Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Ομολογία Γιώτας Μιχαλοπούλου (πράξεις της που ίσως την καταδίκαζαν σε κάθειρξη 13 ετών!)

Βόλτες στα  Εξάρχεια, 
και σε αναρχοβιβλιοπωλεία! Έχει πετάξει και στρακαστρούκες! 
Oh my God
Εισαγγελέας ακούει;

Διαβάστε τι ομολογεί η γνωστή δημοσιογράφος, 
σε πρόσφατη ανάρτησή της,
στην προσωπική της σελίδα στο fb...


ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΩΤΑΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ 
Τριγυρνώ συχνά στα Εξάρχεια. Είδα μόλις χθες το "american anarchist" (για τον William Powell που έγραψε το anarchist cookbook, το οποίο έχω ξεφυλλίσει και είναι τίγκα στα αποτυπώματά μου). 'Εψαχνα να νοικιάσω σπίτι στα Εξάρχεια. 'Έχω πάει στο βιβλιοπωλείο "bound together" στο San Francisco (γνωστό αναρχικό βιβλιοπωλείο) και έχω πιει πολλούς καφέδες στην περιοχή haight-ashbury (στο San Francsico, κοντά στο αναρχο-βιβλιοπωλείο). Είχα σχέση τέσσερα χρόνια με -κατά δήλωσή του- αναρχικό και επιπροσθέτως έκανα παρέα με τους -κατά δήλωσή τους- αναρχικούς φίλους του. 'Εχω αφήσει αμέτρητα μερικά αποτυπώματα σε ιδιωτικές συλλογές όπλων. Πέταξα -ως έφηβη- δεκάδες στρακαστρούκες, δυναμιτάκια και σουδάκια σε ανυποψίαστους περαστικούς. Βούλωσα με χαρτί υγείας την εξάτμιση της φλορέττας που ανήκε σε καθηγητή ο οποίος δεν μας έβαλε καλούς βαθμούς (νταξ, χάλια είχα γράψει ομολογουμένως). Δεν έχω πάει ακόμα Βαρκελώνη γμτ.

ΠΑ-ΡΑ-ΔΙ-ΝΟ-ΜΑΙ._

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου