνονται στα γηπεδα,που πλακωνονται για μια θεση παρκινγκ....Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ
-...ας μου επιτραπεί το ερώτημα ώστε να καταλάβω: "αυτοί που σκοτώνονται στα γήπεδα" κι "αυτοί που πλακώνονται για μία θέση πάρκινγκ", αυτοί δεν είναι, κατά κανόνα, που πηγαίνουν κάργα στα "ζούκια";...
ΔιαγραφήΤην αλήθεια για το τραγούδι την λέει ο Αντρέας Θωμόπουλος στην ταινία "Να μ΄αγαπάς" στο τέλος. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται τελευταία, ούτε καν δεύτερα. Δεν ήταν από "τα παιδιά" του Παύλου το συκεκριμένο τραγούδι αλλά αυτός το σφράγισε θέλοντας και μη.
ΑπάντησηΔιαγραφήMανωλη το παλευεις,βαζεις θεματα,τραβιεσαι,γραφεις βιβλια,δινεις σπανιο υλικο,τσακωνεσαι με τον καθενα κ.λ.π,απλα νομιζω γιατι εισαι ροκας την παλιας καλης κοπης(αν και σιγουρα δεν συμφωνουμε παντα) και παιδεμενος.τι να το κανεις ομως?βλεπεις τι ακουγεται και γραφεται.ΕΛΛΗΝ ΡΟΚΑΣ κατι σαν τον συμπαθη βλαχακο της δεκαετιας πενηντα που εψαχνε του ΜΠΑΚΑΚΟΥ στην ΟΜΟΝΟΙΑ με λουλουδι στο πετο.Τωρα κραταει απλα iphone και δινει ραντεβου στου Ψυρρη.φιλικα γιαννης.
ΑπάντησηΔιαγραφή-...χάριν ευθυμίας, παρατηρώ κι επισημαίνω:
ΑπάντησηΔιαγραφή"...και βγήκε με τα σώβρακα ο λεγάμενος": νάτο! Αυτό είναι που λέμε "τραγούδια από της Ζωής το σώρουχο καψουροβγαλμένα"!...